Viel me net wel op dat Jordy en Elsa weer on speaking terms zijnquote:
Elsa nu ineens weer aan het slijmen met Jordy? Het klinkt ook gewoon zo nep wat er uit haar mond komt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:18 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy en elsa gewoon in gesprek en elsa advies geven over zijn sik en snor
Het klonk best oprecht eigenlijk maar goed.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Elsa nu ineens weer aan het slijmen met Jordy? Het klinkt ook gewoon zo nep wat er uit haar mond komt.
Mocht Jolien vertrekken dan zal Jordy dit niet licht opnemen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Elsa nu ineens weer aan het slijmen met Jordy? Het klinkt ook gewoon zo nep wat er uit haar mond komt.
Maar Jolien gaat niet weg denk ikquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mocht Jolien vertrekken dan zal Jordy dit niet licht opnemen.
Zuster Shar heeft alvast de spuit klaar liggen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mocht Jolien vertrekken dan zal Jordy dit niet licht opnemen.
niemand stemt op backstabbersquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar Jolien gaat niet weg denk ik
Niet tegen Elsa zeggenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar Jolien gaat niet weg denk ik
Vind ik ook, al denk ik dat het ook te maken heeft met wicky die echt die groep van 5 weg wil hebben nu.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het klonk best oprecht eigenlijk maar goed.
Het gaat er bij mij niet in dat je zegt iemand niet te mogen en niet normaal gedrag kunt vertonen naar diegene en dan de volgende dag aardig en net doet of er niets is gebeurd. Voor mij is dat dan echt nep aardig doen. Ook hoe ze nu de hele tijd doet tegen Keanu en Jolien.. allemaal kul imo.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het klonk best oprecht eigenlijk maar goed.
Weet niet of Wicky dat met Elsa bespreekt. begreep dat ze Elsa er niet in wilden betrekken en dat ze haar eigen ding moest doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:22 schreef Koos1958 het volgende:
Vond ik kk
[..]
Vind ik ook, al denk ik dat het ook te maken heeft met wicky die echt die groep van 5 weg wil hebben nu.
Is ook bij psycholoog geweest, die heeft vast laten vallen dat wat ze doet niet zo goed overkomttquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het gaat er bij mij niet in dat je zegt iemand niet te mogen en niet normaal gedrag kunt vertonen naar diegene en dan de volgende dag aardig en net doet of er niets is gebeurd. Voor mij is dat dan echt nep aardig doen. Ook hoe ze nu de hele tijd doet tegen Keanu en Jolien.. allemaal kul imo.
hopen dat dit Milena en Elsa zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:23 schreef Puzzie het volgende:
Ze zijn zelf ook bezig met wat deze avond ze gaat brengen
Ax : Beste bewoners vanavond gaat er niemand naar huis maar volgende week gaan er twee weg
Ze vertoonden normaal gedrag maar jij ziet het anders, ook goed.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het gaat er bij mij niet in dat je zegt iemand niet te mogen en niet normaal gedrag kunt vertonen naar diegene en dan de volgende dag aardig en net doet of er niets is gebeurd. Voor mij is dat dan echt nep aardig doen. Ook hoe ze nu de hele tijd doet tegen Keanu en Jolien.. allemaal kul imo.
Toch denk ik dat er vandaag gewoon twee vertrekken en dat er niemand terugkomt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:23 schreef Puzzie het volgende:
Ze zijn zelf ook bezig met wat deze avond ze gaat brengen
Ax : Beste bewoners vanavond gaat er niemand naar huis maar volgende week gaan er twee weg
Net als Jeffrey ineens een speech klaar hadquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is ook bij psycholoog geweest, die heeft vast laten vallen dat wat ze doet niet zo goed overkomtt
David S gaat wss weg vanavond ,uit zichzelf, dus grote kans dat de avond anders gaat verlopenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Toch denk ik dat er vandaag gewoon twee vertrekken en dat er niemand terugkomt.
Ik denk dat jij best weet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze vertoonden normaal gedrag maar jij ziet het anders, ook goed.
Toch sneu dat je de genomineerden dan de hele dag in de stress laat zitten. Zeg dan meteen, ik vertrek vanavond, maar moet nog zien of het waar is.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
David S gaat wss weg vanavond ,uit zichzelf, dus grote kans dat de avond anders gaat verlopen
Dus omdat er wat van gezegd is doet ze ineens aardig.. dus toch gewoon nepquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is ook bij psycholoog geweest, die heeft vast laten vallen dat wat ze doet niet zo goed overkomtt
Ik zeg wat ik denk, zie en heb gehoord op de streamquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat jij best weet wat ik bedoel
Precies mijn mening ook, rot dan gewoon op en zeg het ze.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toch sneu dat je de genomineerden dan de hele dag in de stress laat zitten. Zeg dan meteen, ik vertrek vanavond, maar moet nog zien of het waar is.
DBK besproken en is hem gezegd het tijdens de live officieel te vertellen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toch sneu dat je de genomineerden dan de hele dag in de stress laat zitten. Zeg dan meteen, ik vertrek vanavond, maar moet nog zien of het waar is.
ze doen gewoon normaal.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dus omdat er wat van gezegd is doet ze ineens aardig.. dus toch gewoon nep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |