abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216692375
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 19:47 schreef luxerobots het volgende:
Volgens Vance moeten we oppassen voor immigranten, hij is er zelf namelijk met eentje getrouwd en sindsdien draagt hij altijd eyeliner. ( :+ )
Het probleem zijn niet immigranten, maar een specifieke groep, te weten de kansloze immigranten met opvattingen die niet verenigbaar zijn om onze normen en waarden.
pi_216692402
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 19:48 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Precies. Een mooie afleiding voor de afbraak in hun land en het zou mooi meegenomen zijn als die lui daar hier ook macht krijgen (zo denken ze). Musk vind het maar heel irritant, al die regels binnen de EU, voor zijn bedrijven. En vast wel meer tech miljardairs.
Welke afbraak in eigen land? Maak het eens concreet. Want nu is het meer geroeptoeter.
  zaterdag 15 februari 2025 @ 19:57:26 #253
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216692429
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 19:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hoe breken ze zichzelf af? Waar blijkt dat uit?
Moet ik hier nu serieus op ingaan?
Vraag jij je dat echt af?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_216692432
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 19:54 schreef MoreDakka het volgende:
Verder snap ik de ophef niet zo. Dat lulletje behangroller die een onzinrol heeft als kontenkruiper van Trump moet je gewoon uitlachen. Alsof zo'n idioot ook maar iets weet over Europa, en alsof de regering die hij vertegenwoordigt niet totaal hypocriet is met dit soort gelul.
Hij zal zeer waarschijnlijk de volgende president van de VS zijn… Maar neem hem vooral niet serieus.
pi_216692450
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 09:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik las dit stuk van de NOS en hoop van harte dat de journalist zijn of haar werk slecht heeft gedaan, want anders is het een fraai staaltje Doublespeak van Pistorius.
Nou ja, eigenlijk zegt hij toch niets? Het is typisch politicus-geneuzel. Nog beter was geweest om niet te reageren, laat die Vance maar dom lullen.
pi_216692457
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 19:57 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Je moet helemaal niets. Maar op dit moment ben je alleen maar wat spreuken aan het roepen.
  zaterdag 15 februari 2025 @ 19:59:20 #257
438527 MissButterflyy
pi_216692474
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 19:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hij zal zeer waarschijnlijk de volgende president van de VS zijn… Maar neem hem vooral niet serieus.
Vreselijk.
Heeft ook het gedachtegoed van Baudet, nog erger. Vrouwonvriendelijk, anti abortus, een racist.
pi_216692496
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 19:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Who cares? Ik neem Trump ook niet serieus. Een narcissistische clown met een cult die hem aanbidt.

Vance is een idioot die geen idee heeft waar hij over praat en alleen maar als een domme troll onrust stookt. Dankzij de domme reacties van Europese politici lukt het hem ook nog, dat is het tragische. Maar laten we niet net doen alsof hij ook maar iets inhoudelijks te melden heeft.

Oh ja, ga je nog je uitspraken over Roemenië terugnemen?
pi_216692504
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 19:59 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Vreselijk.
Heeft ook het gedachtegoed van Baudet, nog erger. Vrouwonvriendelijk, anti abortus, een racist.
Racist is niet waar.

Zijn achterlijke (want gebaseerd op religie) denkwijze ten aanzien van bepaalde zaken… ja, dat kan ik alleen maar onderschrijven.

Maar hou wel rekening met hem.
pi_216692534
quote:

[..]
Vreselijk.
Ik hoop alleen maar dat er iets goed van gaat komen. Dat Europa, wij dus, beseffen dat we het zelf moeten doen. Dus meer samenwerking en integratie hier. En investeringen in onze eigen defensie bedrijven.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216692538
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 20:00 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Who cares? Ik neem Trump ook niet serieus. Een narcissistische clown met een cult die hem aanbidt.

Vance is een idioot die geen idee heeft waar hij over praat en alleen maar als een domme troll onrust stookt. Dankzij de domme reacties van Europese politici lukt het hem ook nog, dat is het tragische. Maar laten we niet net doen alsof hij ook maar iets inhoudelijks te melden heeft.
Ik vind het een beetje dom om de POTUS niet serieus te nemen, zeker nu Europa in zo’n afhankelijke positie van de VS verkeert.
  zaterdag 15 februari 2025 @ 20:02:39 #262
438527 MissButterflyy
pi_216692563
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 19:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je moet helemaal niets. Maar op dit moment ben je alleen maar wat spreuken aan het roepen.
Het ontgaat je volledig wat er aan de hand is in de VS?
Hoe Musk er met de botte bijl doorheen gaat met zijn wilde bezuinigen op de overheid, steeds meer media die de regering niet gezind zijn het moeilijk wordt gemaakt en de De Verenigde Staten afkoersen op een confrontatie tussen de drie machten – uitvoerend, wetgevend en rechterlijk?
  zaterdag 15 februari 2025 @ 20:02:54 #263
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216692571
Vance wordt alleen president als Trump de pijp uit zou gaan. Als hij over 4 jaar niet meer nodig is dan mag hij zijn spullen pakken ten gunste van een familielid van Trump die kandidaat is.
pi_216692592
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 20:01 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik hoop alleen maar dat er iets goed van gaat komen. Dat Europa, wij dus, beseffen dat we het zelf moeten doen. Dus meer samenwerking en integratie hier. En investeringen in onze eigen defensie bedrijven.
De EU heeft keer op keer bewezen dat ze te verschillend denken om zelfs simpele zaken voor elkaar te krijgen.
pi_216692609
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 19:57 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik vroeg me dat ook af, eigenlijk. Het gaat op papier niet goed met Europa, en ook wat ik met mijn eigen ogen zie is niet fraai. De economie loopt vast, de koopkracht crasht, geen sociale cohesie, verloedering, continue aanslagen en intimidaties.
pi_216692615
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 20:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik vind het een beetje dom om de POTUS niet serieus te nemen, zeker nu Europa in zo’n afhankelijke positie van de VS verkeert.
Who cares? Trump geeft geen reet om Europa en Europa geeft geen reet om hem. Gewoon even een paar jaar wachten en die clown is weer weg. Hij trekt die keutels over importtarieven vanzelf wel weer in.

Nogmaals, Vance is niet serieus te nemen omdat hij de VP is en vrijwel nul macht heeft, daarnaast is hij niets meer dan een domme troll die zonder enige kennis en kunde stoer probeert te doen. Negeren, uitlachen en terugsturen naar de VS zo iemand.
pi_216692640
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 20:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De EU heeft keer op keer bewezen dat ze te verschillend denken om zelfs simpele zaken voor elkaar te krijgen.
Steeds meer mensen zijn voor een Europese defensie.
Lijkt me prima.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216692662
Wat in Duitsland in de jaren dertig gebeurde, zien we nu in de Verenigde Staten. Het land is 180 graden gedraaid. In Trump, Elon Musk en Vance komt het slechtste in de mens naar boven.
Laat dit een wake-up call zijn dat Europa op eigen venen moet gaan staan.
Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte
pi_216692669
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 20:04 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Who cares? Trump geeft geen reet om Europa en Europa geeft geen reet om hem. Gewoon even een paar jaar wachten en die clown is weer weg. Hij trekt die keutels over importtarieven vanzelf wel weer in.
De vraag is niet of Trump wel of niet om Europa geeft, het probleem is dat Europese elites niets om Europa geven.
pi_216692674
quote:

[..]
Vreselijk.
Dacht je nou werkelijk dat de progressieve politiek ermee weg ging komen na alles wat ze de afgelopen decennia kapot hebben gemaakt? Het is inderdaad een feit dat maatschappelijke opvattingen verschuiven, maar dat komt toch niet uit de lucht vallen? Progressieve politiek is in alle opzichten schadelijk voor een samenleving en daar wordt uiteindelijk mee afgerekend.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_216692702
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 20:04 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Nogmaals, Vance is niet serieus te nemen omdat hij de VP is en vrijwel nul macht heeft, daarnaast is hij niets meer dan een domme troll die zonder enige kennis en kunde stoer probeert te doen. Negeren, uitlachen en terugsturen naar de VS zo iemand.
Ok, struisvogel…
pi_216692735
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 20:04 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Ik vroeg me dat ook af, eigenlijk. Het gaat op papier niet goed met Europa, en ook wat ik met mijn eigen ogen zie is niet fraai. De economie loopt vast, de koopkracht crasht, geen sociale cohesie, verloedering, continue aanslagen en intimidaties.
Het gaat ook niet goed.
Het land stond even stil bij een aanslag een paar jaar terug, nu lees je op pag 3 wekelijks dat er wel wat mensen zijn doodgestoken of gereden. Oh een kind goh wel sneu maar snel weer verder morgen gebeurd het weer en dan blijven we sip.
Er gaat heel veel niet goed momenteel.
Maar het is vooral de sfeer. Die is niet best hier.
Vakman pur sang
pi_216692737
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 20:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ok, struisvogel…
Geweldig argument ^O^ Nu nog even je onzin over Roemenië intrekken en we zijn klaar.
pi_216692778
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 20:05 schreef capricia het volgende:

[..]
Steeds meer mensen zijn voor een Europese defensie.
Lijkt me prima.
Het is ook vrij gemakkelijk om dat te roepen natuurlijk. Politici blinken uit in beloftes doen.

Één Europees leger is verschrikkelijk lastig.

Wat denk je, heeft Europa de spoorwegen als in 1 formaat weten te krijgen? Ik noem maar iets wat echt veel makkelijker is dan 1 leger.
pi_216692795
Hij heeft nog gelijk ook. Massa-immigratie verzwakt ons, en veranderd onze identiteit. Zijn we nog wel een Westers land als we het halve midden oosten binnen halen of zijn we op een gegeven moment onderdeel van het midden oosten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')