Allemaal leuk bedacht.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:41 schreef Cherni het volgende:
[..]
Kijk Duitsland, Frankrijk die ook al die richting uit aan het gaan zijn. We hebben een vluchtelingen crisis, klimaat crisis etc . Hoe wil je straks verkopen aan het klootjesvolk ook nog een giga bijdrage te leveren aan Oekraïne als het klootjesvolk niet een fatsoenlijke betaalbare woning meer kan bezitten. Waarom komt een Afd in opmars. Is dat omdat het zo geweldig gaat? En nogmaals het is niet mijn idee. Maarje kunt niet ontkennen dat wij geen problemen hebben. En dat gezegd hebbende zonder steun van de VS(dat nog moet blijken) ben ik pessimistisch.
Dat is niet heel moeilijk te regelen. Als het met NAVO kan, kan de EU ook zo'n HQ opzetten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten. Wie is er nou in godsnaam tegen een sterke EU defensie.
Geen flauw benul.
quote:Trump's gifts to Putin never end.
Trump wants Russia back in the G7 (G8) after they got kicked out for shooting down commercial airliners and invading countries.
https://bsky.app/profile/jayinkyiv.bsky.social/post/3li3hsj74gc2m
Echt totale onzin. Juist op zee is de VS buitengewoon sterk met zijn carriergroups en technologie. En daarna China, Engeland, Frankrijk. En dan misschien Ruslandquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
En wat is dit dan (mits het klopt)?!![]()
[ x ]
Ik lees: MH17 & Oekraïne.quote:
Zeg dat tegen Hegseth..quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Echt totale onzin. Juist op zee is de VS buitengewoon sterk met zijn carriergroups en technologie. En daarna China, Engeland, Frankrijk. En dan misschien Rusland
quote:❗️🇩🇪 German Chancellor Olaf Scholz urged the Bundestag to declare a state of emergency following the last 24 hours' events and U.S. statements regarding Ukraine. The emergency status would allow the government to take on more debt than the current limit permits.
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3li3gvkkrgc2x
Het is niet leuk bedacht. Mensen zijn ontevreden en zoeken hun heil ergens anders of komen uiteindelijk in opstand om welke reden dan ook. Maw ze verlaten hun land waar ze geboren en getogen zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Allemaal leuk bedacht.
Maar het gaat om Russische vluchtelingen.
Er zijn geen Europese vluchtelingen.
Die willen de mensen in Europa helemaal niet. Ik wil voorspoed, rust en vrede. Macht in de wereld brengt mij niks. Kijk liever naar Zuid-Amerika. Die hoeven ook geen invloed op andere continenten. Is voor de burgers het beste.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vroeg het mij hardop af. Off-Topic
Een soort Verenigde Staten van Europa. Met wat minder landeninvloed en Europese verkiezingen konden we wel gebruiken denk ik.
Maar dit zal totaal anders moeten. Met iets minder democratie, een 2 partijen systeem. En een grotere defensie om macht te creëren in de wereld.
Ja, en dat kunnen we niet zo snel ondervangen al zouden we willenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jazeker wel.
En de intelligence is nagenoeg allemaal op conto van de Amerikanen.
Enige macht heb je wel nodig om grondstoffen te exploiteren om mooi spullen en voedsel te maken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die willen de mensen in Europa helemaal niet. Ik wil voorspoed, rust en vrede. Macht in de wereld brengt mij niks. Kijk liever naar Zuid-Amerika. Die hoeven ook geen invloed op andere continenten. Is voor de burgers het beste.
Laat Amerika en China maar vechten om wereldmacht.
Zinloos? Ze vechten voor het voortbestaan van het Oekraïne dat ze kennen. Dat jij die offers wegzet als zinloos, dat grenst aan misdadig.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze laten Oekraiense mannen zinloos lijden. Al die doden hebben niks geholpen.
Ik noem dat misdadig.
Het is ontzettend leuk bedacht.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:20 schreef Cherni het volgende:
[..]
Het is niet leuk bedacht. Mensen zijn ontevreden en zoeken hun heil ergens anders of komen uiteindelijk in opstand om welke reden dan ook. Maw ze verlaten hun land waar ze geboren en getogen zijn.
Bovendien zou je niet blij moeten zijn met al die vluchtelingen. Ik sta er in iedergeval niet om te springen. En heb maar niet de illusie dat je overal met democratische praatjes de zaak kunt veranderen. Zo naïv ben ik allang niet meer. Die les is inmiddels wel duidelijk geworden na onze avonturen in het mo.
Je moet als EU zijnde veel daadkrachtiger worden door ook je eigen problemen op te lossen. Maar met een verdeelde EU en zwakke leiders is daar alsnog veel te halen alvorens je zonder een VS mbt geopolitieke kwesties(oekraine te helpen) een deuk in een pakje boter kunt slaan.
Dat. En het enige land dat dat mogelijk wel zou kunnen is Frankrijk. En die zijn ontzettend ambigu.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, en dat kunnen we niet zo snel ondervangen al zouden we willen
De CIA ligt aan barrels. En ik zou ons niet onderschatten (i.i.g. zoalg het over Europa gaat).quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, en dat kunnen we niet zo snel ondervangen al zouden we willen
Pfffffffquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zinloos? Ze vechten voor het voortbestaan van het Oekraïne dat ze kennen. Dat jij die offers wegzet als zinloos, dat grenst aan misdadig.
oke en hoeveel Russische vluchtelingen hebben we inmiddels? Ik weet de aantallen niet. En accepteren we die binnen de EU?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is ontzettend leuk bedacht.
Je gaat compleet voorbij aan het onderwerp.
Die zeggen gewoon niets waar Rusland iets van zou kunnen leren.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat. En het enige land dat dat mogelijk wel zou kunnen is Frankrijk. En die zijn ontzettend ambigu.
Frankrijk dient Franse belangen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die zeggen gewoon niets waar Rusland iets van zou kunnen leren.
Die zitten allemaal in landen die Russen toelaten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:26 schreef Cherni het volgende:
[..]
ole en hoeveel Russische vluchtelingen hebben we inmiddels? Ik weet de aantalken niet. En accepteren we due binnen de EU?
Dat doet de EU niet he? Dat doet Oekraïne. En daar hebben ze het volste recht toe. De EU steunt Oekraïne. En terecht.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pfffffff
Ik doel vooral op het feit dat de EU de oorlog heeft doorgezet, en voorlopig wil doorzetten om het Poetin fractioneel lastiger te maken. Er is geen perspectief op overwinning. Zeker sinds de grote pushbacks van ná 10-2022
Je moet alleen het risico op sterfte accepteren als dat een reëel perspectief op iets biedt. En dat was absoluut niet het geval.
Gast, lul nou eens niet zo dom johquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Frankrijk dient Franse belangen.
De Franse staat is niet in het leven geroepen om Oekrainse belangen te dienen. Is hier in Nederland lastig voor te stellen. But its true.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |