SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:
Goed advies wel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dan op tijd naar bed vanavond.
Ik ken het niet. Zal het morgen even opzoeken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:30 schreef Tjoent het volgende:
Wat momenteel echt een geweldig leuk liedje is, even in dit 'genre'Lawineboys met Angeline.
RadioNL promotie tevens
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Crowded House - Four Seasons In One Day
Wow.... goed bezig.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had in onze buurtgroep op facebook een oproep gedaan voor fysieke zegeltjes voor een boodschappenpakket van de Jumbo en dat was deze week gelukt, dus ik heb 1 pakket afgeleverd bij de mevrouw van het buurtkastje in de buurt naast de onze. Daarna toch maar eens uitgezocht hoe dat werkt met die app van de Jumbo en gisteren samen met die mevrouw een oproep voor digitale zegels in een wat grotere groep gedaan en nu hebben we daar in een dag al 5 kaarten vol, dus maandag gaan we 5 van die pakketten ophalen en afleveren. Echt bizar hoe goed dat dan loopt.
Welterustenquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:38 schreef Tjoent het volgende:
Smurfin gaat slapen hoor![]()
Bedankt voor de gezelligheid en een fijne avond nog.
En bedankt voor de leuke muziek, Melting
Via Fok heb ik heel veel zegels voor ons eigen pakket ontvangen, echt zo lief dat mensen die zegels zomaar geven.quote:
\quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:38 schreef Tjoent het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:38 schreef Tjoent het volgende:
Welterusten Tjoentquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:38 schreef Tjoent het volgende:
Dat wilde ik net zeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Dat is al 3 vandaag.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Ook dit ligt hier geloof op cd-single in de kast
De opvolger was If You Buy This Record, Your Life Will Be Better
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ja.... Tjoent is naar bed, dus dan kan het.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:52 schreef livelink het volgende:
Salt 'n Pepa - Let's talk about sex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |