Ik ga gewoon even koffie drinkenquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
De rest behalve de sint is weggejaagd
Dat kanquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga gewoon even koffie drinken
Hai Birdie Birdquote:
Ohquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
De rest behalve de sint is weggejaagd
Ik las dit als Gran Turismoquote:
Gran Turismoquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik las dit als Gran Turismo
Heb liever een poma
Ik moest nog heel lang blijven omdat ze mijn ontslagbrief nog moesten maken. Maar dat kwamen ze pas op het laatste moment mee. Moeder was er al bijna om me op te halen. Uiteindelijk ben ik alsnog naar huis gegaan voordat die brief klaar was om half 2 of zo. Nogal irritant allemaal. Maar heb het wel overleefd en had gister avond ontspanningquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:18 schreef _UserName_ het volgende:
Hoe is het nu met de sint dan? Gister was ff turbulent weer met het ontslag las ik?
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik moest nog heel lang blijven omdat ze mijn ontslagbrief nog moesten maken. Maar dat kwamen ze pas op het laatste moment mee. Moeder was er al bijna om me op te halen. Uiteindelijk ben ik alsnog naar huis gegaan voordat die brief klaar was om half 2 of zo. Nogal irritant allemaal. Maar heb het wel overleefd en had gister avond ontspanning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |