ik heb geen idee, ik lees het net ergens in de cosquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:32 schreef Adat231 het volgende:
[..]
heeft iemand hier uberhaupt op jolien gestemd voor die secret mission?
Niveautje weer.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze moet morgen een aerobics les gaan geven, samen Keanu
Ja zie SVquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:30 schreef odie22 het volgende:
ik las ergens dat jolien een secret missie heeft , weet iemand hoe of wat ?
Nee, ik stemde op Keanu omdat ik zijn moves weer eens wilde zien. Maar gelukkig koos Jolien hem als partner.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:32 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Niet gestemd want Fok! was downquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:32 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik ookquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:34 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nee, ik stemde op Keanu omdat ik zijn moves weer eens wilde zien. Maar gelukkig koos Jolien hem als partner.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:34 schreef odie22 het volgende:
hele dag geen fok, is toch om te huilen, vanmiddag gelijk richting Amsterdam gereden om te kijken of daar nog meer fokkers waren, maar helaas niemand gezien, nu gelukkig weer terug
![]()
![]()
quote:
nehhquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]![]()
Insta /FB of X clubje oprichten voor als FOK!! down is
Ik heb ook overal gezochtquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:37 schreef odie22 het volgende:
[..]
had alles afgezocht x , fb, inst, reddit, maar telegram vergeten
Volgens mij spraken ze af om vannacht te oefenen. Morgen liggen er pakjes klaar en moeten ze zorgen dat iedereen mee laten dansen. Jolien mocht t met een iemand delen. Koos kenauquote:
Oh ja Redditquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Had al gelezen op Reddit, dat was wel genoeg ellende
Haha ik ook..die commentaren daar op fok ookquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Had al gelezen op Reddit, dat was wel genoeg ellende
Op zaterdag 15 februari 2025 22:38 schreef Puzzie het volgende:
Iets met Tong en Viola Holt.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:41 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Haha ik ook..die commentaren daar op fok ook
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:41 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Haha ik ook..die commentaren daar op fok ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe handig zo'n kreng die alles voor het andere kreng doetquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:45 schreef Koos1958 het volgende:
Vreselijk, charische vraagt moet ik je benen nog doen. Moet je milena zie liggen
Gelukkig staat het allemaal nog op Videoland om terug te kijken, mocht je zin hebbenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:33 schreef Flory- het volgende:
[..]
Mja ejvjl was nieuw en leek spannender![]()
Heb wel af en toe wat opgepikt, maar kon er niet echt inkomen.
Nu is dit jaar ook niet geweldig, maar dat komt vast nog
Misschien moet ik een wachttherapie forum op Hallon.nl doenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]![]()
Insta /FB of X clubje oprichten voor als FOK!! down is
Beetje the same, maar ik ben nog erg voorzichtigquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:49 schreef Hznootje het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen, ik heb een beetje een nieuwe favoriet..Mattheus! Hij is echt in zijn achting gestegen bij mij
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |