SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hoezo dat?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:50 schreef _UserName_ het volgende:
Bij Tilly denk ik aan mevrouw NeuteboomDat hondje heette toch Pepita?
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
DJ Pepitaquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hoezo dat?Dat hondje heette toch Pepita?
Ken je vast wel, is 'bekend' op TikTok
Klopt, maar ik zei dan ook mevrouw Neuteboom; Tilly Neuteboom.. de vrouw van Edquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hoezo dat?Dat hondje heette toch Pepita?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik ben DJ Pepita Queenquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
DJ Pepita
Ken je vast wel, is 'bekend' op TikTokWoon bij mijn vaduuurrrrr
Well, life can be a riot
Oooooooh sorryquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zei dan ook mevrouw Neuteboom; Tilly Neuteboom.. de vrouw van EdWist niet dat ze zo heette
Well, life can be a riot
Ken ik toch nietquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ben DJ Pepita QueenWoon bij mijn vaduuurrrrr
![]()
Nee nu woont ze op haar zelf, met haar hond Zizarquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ben DJ Pepita QueenWoon bij mijn vaduuurrrrr
Ja wel sneu, dat mensen onzin verhalen rond vertellen..quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:54 schreef Grotetijd het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)e_rondom_pepita_van/
Dit is wel heftig"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hahahahaquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:54 schreef maily het volgende:
[..]
Oh nou zie ik het ook!
Wil je zonnepanelen van me kopen?
Well, life can be a riot
Bolk.nlDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Ik laat Zizar zes keer per dag uit. Zizar is mijn hond, alleen van mij.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee nu woont ze op haar zelf, met haar hond Zizar
Well, life can be a riot
Ja onwijs triest dat mensen dat doenquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja wel sneu, dat mensen onzin verhalen rond vertellen..Well, life can be a riot
Love is allDon't follow me. I am lost too
.
Lovely heeft een nieuwe UI
Well, life can be a riot
Lig soms wel in een deuk, maar scrol ook snel weer verderquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik laat Zizar zes keer per dag uit. Zizar is mijn hond, alleen van mij."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vies geroddel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja wel sneu, dat mensen onzin verhalen rond vertellen..
Gebeurt vaak.Don't follow me. I am lost too
.
Bij die bos rozen die ik je stuur?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Machtig mooi hé
Past wel bij morgen![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Machtig mooi hé
Past wel bij morgen![]()
![]()
Black is blackDon't follow me. I am lost too
.
Wat heb ik toch ook een kut apotheek he
Normaal kan ik 24/7 mijn medicatie uit de automaat halen, maar dit is een eerste afgifte en dus moet ik het binnen afhalen voor een eerste gebruik babbeltje met de assistente.
Sturen ze gvd om 17:38 een mail dat ik vanaf vandaag m'n medicatie kan ophalen, terwijl ze om 17:30 sluiten. Stuur dan die mail morgen als je open bent stelletje eikels
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Oeh ik krijgen rozenquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bij die bos rozen die ik je stuur?
Ja ik heb d'r al heel lang niet meer gezien hoor. Maar heb ook al een jaar die TikTok app niet meerquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lig soms wel in een deuk, maar scrol ook snel weer verder
Vond 't wat sneu worden.
Op een gegeven moment ging ze ook live, ze zei altijd hetzelfde. Werd al-tijd boos als je tegen d'r in ging en blockte je meteen. Vond 't altijd een beetje aapjes kijken ideeWell, life can be a riot
Oh don't get me startedquote:Well, life can be a riot
Triest idd.quote:
Sommige gaan echt heel ver daarin.Don't follow me. I am lost too
.
"U kunt uw medicijnen vanaf morgen afhalen"quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:59 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Normaal kan ik 24/7 mijn medicatie uit de automaat halen, maar dit is een eerste afgifte en dus moet ik het binnen afhalen voor een eerste gebruik babbeltje met de assistente.
Sturen ze gvd om 17:38 een mail dat ik vanaf vandaag m'n medicatie kan ophalen, terwijl ze om 17:30 sluiten. Stuur dan die mail morgen als je open bent stelletje eikels![]()
Nu heb je kans om direct met openingstijd te komen, indien nodig.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:59 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Sturen ze gvd om 17:38 een mail dat ik vanaf vandaag m'n medicatie kan ophalen, terwijl ze om 17:30 sluiten. Stuur dan die mail morgen als je open bent stelletje eikels![]()
![]()
Zit meteen in mijn kopquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Ja is prachtigquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Machtig mooi hé
Past wel bij morgen
Well, life can be a riot
Dat is wel een beetje dom jaquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:59 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Sturen ze gvd om 17:38 een mail dat ik vanaf vandaag m'n medicatie kan ophalen, terwijl ze om 17:30 sluiten. Stuur dan die mail morgen als je open bent stelletje eikels
Tsjaaaquote:
.
Het leven is daarin écht heel oneerlijk..quote:Well, life can be a riot
Ik heb het nog wel, puur voor vermaakquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja ik heb d'r al heel lang niet meer gezien hoor. Maar heb ook al een jaar die TikTok app niet meer
Vond 't wat sneu worden.
Op een gegeven moment ging ze ook live, ze zei altijd hetzelfde. Werd al-tijd boos als je tegen d'r in ging en blockte je meteen. Vond 't altijd een beetje aapjes kijken ideeEn er komen ook gelukkig veel leuke dingen voorbij
Eigenlijk moeten sommige mensen geen tiktok hebben..
Sommige mensen zouden sowieso geen internet of social media moeten hebben...quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb het nog wel, puur voor vermaakEn er komen ook gelukkig veel leuke dingen voorbij
Eigenlijk moeten sommige mensen geen tiktok hebben..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Sommige mensen moeten beschermd worden inderdaad.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb het nog wel, puur voor vermaakEn er komen ook gelukkig veel leuke dingen voorbij
Eigenlijk moeten sommige mensen geen tiktok hebben..
Volgde ook een tijdje die Iris Queen op Instagram, die postte echt de grootste non-senseGing openbaar ruzie maken met labels en met willekeurige mensen die reacties onder haar foto's achterlieten, sloeg echt nergens op.
Ik kijk tegenwoordig af en toe in bed YouTube Shorts, maar dat probeer ik te beperken tot 15-20 minuten per avondLigt er aan hoe moe ik ben.
Well, life can be a riot
Blijkbaar welquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Door hem gekozen?
Voor de liefde
waar hij altijd van houdt?
Sommige mensen hadden niet verwekt moeten wordenquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Sommige mensen zouden sowieso geen internet of social media moeten hebben...![]()
![]()
Ja, had op de verwarming gespoten, dan was het met een sisser afgelopenquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sommige mensen hadden niet verwekt moeten worden
Of beter moeten nadenken voor ze idd iets posten bijv op insta en of facebook.. wat je daar soms zit aan reactie bahquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Sommige mensen zouden sowieso geen internet of social media moeten hebben...
Zoals ik wel eens zeg "je moeder had je moeten doorslikken"quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sommige mensen hadden niet verwekt moeten worden
Well, life can be a riot
Preciesquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, had op de verwarming gespoten, dan was het met een sisser afgelopen![]()
![]()
Ja klopt helaas..quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het leven is daarin écht heel oneerlijk..Don't follow me. I am lost too
.
Zegt mij zo even niks die naam, ik ga even zoekenquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten beschermd worden inderdaad.
Volgde ook een tijdje die Iris Queen op Instagram, die postte echt de grootste non-senseGing openbaar ruzie maken met labels en met willekeurige mensen die reacties onder haar foto's achterlieten, sloeg echt nergens op.
Ik kijk tegenwoordig af en toe in bed YouTube Shorts, maar dat probeer ik te beperken tot 15-20 minuten per avondLigt er aan hoe moe ik ben.
Kijk ik soms of Reels op insta
sommige mensen kunnen niet nadenken dus kunnen beter maar niet op het WWW zittenquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of beter moeten nadenken voor ze idd iets posten bijv op insta en of facebook.. wat je daar soms zit aan reactie bahTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Het is een eh.. Bijzondere vrouw.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zegt mij zo even niks die naam, ik ga even zoeken
Kijk ik soms of Reels op insta
Heeft ook meegedaan aan Lang Leve De Liefde, gooit er midden in een heel casual gesprek uit "ik heb borderline" ...Eh, oke dan?Well, life can be a riot
Lijkt mij wel een geschikt iemand voor een user hierquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het is een eh.. Bijzondere vrouw.
Heeft ook meegedaan aan Lang Leve De Liefde, gooit er midden in een heel casual gesprek uit "ik heb borderline" ...Eh, oke dan?
quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een geschikt iemand voor een user hier
Well, life can be a riot
DIE WEBSITE OH MIJN GODquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:08 schreef Lovely het volgende:
Eerste zoekopdracht en ik vind dit
https://irisqueen.nl/![]()
Maar goed.. Ja die dusWell, life can be a riot
Witlof
.
Dat staat er niet, maar je snapt m'n irritatie hoop ik.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
"U kunt uw medicijnen vanaf morgen afhalen"Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik zie nu pas "ik ben" en "wie ik ben" in een lijn.. nicely donequote:
Hetzelfde als een mail krijgen dat er een bericht van het UWV is in mijn.overheid.nl, om daar te lezen: log in op mijn.uwv om het bericht te lezen... Sla die hele fakking stap gewoon over! Ik snap dat mijn.overheid.nl totaal niet als ze in de mail al zetten waar het van is.. Tot zo ver mijn frustratie.. ik voel met je meequote:Op donderdag 13 februari 2025 18:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat staat er niet, maar je snapt m'n irritatie hoop ik.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
En ze doet wat ze doet?quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zie nu pas "ik ben" en "wie ik ben" in een lijn.. nicely done![]()
![]()
Huh, hoe haal ik zomaar 2 punten binnen? Dat kan echt niet hoor
ik wil over @sp3c gaan, even de top in beuken maar ja, ben niet meer zo vaak vroeg wakkerHeb nu mijn grote vriend mario in mijn nek hijgen.. man3
Ja dat had er moeten staan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat staat er niet, maar je snapt m'n irritatie hoop ik.
Maar dan alsnog fijn dat je de mail nu krijgt, zodat je het nu alvast weet (en er rekening mee kan houden). Alleen dan dus met de tekst zoals ik 'm typte![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: