Totaal niet voorbereid en capabel voor dit geopolitiek niveau en die moeten straks onderhandelen met de delegatie uit het Kremlin en de gezanten van Xi. Dat gaat vast goed.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:40 schreef Discombobulate het volgende:
Trump en Hegseth zeggen dezelfde dingen, maar Vance wijkt daar wel enigszins van af. Hoezo deze discrepantie?
Dat is een dooddoener. We hebben als VS/EU beloofd Oekraïne te helpen. Veel burgers dragen bij om meer belasting en energie kosten te betalen. En sancties die ook niet allemaal in ons voordeel zijn dragen daar ook aan bij. Op die manier ben ik bereid om op de blaren te zitten. Ik zie dat als een bijdrage.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:57 schreef Discombobulate het volgende:
Mensen die zo graag door willen, het staat je helemaal vrij om de Oekraïense ambassade te mailen hé of je iets van betekenis kan zijn daar als buitenlander. Doe zelf ook eens wat als je zo'n grote mond hebt.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:53 schreef Cherni het volgende:
[..]
War ik dan wel verwacht is een daadkrachtige EU
Laten we in godsnaam hopen dat Trump ons eindelijk wakker geschud heeft.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:59 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]![]()
Dan wordt lang wachten denk ik.
Rutte moet natuurlijk Trump niet voor het hoofd stoten. Er is nog een kans dat Trump wapens blijft leveren aan Oekraïne.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:55 schreef egayalS het volgende:
Ik heb niks met Rutte maar hij vervult de functie toch wel degelijk. Hij zegt waar het op slaat.
Gelukkig hebben wij toppers als Sholz, Starmer, Macron en Schoof, dat gaat ongetwijfeld goedkomen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:01 schreef Cherni het volgende:
[..]
Laten we in godsnaam hopen dat Trump ons eindelijk wakker geschud heeft.
Poetin had niks aan die toespraak toe te voegen gehad.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:05 schreef byah het volgende:
Vance heeft ook een duit in het zakje gedaan, de VS heeft definitief de aanval ingezet op Europa.
Ja die kanjers kun je onze toekomst wel toevertrouwen. Standvastig, besluitvaardig.. staatslieden in hart en nieren.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:09 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij toppers als Sholz, Starmer, Macron en Schoof, dat gaat ongetwijfeld goedkomen.
Dit was echt heel bizar,quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:05 schreef byah het volgende:
Vance heeft ook een duit in het zakje gedaan, de VS heeft definitief de aanval ingezet op Europa.
Ik ben ook pessimistisch op dat gebied. Maar blijf toch nog enigzins hoopvol dat we wakker worden en zien dat de VS zijn eigen belangen voorop stelt. En ja dan zullen we daar iets aan moeten doen als EU zijnde willen we ons vertonen als een grootmacht.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:09 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij toppers als Sholz, Starmer, Macron en Schoof, dat gaat ongetwijfeld goedkomen.
Macron heb ik nog het meest vertrouwen in van deze lieden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja die kanjers kun je onze toekomst wel toevertrouwen. Standvastig, besluitvaardig.. staatslieden in hart en nieren.
En Schulz zal binnenkort verdwijnen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Macron heb ik nog het meest vertrouwen in van deze lieden.
Het zal hier nog gezellig worden als Israel en de VS Iran* gaan bombarderen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:20 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Amerika die decennialang het midden oosten heeft gebombardeerd en Europa in haar oorlogen heeft gesleurd
" a crisis of your own making "
Terwijl Trump en Vance zelf de Amerikaanse democratie uithollen met zijn 'vijanden van binnenuit'.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:20 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Amerika die decennialang het midden oosten heeft gebombardeerd en Europa in haar oorlogen heeft gesleurd
Wat zei hij dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:05 schreef byah het volgende:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Terwijl Trump en Vance zelf de Amerikaanse democratie uithollen met zijn 'vijanden van binnenuit'.
Totaal van de pot gerukt deze schijnheilige preek.
quote:You cannot win a democratic mandate by censoring your opponents or putting them in jail
Je moet het maar integraal terugluisteren. Het liefst na een wijntje ofzo vanavondquote:
Ik heb het al eens vaker geroepen in deze reeks, maar we zouden bij wijze van deal en tegengewicht aan dat gelul over defensie uitgaven de kosten van Europese immigratie dankzij Amerikaanse oorlogen in onze achtertuin eens door moeten berekenen aan de Trump BV.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:20 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Maakte zich bezorgd over Free Speech in Europa. Ging in op de Britse politiek, over de verkiezingen in Roemenie, over hoe wij Elon Musk behandelen,quote:
Thanksquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je moet het maar integraal terugluisteren. Het liefst na een wijntje ofzo vanavond
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |