Ik hoor juist dat het vrij snel went..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof om te doen. Met de auto naar Engeland.
Krijg om mij heen te horen "het rijdt heel onwennig, duurt echt lang voordat je het door hebt" maar kan mij niet voorstellen dat als je een kwartier/half uur op de weg zit daar je het niet gewoon door hebt. Links rijden, rotondes links nemen, links/rechts voorrang bestaat niet zoals wij dat hier kennen. Prima toch?
geen fan van ananas op pizza, Italianen vermoorden je ervoorquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:00 schreef Harrie het volgende:
heeft geen zinananas op een pizza dan is het klaar
Is dus ook mijn idee. Volgens mij klikt dat redelijk snel in je brein toch? Nog nooit gedaan, maar lijkt me niet heel lastigquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:00 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik hoor juist dat het vrij snel went..
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:00 schreef Harrie het volgende:
heeft geen zinananas op een pizza dan is het klaar
Als ik dit kijk krijg ik alleen maar zin om zelf de pub in te gaanquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:00 schreef Grotetijd het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Tijd voor karaoke in een leuke Liverpoolse pub
Wel CocaCola hoop ikquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:01 schreef gebrokenglas het volgende:
22 uur inmiddels.
Even een cola.
[ afbeelding ]
Nee, AH huismerk cola Light.quote:
Same. En ben niet eens een fan van karaoke zingen óf bier drinken perséquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als ik dit kijk krijg ik alleen maar zin om zelf de pub in te gaan
Kraanwater drinken scheelt pas enorm in prijsquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, AH huismerk cola Light.
Dat scheelt aanmerkelijk in prijs.
Kan ik begrijpen, prijst maakt mij niet zo veel uit want ik drink max 1 cola per week en ik vind Coca cola het lekkerstquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, AH huismerk cola Light.
Dat scheelt aanmerkelijk in prijs.
Ja - zo goed als... Als mn abo verlengd is iig zekerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hey Sally, weer klaar voor het nieuwe autosport seizoen?
Hier heerlijk rustig.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:55 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ga maar lekker dm'en met iemand of zo
Ik moet de 26e verlengen, kunnen we er weer een jaartje tegenaan!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja - zo goed als... Als mn abo verlengd is iig zeker![]()
(begin maart
)
Ja geen idee wat er mis is..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kwas er niet zoveel![]()
Waarom is ze/hij/het traag?
En hoi
Er zijn grenzen....quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kraanwater drinken scheelt pas enorm in prijs
Jaaaaaquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:03 schreef Harrie het volgende:
ik gooi hem dicht kijk volgende week wel of er nog nieuwe aanmeldingen zijn
antwoord eerst maar eens in FB voor ik weer een ban krijg ofzo. Want heb hier wel mening over nlquote:
Oh, probeer gerust.quote:
Wat is er nou weer mis met kraanwater? Scheelt inderdaad een hoop geld.quote:
Waar heb je het nu weer over man3quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:08 schreef kree het volgende:
[..]
antwoord eerst maar eens in FB voor ik weer een ban krijg ofzo. Want heb hier wel mening over nl
Maar zal het hier leuk houden dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |