Kooitje zat nog dicht en ik was boodschappen doen.quote:
Avond schoonheid.quote:
Hey Eendjequote:
Lekker zijn gangetje.quote:
Je kan weer redelijk goed waggelen ondertussen?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kooitje zat nog dicht en ik was boodschappen doen.
Het waggelen gaat goed.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan weer redelijk goed waggelen ondertussen?
Ik had in het begin nog wel last vd meest simpele opstakels.quote:
Dan bent u weer bijna geslaagd voor uw examenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had in het begin nog wel last vd meest simpele opstakels.
Daar heb ik ook nagenoeg geen problemen meer mee.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan bent u weer bijna geslaagd voor uw examen
Maar dat is sowieso eng, althans vind ik wel..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Opstapjes waren vaak "eng" als ik mij nergens veilig aan kon vasthouden.
Ik had het al bij een stoeprand.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dat is sowieso eng, althans vind ik wel..
Wow dat is wel heftig,maar gelukkig nu niet meer..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had het al bij een stoeprand.
Ik zou wel blijven opletten bij die stoeprandquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wow dat is wel heftig,maar gelukkig nu niet meer..
Dat moet ik ook nog wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou wel blijven opletten bij die stoeprand
Sowieso of losse stoeptegelsquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou wel blijven opletten bij die stoeprand
Ik had het ook bovenaan een trap als de leuning ophield. En ik moest 2 trappen op voordat ik in huis ben.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wow dat is wel heftig,maar gelukkig nu niet meer..
Dat melde ik net voor jequote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sowieso of losse stoeptegels![]()
Lag laatst ook bijna op de grond
Ik lag destijds op de grond en daarna een week in het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sowieso of losse stoeptegels![]()
Lag laatst ook bijna op de grond
Ja dat weten we nog met die schroeven in je botten .quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik lag destijds op de grond en daarna een week in het ziekenhuis.
En wat deed je toen?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had het ook bovenaan een trap als de leuning ophield. En ik moest 2 trappen op voordat ik in huis ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |