Steeds minder.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:38 schreef Ulx het volgende:
[..]
De Russische marine is een gevaarlijke tegenstander. Heb je hun Zwarte Zeevloot wel eens gezien?
Tja. Waarom überhaupt bloed geven? Voor Polen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het erg als Polen weer Russisch zou worden.
Ik ga geen bloed of dierbaren opgeven voor de Balten. Sorry.
Nee. Hoewel wel een Pool in de familiequote:Op donderdag 13 februari 2025 20:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar wel voor de Polen kennelijk? Waarom, heb je Pools bloed?
Ik zou het ook niet weten. Wie is er nou in godsnaam tegen een sterke EU defensie.quote:
De EU valt zelf wel uit elkaar, hebben ze mij, (radicaal)rechts, etc etc niet voor nodig. De Franse boekhouding gaat leiden tot een bailout verwacht ik.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Tja. Waarom überhaupt bloed geven? Voor Polen.![]()
Of misschien kun je beter één lijn trekken en je niet zo laten uitspelen. Want jij laat de EU zonder aanval überhaupt al uit elkaar vallen.
Vooral wij zelf. Poetin of Trump, of XI, of Ibrahim Traoré houdt dat tegen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten. Wie is er nou in godsnaam tegen een sterke EU defensie.
Geen flauw benul.
Dat horen we al 30 jaar, maar deze keer gaat het echt gebeuren. Want phpmystyle de ITer zegt het.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De EU valt zelf wel uit elkaar, hebben ze mij, (radicaal)rechts, etc etc niet voor nodig. De Franse boekhouding gaat leiden tot een bailout verwacht ik.
Maar zet gerust uiteen, ik ben wel benieuwd naar jouw visie en (politieke)offers op deze situatie.
Je had geen flauw benul toch? Dat schreef je.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De EU valt zelf wel uit elkaar, hebben ze mij, (radicaal)rechts, etc etc niet voor nodig. De Franse boekhouding gaat leiden tot een bailout verwacht ik.
Maar zet gerust uiteen, ik ben wel benieuwd naar jouw visie en (politieke)offers op deze situatie.
Kom op. Je hebt beter laten zienquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Je had geen flauw benul toch? Dat schreef je.
De Russische niet? Ik weet zeker van wélquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:50 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
kWeet zelfs wel zeker dat je die nooit gezien hebt.
Geen idee. Geen flauw benul.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op. Je hebt beter laten zien
Ho, ho, boekhouderquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:49 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat horen we al 30 jaar, maar deze keer gaat het echt gebeuren. Want phpmystyle de ITer zegt het.
Waarom is dat EU project nou precies mislukt?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hebt een slechte dag. Ik lees het al.quote:
Dat verwijst naar?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom is dat EU project nou precies mislukt?
Ik vroeg het mij hardop af. Off-Topicquote:
Die probéérde het i.i.g. nog..quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:54 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Zo eentje kennen wij ook.
[ afbeelding ]
Dit is ook geen Tweakers ouwe.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:57 schreef 3rr0r het volgende:
Dit is geen slowchat 'post alle troep die in je brein opkomt' topic toch?
Waarom een orde opkomt en valt is toe te schrijven aan verschillende factoren. Dat kun je niet terug herleiden naar een hoge staatsschuld of een kleine verloren oorlog.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vroeg het mij hardop af. Off-Topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |