dat gaat echt niet gebeuren dat er bij de top 5 alleen maar nederlanders overblijvenquote:Op maandag 10 februari 2025 08:31 schreef Thorelf het volgende:
De eerste 5 zijn Nederlanders...is anders deze BB.
Nee dat zal zeker nietquote:Op maandag 10 februari 2025 14:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dat gaat echt niet gebeuren dat er bij de top 5 alleen maar nederlanders overblijven
Lekker nuchtere man die zegt wat hij denkt en het spel speeltquote:Op maandag 10 februari 2025 15:14 schreef Paul het volgende:
waarom is axel zo populair bij jullie hee
jeeeeeeeeeetje ik besef nu dat ik Keanu voor me had toen jullie Axel zeidenquote:Op maandag 10 februari 2025 16:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Lekker nuchtere man die zegt wat hij denkt en het spel speelt
Omdat het nen Hollander is.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:58 schreef Hallojo het volgende:
Waarom krijgt Jordy de jankerd zo veel stemmen?
Ik was de cos even zat maar stem vol op Jordy hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:32 schreef Droopie het volgende:
Krijgt Jordy zoveel stemmen?
Die zitten allemaal niet COS volgens mij
Hoihoi familie van Jordy
Als Jane niet genomineerd wordt, ik ook na vanavond denk ikquote:Op woensdag 12 februari 2025 00:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ik was de cos even zat maar stem vol op Jordy hoor.
Omdat die echt het spel goed gespeeld heeftquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:58 schreef Hallojo het volgende:
Waarom krijgt Jordy de jankerd zo veel stemmen?
Als ik terug kon in de tijd, dan had ik geen BB gekeken.....quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:42 schreef tesssssssss het volgende:
Ik stem ook op Jordy, als zingt hij van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.
Heb ik geen last van![]()
#jordyzingenddefinalein.
Jane.quote:Op woensdag 26 februari 2025 04:54 schreef Wilma1968 het volgende:
Ik neig ook naar Jordy of Jane, maar ik krijg toch jeuk als ik mensen hoor dat ze Axel eruit willen werken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |