Ik ga gewoon even koffie drinkenquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
De rest behalve de sint is weggejaagd
Dat kanquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga gewoon even koffie drinken
Hai Birdie Birdquote:
Ohquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
De rest behalve de sint is weggejaagd
Ik las dit als Gran Turismoquote:
Gran Turismoquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik las dit als Gran Turismo
Heb liever een poma
Ik moest nog heel lang blijven omdat ze mijn ontslagbrief nog moesten maken. Maar dat kwamen ze pas op het laatste moment mee. Moeder was er al bijna om me op te halen. Uiteindelijk ben ik alsnog naar huis gegaan voordat die brief klaar was om half 2 of zo. Nogal irritant allemaal. Maar heb het wel overleefd en had gister avond ontspanningquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:18 schreef _UserName_ het volgende:
Hoe is het nu met de sint dan? Gister was ff turbulent weer met het ontslag las ik?
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik moest nog heel lang blijven omdat ze mijn ontslagbrief nog moesten maken. Maar dat kwamen ze pas op het laatste moment mee. Moeder was er al bijna om me op te halen. Uiteindelijk ben ik alsnog naar huis gegaan voordat die brief klaar was om half 2 of zo. Nogal irritant allemaal. Maar heb het wel overleefd en had gister avond ontspanning
Aah lekker man, nu gewoon weer lekker thuis?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik moest nog heel lang blijven omdat ze mijn ontslagbrief nog moesten maken. Maar dat kwamen ze pas op het laatste moment mee. Moeder was er al bijna om me op te halen. Uiteindelijk ben ik alsnog naar huis gegaan voordat die brief klaar was om half 2 of zo. Nogal irritant allemaal. Maar heb het wel overleefd en had gister avond ontspanning
Over 24 uur weer bij mijquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Aah lekker man, nu gewoon weer lekker thuis?
Jaquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Aah lekker man, nu gewoon weer lekker thuis?
Nog beter! Lekker weekend houden samenquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Over 24 uur weer bij mij
Jaquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nog beter! Lekker weekend houden samen
Zijn pantoffels staan al klaarquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Geniet er van saampjes, hebben jullie verdiend!
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Over 24 uur weer bij mij
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zijn pantoffels staan al klaar
Ojaquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:29 schreef _UserName_ het volgende:
Pure liefde.. en morgen Valentijnsdag.. ook nog!
Daar doe ik niet aan hoorquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:29 schreef _UserName_ het volgende:
Pure liefde.. en morgen Valentijnsdag.. ook nog!
Ditquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan hoor
Nou oke dan..quote:
Wat zijn kipnuggetbloemen nu weer.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:30 schreef _UserName_ het volgende:
Mijn vrouw wilde een bos kipnuggetbloemen.. of zo, dus moet ik wel wat voor gaan regelen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |