De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Deze man!![]()
![]()
(eh,... toch wat onwennig, uit mijn mond toetsenbord)
even teruglezen. heel makkelijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
owh ik werk bij drinkwater bedrijf. ik weet niet aanleiding van je vraag, maar vertel?
Hier in Tilburg komt er volgens mij zelfs bronwater uit de kraanquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:13 schreef kree het volgende:
[..]
het verschilt maar ligt aan de zuiveringstechniek.
Ben van overtuigd en niet alleen omdat ik er werk, maar Dunea. ZH dus voor deel. gaat via duinen enzo.
En merk inderdaad van andere bedrijven smaakt het iets anders.
Ja maar elk water smaakt toch anders?quote:
Ohooohhh....quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik quote iemand anders die 't had over dat kraanwater vies was
Vind het kraanwater hier best prima te drinken.
Als ik wat ik per dag drink moet kopen aan water komt er 50-60 euro boven op m'n boodschappen
Water bij jou in de buurt had voor m'n gevoel een wat chemische smaak of zo. Maar was voor de Senseo primaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:13 schreef kree het volgende:
[..]
het verschilt maar ligt aan de zuiveringstechniek.
Ben van overtuigd en niet alleen omdat ik er werk, maar Dunea. ZH dus voor deel. gaat via duinen enzo.
En merk inderdaad van andere bedrijven smaakt het iets anders.
natuurlijk water is natuurlijk met kleine smaakverschillen. het is geen Spanje waar er chloor o.i.d. aan wordt toegevoegdquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja maar elk water smaakt toch anders?
Spa anders dan kraanwater en anders dan evian bijvoorbeeld
quote:Tilburg
Het drinkwater dat bij u uit de kraan komt, komt uit de beste bronnen van Brabant. Het grondwater van nu is duizenden jaren geleden uit de lucht gevallen. Als sneeuw, regen of hagel. Van dit grondwater maken wij drinkwater. Hieronder vindt u gegevens over de waterkwaliteit van het drinkwater in Tilburg.
Vind het wel leuk dat 'ie zo gepassioneerd kan praten over dingen hoor. Hoe weinig er soms ook van te snappen isquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohooohhh....
Geef kree een pinkie over kraanwater en............
preciesquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:16 schreef Rob het volgende:
[..]
natuurlijk water is natuurlijk met kleine smaakverschillen. het is geen Spanje waar er chloor o.i.d. aan wordt toegevoegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |