Wat snap je nou niet aan het woord voltallig? Waarom zouden Dems binnen de CIA met dit (niet gegarandeerde) aanbod akkoord gaan als ze ook 4 jaar kunnen blijven zitten en hopen op een Dem president?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar staat ongeveer wat ik zeg.
Alleen het doel ontbreekt. Een vrijwillige ontslag bonus voor mensen die niet achter de republikeinse dienst staan. Bijna gepensioneerden eerder met pensioen. En mensen in de laatste Biden termijn eruit krijgen.
Ja de onderlinge haat zit diep.![]()
Maar goed de dienst zal er sterker uitkomen en niet zwakker als je de zwakkeren en ouderen eruit doet.
quote:
Ik begrijp hieruit dat Trump wat op papier zet en Putin en Zelensky mogen dan een krabbeltje zetten.quote:what he decides to allow or not allow, is at the purview of the leader of the free world--President Trump.
Zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Omdat iedereen denkt dat Oekraïne in handen van Rusland valt als de VS de militaire steun stopt.
Daar is idereen het wel over eens.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:12 schreef capricia het volgende:
Twee dingen:
1. Dit is onze eigen achtertuin als Europa. Bizar dat wij na al die jaren en al die signalen het nog steeds niet zelf kunnen.
2. Over het verraad aan Oekraïne vanwege geen toetreding tot de Navo:
Je weet dat de bijstand clausule binnen de EU zwaarder is dan die van de Navo.
Wij kunnen zelf bepalen of Oekraïne EU lid wordt. Hebben we Trump niet voor nodig.
Misschien ook wel eens goed om volwassen te worden. En niet alles op Amerika af te schuiven.
Daarmee signaleert hij aan China dat ze Taiwan wel mogen invallen? Want de Chinese marine is inmiddels VEEL sterker dan de van Rusland. Wat een incompetente debiel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
En wat is dit dan (mits het klopt)?!![]()
[ x ]
Dit is het inderdaad.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:34 schreef PirE het volgende:
Ik begrijp hieruit dat Trump wat op papier zet en Putin en Zelensky mogen dan een krabbeltje zetten.
Dit is iets andere koek.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:28 schreef havanagila het volgende:
[..]
Wild Hornets doet er al 100 per dag, als alle lidstaten er nou een stuk of 2000 de maand zouden produceren...
Tijd voor Dikkie Schoof om even te zeggen dat de VS meer moet investeren, we gaan een land met paupervloot niet helpen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[ x ]
Geloof je zelf echt nog in een navo-lidmaatschap voor OEK? Nee toch?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind terugkrabbelen op wat je gisteren nog heel stellig zei nou niet héél sterk overkomen hoor...
Dit zou wel heel apart zijn. De Russische marine is een dwerg tov de us navy. Worden niet de Chinezen bedoeld? Die timmeren behoorlijk aan de weg.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[ x ]
Is dat heel erg? Wij geven het geld liever uit aan royale sociale zekerheid, (vrijwel) gratis gezondheidszorg, pensioenen, en goed onderwijs.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.
Omdat wij (de EU) besloten hebben ons geld niet in defensie te steken.
De Russische marine is een gevaarlijke tegenstander. Heb je hun Zwarte Zeevloot wel eens gezien?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[ x ]
Hadden we van te voren moeten bedenken. En niet alle eieren in het schaaltje van Amerika moeten leggen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar is idereen het wel over eens.
En dat moet ook gebeuren. Maar dat heeft een enkele invloed meer op de oorlog van vandaag en morgen.
Ja, dikke vette hoogmoed natuurlijk. En bullcrap.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:34 schreef PirE het volgende:
[..]
[..]
Ik begrijp hieruit dat Trump wat op papier zet en Putin en Zelensky mogen dan een krabbeltje zetten.
En Trump is niet mijn president, leader of the free world is een beetje categorie Philadelphia Eagles World Champions.
JA!quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:38 schreef Ulx het volgende:
[..]
De Russische marine is een gevaarlijke tegenstander. Heb je hun Zwarte Zeevloot wel eens gezien?
Dat gaat niet gebeuren.quote:
Ik vind dat we überhaupt niet in deze situatie hadden moeten zitten. Ik had liever de situatie gehad dat we en met de Russen, en met OEK goede zaken konden doen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Hadden we van te voren moeten bedenken. En niet alle eieren in het schaaltje van Amerika moeten leggen.
Dom. Heel dom.
Maar ja, eigen keuze van ons volk en zulks.
Kijk Duitsland, Frankrijk die ook al die richting uit aan het gaan zijn. We hebben een vluchtelingen crisis, klimaat crisis etc . Hoe wil je straks verkopen aan het klootjesvolk ook nog een giga bijdrage te leveren aan Oekraïne als het klootjesvolk niet een fatsoenlijke betaalbare woning meer kan bezitten. Waarom komt een Afd in opmars. Is dat omdat het zo geweldig gaat? En nogmaals het is niet mijn idee. Maarje kunt niet ontkennen dat wij geen problemen hebben. En dat gezegd hebbende zonder steun van de VS(dat nog moet blijken) ben ik pessimistisch.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar je kunt het VK niet gebruiken als voorbeeld van de situatie in de EU.
Of iets erg is moet je zelf bepalen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is dat heel erg? Wij geven het geld liever uit aan royale sociale zekerheid, (vrijwel) gratis gezondheidszorg, pensioenen, en goed onderwijs.
Ik schaam mij niet hoor.
Ik vind het erg als Polen weer Russisch zou worden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Of iets erg is moet je zelf bepalen.
Is het erg als de Baltische staten weer Russisch bezit worden?
Ik denk dat je dat kunt vergeten met de huidige EU.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind dat we überhaupt niet in deze situatie hadden moeten zitten. Ik had liever de situatie gehad dat we en met de Russen, en met OEK goede zaken konden doen.
Ik heb geen flauw benul?quote:
Maar wel voor de Polen kennelijk? Waarom, heb je Pools bloed?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het erg als Polen weer Russisch zou worden.
Ik ga geen bloed of dierbaren opgeven voor de Balten. Sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |