echt? geen idee waarom?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Water bij jou in de buurt had voor m'n gevoel een wat chemische smaak of zo. Maar was voor de Senseo prima
Ohhh goddank.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nee nee, over traagheid!
Oei.
hoe dat komt is omdat de drinkwaterwet die er wel is voor drinkwater in NL niet van toepassing is op die flesjes.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Serieus niet?! Hoe komt dat dan?
Vind Barleduc trouwens helemaal niet lekker, smaakt zo chemisch.
Chloor zit nu nog vooral in Italie/Spanje in 't water toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:23 schreef kree het volgende:
[..]
echt? geen idee waarom?
Ik las ff chloor enzo, maar dat wordt al heel tijd niet meer gedaan?
Moet wel zeggen de aansluitingen ervoor zijn er wel voor mocht de hele shizzle uit de klauwen lopen en is het een nood oplossing.
maar er wordt al tijden geen chloor meer bijgevoegd in drinkwater. Deden ze vroeger trouwens wel. maar dat is zeker al 15 jaar terug als niet langer.
Toch raar dat die drinkwater wet niet van toepassing is op flesjes die ze hier verkopen en niet in kleine hoeveelheden ook.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:25 schreef kree het volgende:
[..]
hoe dat komt is omdat de drinkwaterwet die er wel is voor drinkwater in NL niet van toepassing is op die flesjes.
Er zitten meer dingen in die niet toegestaan zijn zoals eisen op drinkwater uit de kraan.
Je zal er ook niet aan dood gaan. want is gelul in de marge allemaal.
Maar dat is een feit. en wil maar zeggen hier in NL drinken uit de kraan, veiliger kun je niet zijn.
Goh nieuwe slogan gelijk zo ff uit het niks.
Die heb ik heul vroeger gezien als sneak preview. Deed ik regelmatig met een maat van me. Mooi concept wel, je weet niet wat je te zien gaat krijgen en gaat er dus helemaal open in.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik krijg van Dusk Till Dawn-vibes.
Favoriete film
klopt ja. en dat heeft vooral te maken met dat waterzuivering hier nu ondergronds gaat.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Chloor zit nu nog vooral in Italie/Spanje in 't water toch?
Heb ook geen idee waarom 't water daar zo raar smaakte. Maar liep altijd gewoon naar de Appie voor een fles water, en dat is ook een zeldzaamheid
Drink jij veel ander water dan kraanwater Kree?
lekkerrrrrquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zin in een colaatje?
[ afbeelding ]
Ah oke, wat smerig man open filters waar vogels in zitten te boutenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:30 schreef kree het volgende:
[..]
klopt ja. en dat heeft vooral te maken met dat waterzuivering hier nu ondergronds gaat.
Vroeger waren het open kanalen. en ook gewoon open filters waar volges in zaten te schijten etc.
Nu is dit zelfs voor ons moeten we pakken aan etc, omdat biologisch betrouwbaar laatste filter stap.
Daarom is het chloor niet meer nodig. Maar dit doen ze in andere landen zeker nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |