SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:
Goed advies wel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dan op tijd naar bed vanavond.
Ik ken het niet. Zal het morgen even opzoeken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:30 schreef Tjoent het volgende:
Wat momenteel echt een geweldig leuk liedje is, even in dit 'genre'Lawineboys met Angeline.
RadioNL promotie tevens
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Crowded House - Four Seasons In One Day
Wow.... goed bezig.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had in onze buurtgroep op facebook een oproep gedaan voor fysieke zegeltjes voor een boodschappenpakket van de Jumbo en dat was deze week gelukt, dus ik heb 1 pakket afgeleverd bij de mevrouw van het buurtkastje in de buurt naast de onze. Daarna toch maar eens uitgezocht hoe dat werkt met die app van de Jumbo en gisteren samen met die mevrouw een oproep voor digitale zegels in een wat grotere groep gedaan en nu hebben we daar in een dag al 5 kaarten vol, dus maandag gaan we 5 van die pakketten ophalen en afleveren. Echt bizar hoe goed dat dan loopt.
Welterustenquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:38 schreef Tjoent het volgende:
Smurfin gaat slapen hoor![]()
Bedankt voor de gezelligheid en een fijne avond nog.
En bedankt voor de leuke muziek, Melting
Via Fok heb ik heel veel zegels voor ons eigen pakket ontvangen, echt zo lief dat mensen die zegels zomaar geven.quote:
\quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:38 schreef Tjoent het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:38 schreef Tjoent het volgende:
Welterusten Tjoentquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:38 schreef Tjoent het volgende:
Dat wilde ik net zeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Dat is al 3 vandaag.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Ook dit ligt hier geloof op cd-single in de kast
De opvolger was If You Buy This Record, Your Life Will Be Better
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ja.... Tjoent is naar bed, dus dan kan het.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:52 schreef livelink het volgende:
Salt 'n Pepa - Let's talk about sex
Dat kan ook best eens heel leuk worden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Morgen naar Anneke van Giersbergen en de luchtmacht kapel
Ik ben heel benieuwd .
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:59 schreef DJ11 het volgende:
We eindigen aan het kruis, mooi is dat
Daar ga ik wel vanuitquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan ook best eens heel leuk worden.
Gelukkig, want ik moet morgen werkenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Tja..... maar jij hoeft geen 3 dagen te wachten tot je weer op staat hoor.
Ik heb vakantie nuquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelukkig, want ik moet morgen werken
Geniet van je vakantie dan.quote:
Ja, en daarna begint de opmaat naar de eindsprint van het schooljaarquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Geniet van je vakantie dan.
Heb je een week?
Oh nee. Was het glad?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:04 schreef livelink het volgende:
Ik ben vanochtend gevallen onderweg naar de bus en behalve geschaafde handen en knieën heb ik niks, maar ik ben nu 2,5 uur later nog steeds trillerig. Dit moet ik niet vaker doen.
Nee, volgens mij niet. Ik lette niet goed op. Ik was te laat en rende en ben over mijn voeten gestruikeld. Heb de bus nog wel net gehaald, maar was achteraf niet handig. Volgende keer maar een bus later nemen of thuis werken.quote:
Rustig aan jijquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Ik lette niet goed op. Ik was te laat en rende en ben over mijn voeten gestruikeld. Heb de bus nog wel net gehaald, maar was achteraf niet handig. Volgende keer maar een bus later nemen of thuis werken.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:04 schreef livelink het volgende:
Ik ben vanochtend gevallen onderweg naar de bus en behalve geschaafde handen en knieën heb ik niks, maar ik ben nu 2,5 uur later nog steeds trillerig. Dit moet ik niet vaker doen.
Volgens mij draait er niemand voor mij.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:13 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond
Is er vandaag nog een voorprogramma voor dat Melting draait?
En anders ga ik proberen tot die tijd weer is wakker te blijven.
Ah oké, volgens mij begin je rond 21:00 meestal,toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij draait er niemand voor mij.
Prachtigquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:35 schreef MadMaster het volgende:
Net onze schoenen weer uitgedaan, koffie gezet, gaan alle alarmen weer af met dit als resultaat:
[ afbeelding ]
Nu stop ik met spammen...
Dat is inderdaad wel behoorlijk koudquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:40 schreef MadMaster het volgende:
Het vriest hier nu flink, -15 graden opp de thermometer. Je vingers vallen er zowat af als je zonder handschoenen probeert te fotograferen...
Klopt.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:30 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ah oké, volgens mij begin je rond 21:00 meestal,toch?
Wow... ziet er wel echt mooi uit.... alleen die kou is minder.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:35 schreef MadMaster het volgende:
Net onze schoenen weer uitgedaan, koffie gezet, gaan alle alarmen weer af met dit als resultaat:
[ afbeelding ]
Nu stop ik met spammen...
Dank je.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:38 schreef anotherRandomdude het volgende:
Vermoeidheid neemt toch de overhand, dus ik ga toch maar slapen.
Melting, fijne show toegewenst
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Baccara - Yes sir I Can Boogie
Ik keur hem goed.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
The Jacksons - I'll be there
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit is niet mijn muziek. Klinkt niet heel slecht hoor, maar dit kan iedereen zijn. van James Brown tot Solomon Burke
Ben benieuwd wat je van de volgende vind.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit is niet mijn muziek. Klinkt niet heel slecht hoor, maar dit kan iedereen zijn. van James Brown tot Solomon Burke
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dat er uberhaupt platen van Queen de lijst niet gehaald hebben![]()
![]()
![]()
Mee eens hoor. Ik ben best wel een grote Queen fan, maar zoveel hoeft voor mij ook niet hoor...quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ja, gelukkig wel.
Schandalig dat er zoveel in staan.
Ik vind dat ze gewoon een maximum van 3 per artiest moeten doen.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Artiest weet ik niet. Titel is Upside down
iets zegt me dat het een bekende is, of toch gewoon een Nederlandse...
Dat kan ik me dan ook wel weer voorstellen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die had ik nooit gegokt. Dacht ook aan Vanessa tbh
Het lijkt er momenteel wel op.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ben ik overigens alleen qua luisteraars???
Als hij in Nederland is wel. Maar die is nu van het Noorderlicht aan het genieten, dus ik verwacht dat hij vandaag niet zal aansluiten.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
MadMaster komt meestal wat later toch??
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Deze is wat makkelijker
Peter Frampton - Show me the way
Ja dat klopt. Ik had gelukkig wel wat te hobby-en vandaag. Maar ik miste het ergens ook welquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:32 schreef Melting het volgende:
Maar forum heeft er vandaag een tijd uit gelegen, dus misschien denken ze allemaal dat het nog stuk is.
Ik ben nooit aangehaakt.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
EN misschien kijken er mensen nog WIDM. Ik ben voor dit seizoen even afgehaakt...
Ik moet wel eens post bezorgen bij de ouders van een van de oud-presentatoren (Art Rooijakkers).Ik heb hem vroeger ook wel eens gezien, want ik ben ook nog eens in die wijk opgegroeid,quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het Schotse Texas met Say what you want
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:40 schreef DJ11 het volgende:
Even een groet
Helaas nog niet thuis, dus niet in de gelegenheid om in te schakelen.
Is dat zo? Ik heb die nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ze zou zo mee kunnen doen met de musical Cats
Ik ga zo huiswaartsquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Meeluisteren kan ook via mobiel.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Robbie Robertson - Somewhere down the crazy river
Ik zit ook aan mijn 3e.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tijd voor een ander biertje nu we het toch over dronken zijn hebben
Ja. ik heb best een flinke encyclopedie in mijn hoofd... Ken echt niet alle muziek, maar redelijk veel, al zeg ik het zelfquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:50 schreef Melting het volgende:
Je kent nog best veel artiesten/platen, Bos. Sta ik van te kijken..... Had het van sommige echt niet verwacht.
Ik heb nu een Uiltje wit naast me staan. Net een Doerak van Van Moll opquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zit ook aan mijn 3e.
De 1e heb ik weggespoeld.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. ik heb best een flinke encyclopedie in mijn hoofd... Ken echt niet alle muziek, maar redelijk veel, al zeg ik het zelf
Deze moet ik overigens wel passen
Eigenlijk deze niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Verbaasd dat ik deze kende??
Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit staat op het album Damn the Torpedoes
Tom Petty And the HEartbreakers - Refugee
Deze moet ik passen iigquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:06 schreef Melting het volgende:
De grote vraag van de avond is natuurlijk.... kan lievlink, Bos nog inhalen?
Niet met dezequote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:06 schreef Melting het volgende:
De grote vraag van de avond is natuurlijk.... kan lievlink, Bos nog inhalen?
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Deze moet ik passen iig
quote:
Bijna....quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Of is het toch Robin S met SHow me love
Rond half zeven volgens mijquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:09 schreef livelink het volgende:
Sinds wanneer is fok! weer in de lucht trouwens?
Ik denk dat livelink er zo ook over denkt, voor jou.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
DIt is een Oja. Dus livelink mag hem hebben
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
DIt is een Oja. Dus livelink mag hem hebben
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:11 schreef livelink het volgende:
Ken het wel, maar kan er geen naam aan hangen.
Ik wist dat het met Everybody begon, maar meer ook niet.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit zegt me echt niks. Kan ook echt geen artiest gokken waarvan ik denk dat het die wel kan zijn...
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:14 schreef livelink het volgende:
Ik kom vanavond tot helemaal niks. Dit ken ik ook natuurlijk, maar verder dan dat kom ik niet.
quote:
quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Is ook een metalband met die naam
Valt erg mee. Mijn arm is wat stijf en mijn handen en knieën wat geschaafd, maar goed. Ik was vooral geschrokken. Het was een behoorlijke smak.quote:
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Valt erg mee. Mijn arm is wat stijf en mijn handen en knieën wat geschaafd, maar goed. Ik was vooral geschrokken. Het was een behoorlijke smak.
Ik wist het niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Deze wil ik gewoon niet goed hebben
Altijd leuk. Wat hebben jullie gedaan daar?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:34 schreef Symphonic het volgende:
We waren gezellig in Utrecht vandaag
Ik zou het doen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik twijfel over een derde biertje. Meestal gaat dat wel goed met mijn meds.... En het is hier best gezellig
Gewoon doen!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik twijfel over een derde biertje. Meestal gaat dat wel goed met mijn meds.... En het is hier best gezellig
Bij vrienden op verjaardag.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Altijd leuk. Wat hebben jullie gedaan daar?
Klinkt als een fijne dag dan.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bij vrienden op verjaardag.
Altijd een hele bijzondere maar leuke dynamiek daar. Ik zit daar altijd graag
Ik moest gelijk denken aanquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik moest gelijk denken aan
You and me, baby, ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Zit er bij haar de Sleet in dan??quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:38 schreef Melting het volgende:
De plaat hierna is speciaal voor livelink.
[..]
De Kerst-sleet.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zit er bij haar de Sleet in dan??![]()
![]()
![]()
Niet dat ik weet. Maar livelinkquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zit er bij haar de Sleet in dan??![]()
![]()
![]()
Speciaal voor livelink.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:41 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben ingeschakeld, maar het moet de verkeerde zender zijn. Ik hoor kerstmuziek.
[..]
Welkom by Sky Radio Christmasquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:41 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben ingeschakeld, maar het moet de verkeerde zender zijn. Ik hoor kerstmuziek.
Volgende week vraag ik Happy New Year aanquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Speciaal voor livelink.
En hoi DJ11.
Nou hou ik best van Kerst, maar ik kan me echt niet voorstellen dat mensen daar naar gaan luisteren, maandenlang.quote:
En waarom ook niet? Ik ben wel weer toe aan een nieuw jaar.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Volgende week vraag ik Happy New Year aan
Ik ook niet. Ik vind het ook best leuk maar op een gegeven moment komt het ook wel mijn neusgaten uitquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou hou ik best van Kerst, maar ik kan me echt niet voorstellen dat mensen daar naar gaan luisteren, maandenlang.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
En waarom ook niet? Ik ben wel weer toe aan een nieuw jaar.
Ach het is wel vaker nieuwjaar afhankelijk van welke kalender je wil toepassen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Volgende week vraag ik Happy New Year aan
Ik luister sowieso nooit naar Sky Radio....quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou hou ik best van Kerst, maar ik kan me echt niet voorstellen dat mensen daar naar gaan luisteren, maandenlang.
Die komt hier ook niet aan.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik luister sowieso nooit naar Sky Radio....
Ik heb soms Kink aan staan hier. Maar meestal Spotify. Heb echt al leuke bandjes daardoor ontdekt.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die komt hier ook niet aan.
In de auto hebben we meestal Kink 80’s (voorheen Kind dna) aan.
Tja DTS probeer ik zoveel mogelijk te negeren....quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:49 schreef DJ11 het volgende:
In DTS heeft iemand dus 524 punten gehaald door de storing van vandaag.
DTS?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:49 schreef DJ11 het volgende:
In DTS heeft iemand dus 524 punten gehaald door de storing van vandaag.
Alleen mijn arm eigenlijk. En mijn vingers een beetje. Het viel gelukkig allemaal erg mee, maar het ging best hard.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben je nog stijf van de valpartij eigenlijk livelink?
Zonder Spotify was ik nergens. Artiesten die ik op Spotify heb ontdekt beheersen al jaren mijn playlists en jaarlijsten. Rhys Lewis, JEREMIAS, C Duncan, Charlie Winston, Bruno Major en Bobby Bazini zijn maar enkele voorbeelden.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb soms Kink aan staan hier. Maar meestal Spotify. Heb echt al leuke bandjes daardoor ontdekt.![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Een spelletje in het ONZ-forum, waarbij je een punt krijgt als er na jou een minuut niet is gepost...quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]AhSPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Me tooquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tja DTS probeer ik zoveel mogelijk te negeren....
Ik heb dat vooral met Black Oak County en Black Stone Cherry. Laatst genoemde trad vorig jaar gewoon op in de Effenaar hier in Ehv. En ik stond vooraanquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zonder Spotify was ik nergens. Artiesten die ik op Spotify heb ontdekt beheersen al jaren mijn playlists en jaarlijsten. Rhys Lewis, JEREMIAS, C Duncan, Charlie Winston, Bruno Major en Bobby Bazini zijn maar enkele voorbeelden.
Radio hoor ik alleen op het werk. En dat is bijna altijd Veronica. Vrij goed te doen, weinig irritante nummers.
Ik luister soms een klein stukje Ekdom als ik naar Haarlem rij.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zonder Spotify was ik nergens. Artiesten die ik op Spotify heb ontdekt beheersen al jaren mijn playlists en jaarlijsten. Rhys Lewis, JEREMIAS, C Duncan, Charlie Winston, Bruno Major en Bobby Bazini zijn maar enkele voorbeelden.
Radio hoor ik alleen op het werk. En dat is bijna altijd Veronica. Vrij goed te doen, weinig irritante nummers.
Tja, dat er ineens werd gezongen was wel een afknapper.quote:
Je zegt ja, maar je hoesje zegt toch iets anders.quote:
Ik bedoelde natuurlijk:quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Je zegt ja, maar je hoesje zegt toch iets anders.
Ga je volgende keer wel weer?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:05 schreef Symphonic het volgende:
Gisteren was ik bij de Luchtmacht kapel met Anneke van Giersbergen.
Het was echt een fantastische bigband en Anneke kan fantastisch zingen, maar ik vond de combinatie met een bigband niet helemaal gelukkig. Bij het door haarzelf geschreven nummer werd ze eigenlijk van het podium geblazen. Ze deed een nummer met alleen de gitarist en een klarinettist en dat was echt kippenvel.
De band had echt een paar briljante arrangementen en solisten ook. Het was veel, maar wel heel gaaf.
Ze zing echt loepzuiverquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Anneke![]()
![]()
Ik ben blijkbaar een topfan op Facebook
Weet ik. Ik heb haar al een aantal keer live gezien. En ze is ook superaardigquote:
Ze komt inderdaad heel sympathiek overquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik. Ik heb haar al een aantal keer live gezien. En ze is ook superaardig
quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:10 schreef DJ11 het volgende:
Neil Young - Only Love Can Break Your Heart
Neil Young vind ik sowieso geweldigquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Dit vind ik echt een geweldig nummer
Zo danquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:13 schreef DJ11 het volgende:
Cornershop - Brimful Of Asha (Norman Cook single remix)
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:13 schreef DJ11 het volgende:
Cornershop - Brimful Of Asha (Norman Cook single remix)
Dat laatste moet er wel achter, vind ik. Het origineel zou in geen 100 jaar zo'n hit zijn gewordenquote:
Maar dat je het ook gewoon zo even oplepeltquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat laatste moet er wel achter, vind ik. Het origineel zou in geen 100 jaar zo'n hit zijn geworden
Valt mee hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar dat je het ook gewoon zo even oplepelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |