De scripts worden voor haar voorgelezen door Milenaquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:11 schreef DGK-Eric het volgende:
Sharice speelt toneel, maar ze kan niet voorlezen?
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:12 schreef Waterwork het volgende:
[..]
De scripts worden voor haar voorgelezen door Milena
dit vind ik ook heel raarquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:12 schreef DGK-Eric het volgende:
Waarom laat Sharice al haar post door Milena behandelen?
En erger nog, ze is psychiatrisch verpleegkundige die niet kan lezen???????quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:11 schreef DGK-Eric het volgende:
Sharice speelt toneel, maar ze kan niet voorlezen?
Voorlezen in deze chaos vind ze.moeilijk. snap ik wel. En zo houd ze milena dichtbijquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:14 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En erger nog, ze is psychiatrisch verpleegkundige die niet kan lezen???????
ze kan niet goed voorlezen gaf ze aanquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:12 schreef DGK-Eric het volgende:
Waarom laat Sharice al haar post door Milena behandelen?
Snap wat je zegt, maar ik vind dit toch heel raarquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:15 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Voorlezen in deze chaos vind ze.moeilijk. snap ik wel. En zo houd ze milena dichtbij
Kan ze ook geen enveloppen openmaken?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ze kan niet goed voorlezen gaf ze aan
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:16 schreef ledn81 het volgende:
Ik kan niet wachten totdat Pootje wel zelf gaat voorlezen![]()
mfdsddd dgdhgdf gsfasdf sfgssfsdgfsaf sdfadf fd f dfsfds dfsd lfs sdfds
lezen.. niet eens voorlezen hoorde ik?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ze kan niet goed voorlezen gaf ze aan
BB heeft de tijd gehad om het te controleren. Daarom hoop ik op ondertitelingquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:16 schreef ledn81 het volgende:
Nee, moet Milena ook doen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:16 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Kan ze ook geen enveloppen openmaken?
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:20 schreef Waterwork het volgende:
Arm pootje die al sinds 9 uur in de slaapkamer zit
Die gaat eerst nog een half uur op de pot zitten, heeft ie uren geen kans voor gehadquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:20 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje ligt misschien wel te slapen
Die zit al uren in die GR, maar BB begrijpt maar niet welke optie Pootje bedoelt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:20 schreef Waterwork het volgende:
Arm pootje die al sinds 9 uur in de slaapkamer zit
Denk dat ze er oprecht blij mee zijn.. horen niks van buiten het huis. Zien nu hoe ze op de streams staan (foto's)quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Terecht.
Wat moet je met die post van compleet onbekenden.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die zit al uren in die GR, maar BB begrijpt maar niet welke optie Pootje bedoelt.
4 jaar hier naar toegeleefd, ik weet niet hoeveel kilo's ervoor afgevallen en het dan zo verklotenquote:
Zie gelijk de kracht van het niet beschikbaar stellen van de slaapkamer.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:25 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
ik moet hier gewoon hardop om lachen
Geweldig !quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:27 schreef Kissingbird het volgende:
whoehaha matthie tegen milena: besef hoe vaak jij ligt .. je staat 7 x liggend op een foto
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:30 schreef Jockari het volgende:
Post van Jolien was onvoldoende gefrankeerd in Oostenrijk.
Oproep op IGquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:31 schreef spapaars het volgende:
Was er een oproep op post te sturen, of heeft de redactie zich blauwe vingers geschreven?
Vind dit ontzettend sneu voor hem.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:32 schreef Waterwork het volgende:
Jordy kan eindelijk op bed liggen
Gok dat ze zelfs niet eens 1 uur zouden fietsen voor hem.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
BB, straks even unaniem laten beslissen welke, ene bewoner ook zijn post mag krijgen ...
vorig jaar kregen ze de post als ze eruit gingenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:33 schreef Cupfighter het volgende:
Heb ik voor niks een kaartje naar Eva gestuurd
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:33 schreef Was-beer het volgende:
Pootje heeft zelfs de ballon niet meegenomen
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:33 schreef Was-beer het volgende:
Denk dat ze niks weggooien en alle post krijgen als ze eruit gaan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:35 schreef Verida het volgende:
[..]
vorig jaar kregen ze de post als ze eruit gingen
en misschien had jouw kaartje niet eens bij de selectie gezeten
Dit jaar ook.. is zelfs bij de oproep om kaarten te sturen aangegeven dat ze achteraf alsnog alle post meekrijgen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:35 schreef Verida het volgende:
[..]
of niet alle post wordt doorgegeven.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:37 schreef Flow3r het volgende:
Vind die post wel meevallen eigenlijk![]()
Denk dat ze hooguit 8 / 10 brieven / kaarten hebben gekregen
Misschien krijgen ze de rest als ze thuis zijn, of ze zijn niet zo populair, dat kan natuurlijk ook
Oorzaak, een misverstand van een fan (krijg je met zo'n naam) dus door den Poot geweigerd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:33 schreef Was-beer het volgende:
WTF ....quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:39 schreef spapaars het volgende:
Oorzaak, een misverstand van een fan (krijg je met zo'n naam) dus door den Poot geweigerd.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Oorzaak, een misverstand van een fan (krijg je met zo'n naam) dus door den Poot geweigerd.
[ afbeelding ]
Het was een grapje, nee aan dat soort dingen doe ik niet mee, ik stem op wie ik erin wil houden en meer nietquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Morgen krijgen ze allemaal de gemiste brieven te lezen maag mogen ze niet houden ofzoquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:42 schreef zodeju het volgende:
Toch denk ik dat er nog een twist komt......
verwacht ik niet, BB heeft dit uitgesmeerd over de hele dag en heel veel kunnen filmen om een leuke aflevering mee te vullenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:42 schreef zodeju het volgende:
Ik denk ook niet, vorig jaar kregen ze ze ook pas toen ze al thuis waren (degene die ze niet bij het spel gewonnen hadden)quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:44 schreef Verida het volgende:
[..]
verwacht ik niet, BB heeft dit uitgesmeerd over de hele dag en heel veel kunnen filmen om een leuke aflevering mee te vullen
Klopt.maar de meeste.wilde eigenlijk bericht van thuis.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:44 schreef Dotteke het volgende:
Wat en gejank zeg, zijn veelal kaarten van fans, niet eens van familie wat ik zo begrepen heb toch?
Toen kregen ze een minuut om zoveel mogelijk in te zienquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik denk ook niet, vorig jaar kregen ze ze ook pas toen ze al thuis waren (degene die ze niet bij het spel gewonnen hadden)
Ws lag haar verwachting te hoog en dacht ze een brief van haar vriend te krijgenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:44 schreef Dotteke het volgende:
Wat en gejank zeg, zijn veelal kaarten van fans, niet eens van familie wat ik zo begrepen heb toch?
Vorig jaar weigerde ze allemaal dachten daarna te onderhandelen met BB. Toen mochten ze allemaal een paar minuten hun post inzien. Dat hielp ook al voor sommige. Maargoed het zou mij niet verbazen als het dinsdag gewoon in de kluis staat en dan alsnog mogen kopen. Kies je voor een GC of voor post...quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:42 schreef zodeju het volgende:
Maar heeft ze het wel gekregen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:30 schreef Jockari het volgende:
Post van Jolien was onvoldoende gefrankeerd in Oostenrijk.
Ja, ze zitten in BB dan moet je ook niets verwachten. Eigen keus om bij familie weg te gaan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:45 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Klopt.maar de meeste.wilde eigenlijk bericht van thuis.
Dat is wel wat ze zei inderdaad, ze had iets van thuis in haar hoofd gehaald.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:46 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ws lag haar verwachting te hoog en dacht ze een brief van haar vriend te krijgen
Volgens mij was er voor haar geen post.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:44 schreef Dotteke het volgende:
En dan is de teleurstelling groot lijkt mij. Jordy had een bs verhaal, die verwachtte alleen maar meer en meer van zijn ‘fans’quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is wel wat ze zei inderdaad, ze had iets van thuis in haar hoofd gehaald.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik van Jane dit gejank niet verwacht had moet ik zeggen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij was er voor haar geen post.
En het zou mij niet eens verbazen als blijkt dat BB dat bewust heeft achtergehouden.
Kunnen ze een zielig plaatje schieten.
Zij heeft gekozen voor de doos waar alleen een ballon inzat.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij was er voor haar geen post.
En het zou mij niet eens verbazen als blijkt dat BB dat bewust heeft achtergehouden.
Kunnen ze een zielig plaatje schieten.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja vind ik ook. Als je je gewoon instelde op 3 maanden geen contact. Maar deze groep heeft zich helemaal ingesteld op: ik ben 3 maanden weg. Mijn mensen thuis gaan moeite doen voor mij en bemoedigende brieven schrijven. En veel brieven van fans met valentijnsdag. Ze hadden daar de eerste week Al over. Het is wel een groep die zichzelf heel belangrijk vindquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze zitten in BB dan moet je ook niets verwachten. Eigen keus om bij familie weg te gaan.
ik hoop maar dat ze in de dbk wat over hebben gezegdquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:48 schreef mazaru het volgende:
Als er iemand reden heeft om te janken dan zou dat Pootje zijn denk ik. Die had graag gehoord hoe het met de zwangerschap van zijn vriendin/vrouw gaat. Hij had het er een tijdje terug over dat ze naar de gynaecoloog moest
Ja, waarom laat je je vrouw dan zo achter en ga je BB in?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:48 schreef mazaru het volgende:
Als er iemand reden heeft om te janken dan zou dat Pootje zijn denk ik. Die had graag gehoord hoe het met de zwangerschap van zijn vriendin/vrouw gaat. Hij had het er een tijdje terug over dat ze naar de gynaecoloog moest
Wicky , Eva,Keanu en David en Pootjequote:Op donderdag 13 februari 2025 13:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Zij heeft gekozen voor de doos waar alleen een ballon inzat.
net zoals Jordy, Jolien, Axel en ik geloof nog iemand.
Jordy is ideaal voor BB draagt zijn emotie aan de buitenkant. Hoge pieken diepe dalen. Hij beleefd de rollercoaster intensief.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:44 schreef riri het volgende:
Wat ik leuk vind aan Jordy is dat hij zijn negatieve gevoelens totaal niet verbergt, vroeger had je zo'n tennisser,John McEnroe, als die vond dat de scheidsrechter een verkeerde beslissing nam kon hij zijn mond niet houden en sloeg op een gegeven moment gewoon zijn racket stuk....de frustatie zit dan zo hoog het moet er gewoon uit, dat is gezonder dan alles zitten opkroppen
ze heeft ook maar heel even gehuild toen ze met die ballon binnenkwam, heeft even met Axel buiten gelopen en is daarna gewoon gezellig bij iedereen gaan kijken die wel post had.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik van Jane dit gejank niet verwacht had moet ik zeggen.
Ondertussen zijn ze weer aan het eten en of met eten bezig.
Nou ja, kan me in beide gevallen nog wel voorstellen dat je er even van baalt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:49 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En dan is de teleurstelling groot lijkt mij. Jordy had een bs verhaal, die verwachtte alleen maar meer en meer van zijn ‘fans’
Slechtste dag van zijn leven.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nou ja, kan me in beide gevallen nog wel voorstellen dat je er even van baalt.
Maar gewoon vanaf 10:00 al met zo'n lip zitten gaat er bij mij dan weer niet in.
Ik zeg top show
Die verwachte dat bij alles kreeg bij doos 4 volgens mij.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:49 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En dan is de teleurstelling groot lijkt mij. Jordy had een bs verhaal, die verwachtte alleen maar meer en meer van zijn ‘fans’
Pas 6 keerquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:53 schreef Was-beer het volgende:
Iemand gehoord waarom Keanu geen brief naar huis wil schrijven?
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:53 schreef Was-beer het volgende:
Tja.. Vanavond staat ie waarschijnlijk weer gewoon met z'n tong tegen het raam geplakt de Engelbewaarder te schreeuwen bij de afwas.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Slechtste dag van zijn leven.
Het kan verkeren
Het had een stuk beter gekund als ze niet te veel hadden bewaard voor een tv-moment.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nou ja, kan me in beide gevallen nog wel voorstellen dat je er even van baalt.
Maar gewoon vanaf 10:00 al met zo'n lip zitten gaat er bij mij dan weer niet in.
Ik zeg top show
Slecht nieuws prima, maar verder niet hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, waarom laat je je vrouw dan zo achter en ga je BB in?
Ben wel van mening dat ze medische zaken gewoon door moeten geven.
Op RTL5 sowiesoquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja.. Vanavond staat ie waarschijnlijk weer gewoon met z'n tong tegen het raam geplakt de Engelbewaarder te schreeuwen bij de afwas.
Keanu had toch een brief naar huis schrijven?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wicky , Eva,Keanu en David en Pootje
Snap ik maar dan daar uren over miepen snap ik dan weer niet. Pak je zelf bij elkaarquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:00 schreef OmaJacky het volgende:
Ik ben totaal geen fan van Jordy.
(Favorieten zijn Axel,Jane en beetje Mattie )
Maar ik snap z'n teleurstelling
wel. Jaren voorbereiden op BB valentijnspost en dan ernaast grijpen door inhaligheid.
Omdat hij denkt dat hij zelf vlugger gaat thuis zijn, dan de brief.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:53 schreef Was-beer het volgende:
Nee dat wou hij niet want hij was misschien morgen thuis, hij had ook box 4 gekozen met alleen een ballonquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
Keanu had toch een brief naar huis schrijven?
quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
Keanu had toch een brief naar huis schrijven?
Omdat het niet nodig is om te schrijven hoe het met hem gaat en wat hij allemaal doet want dat kunnen ze zelf zien.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:53 schreef Was-beer het volgende:
Sharice is niet populair, daar is ze gister achter gekomenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:08 schreef Lillfex het volgende:
Nu klampt Milena zich weer aan Mattie vast? Hoezo is ze niet meer bij Sharice?
Dus dat. Geen uitzonderingen behalve als het van levensbelang is. Ook zo'n 'reality week' wat ze meestal kregen aan het eind van het seizoen waarin allerlei kranten werden gedropt in het huis moeten ze gewoon echt niet meer doen. Ze zien alles wel als ze weer thuis zijn. Daar hoef je niet mee opgezadeld te worden als je daar nog zit.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Slecht nieuws prima, maar verder niet hoor.
Dat huis ingaan is een keuze, geen info uit de buitenwereld is een basisonderdeel van het spel.
Een foto van de echo had misschien wel in de enveloppen gezeten
Mattie heeft meer post gekregen, ook met verwijzingen naar Milenaquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:08 schreef Lillfex het volgende:
Ohhhhhhh zo Nou ja wat een vriendin ben je danquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:09 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Sharice is niet populair, daar is ze gister achter gekomen
Gohquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:18 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu: de onzekerheid en 6 weken niks weten.. hij ziet zichzelf als een heel saai persoon daar![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:22 schreef Verida het volgende:
kom op, Keanu
kop in de wind en haar in een kuif en dan je gekke kant laten zien
(ipv wanhopig proberen ervoor te zorgen dat je playmobil kapsel goed blijft zitten)
Ik ik ik ik ik ik ik een gesprek met Keanu gaat altijd over Keanuquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:20 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu: het maakt me een beetje gek dat ik niks van buitenaf heb gehoord en dan ga ik twijfelen en weet dat ik een bepaalde kant niet heb laten zien, want zit in tweestrijd , laat een kant niet zien
omdat je een eigen mening hebt, en dat waarderen sommigen daar niet die liever hebben dat de meeste schaapjes zijnquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:10 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien snapt niet waarom ze op de bank staat. door 4 mensen 8 stemmen
Keanu: gewoon in het zak gezet
Weet je het ding is......quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ik ik ik ik ik ik een gesprek met Keanu gaat altijd over Keanu
Beter als Jane.....als ik haar hoor zal ze niet zo lang meer blijven.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:54 schreef Luna68 het volgende:
Moet toegeven dat Jolien goed met de teleurstelling omgaat, maar die heeft natuurlijk al een trui en brief van jeffje
Omdat door de post is gebleken dat Mattie in de buitenwereld goed overkomt.....en haar Naam ook noemen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:08 schreef Lillfex het volgende:
Vandaar de camouflagekleding, dat is voor de strijd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:28 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu voelt elke dag strijd daar om zich in te houden.. elke dag tijdens ieder gesprek.. strijd
Kan voor hem net zo veel qua belang betekenen als voor jane van haar vriend.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:49 schreef Luna68 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vandaar de camouflagekleding, dat is voor de strijd.
Keanu, jane, David s en evaquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Zij heeft gekozen voor de doos waar alleen een ballon inzat.
net zoals Jordy, Jolien, Axel en ik geloof nog iemand.
hij was toch alleen maar teleurgesteld omdat de mensen nu voor niets iets hadden gestuurd?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kan voor hem net zo veel qua belang betekenen als voor jane van haar vriend.
Waarom zou je van je zelf vinden dat je geen bankmateriaal bent? Dat is op zich wel ietsjes arrogant.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:10 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien snapt niet waarom ze op de bank staat. door 4 mensen 8 stemmen
Keanu: gewoon in het zak gezet
Ja, tuurlijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:33 schreef Jockari het volgende:
Jolien benoemt even dat niemand Keanu laat uitpraten, maar steeds blokkeren.
Ze heeft zelf blijkbaar het idee dat ze goed is.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waarom zou je van je zelf vinden dat je geen bankmateriaal bent? Dat is op zich wel ietsjes arrogant.
Want waarom zet zij iemand op de bank.
Ergens klopt die gedachte niet.
als je zelf al denkt dat je genomineerd moet worden ben je geen goede kandidaat, volgens mijquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waarom zou je van je zelf vinden dat je geen bankmateriaal bent? Dat is op zich wel ietsjes arrogant.
Als iedereen maar blijft roepen hoe lief en schattig en meelevend en heilig je bent, dan ga je dat blijkbaar zelf geloven.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze heeft zelf blijkbaar het idee dat ze goed is.
Ze zei meen ik gister dat ze niet snapte dat mensen haar genomineerd hebben... dat mensen niet kijken naar wie veel voor andere mensen en de groep doet (daarmee doelde ze op zichzelf..) zij vindt dat ze veel doet daar voor iedereen.
slaat toch nergens op?
Dat het voor haar een reden is om te nomineren dat kan.. maar voor een ander kunnen het tig redenen zijn..
quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:37 schreef Puzzie het volgende:
Keanu dacht niet uit eigenbelang , Jolien en Jordy ook niet
alles voor de fans
quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:41 schreef Puzzie het volgende:
Jordy vindt het treiteren
Hij had niet verwacht dat ze op zo'n liefdevolle dag zo zouden treiteren![]()
Klopt zeker niet.....waarom zij niet en de anderen wel.....wat is zij meer.....is ze gehaaider is ze knapper heeft ze leukere verhalen of is zij beter om bewoners om de tuin te lijden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
en bovendien zit je in een spelquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt zeker niet.....waarom zij niet en de anderen wel.....wat is zij meer.....is ze gehaaider is ze knapper heeft ze leukere verhalen of is zij beter om bewoners om de tuin te lijden.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:44 schreef Droopie het volgende:
Echt heel hard deze editie.
Vanavond weer 12 uur slapen uit protest
zat ik ook net te denkenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:44 schreef mazaru het volgende:
Ik vond het sowieso al bezopen dat ze die trui en die brief van Jeffrey kreeg. Zwaar belachelijk en voortrekkerij.
Dat zit er dik in. Ze balen al dat ze batterij moeten wisselen na 8 uur want dan kunnen ze niet om 7 uur gaan slapen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:44 schreef Droopie het volgende:
Echt heel hard deze editie.
Vanavond weer 12 uur slapen uit protest
Ze moeten nu ook niet toegeven aan het gedram van die verwende pubers. Het leukste zou zijn dat BB zou zeggen dat de enige fanmail voor die jankerds van hen moeder komtquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:46 schreef Verida het volgende:
[..]
zat ik ook net te denken
BB is dit jaar wel harder, laat zich niet chanteren en gaat niet in op voorstellen.
maar alleen die brief van jeff voor jolien viel dan ineens tegen
Iemand die hoorde of begreep waar deze 4 het over hadden?quote:
BB heeft vorig jaar ook niet toegegeven, dus ik heb enige hoopquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze moeten nu ook niet toegeven aan het gedram van die verwende pubers. Het leukste zou zijn dat BB zou zeggen dat de enige fanmail voor die jankerds van hen moeder komt
daarom vind ik het ook een goede zet van BB dat er nog steeds geen keuken is, geen badkamer, geen jacuzzi enz.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze moeten nu ook niet toegeven aan het gedram van die verwende pubers. Het leukste zou zijn dat BB zou zeggen dat de enige fanmail voor die jankerds van hen moeder komt
Ze moeten de drama nog even opkoken. Zodat morgen als er 1 zak fanmail te verdelen/ winnen valt de strijd extra hard en gemeen isquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Post voor Mattheus - 13 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
jawel toen konden ze het voor veel geld uit de wall kopen. Meen dat dat ook gedaan is..quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
BB heeft vorig jaar ook niet toegegeven, dus ik heb enige hoop
Kritiek op BB, maar niet teveel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:52 schreef Folies het volgende:
Of misschien ging het weer gewoon over iemand buiten het huis. Dan is het niet boeiend.
Je kan ook zeggen, ik ben boos ,teleurgesteld, geschrokken of verdrietig dat ik op de bank zit.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
zeg je zoiets van ''verbaasd om op de bank te zitten'' wordt je arrogant genoemd
zeg je eerder van ''ben blij dat ik wordt genomineerd'' wordt je onzeker genoemd
je kan nooit winnen bij de kijker
Niet meegekregenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:48 schreef Folies het volgende:
[..]
Iemand die hoorde of begreep waar deze 4 het over hadden?
Over een feestje ofzo waar iemand (een zij) niet bij mocht zijn?
Zeg eensquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:02 schreef Jockari het volgende:
Alles wordt stijf van Sharice haar polsen zegt Milena.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Ja, het is weer zo'n dag.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:06 schreef Rhosyn het volgende:
Nog een wonder dat wij hier nog hele cossen kunnen volschrijven met maar 1 stream.![]()
1 stream vind ik waardeloos.
ja of dat ze morgen nog even moeten strijden om voor een ander de post van thuis te winnen hahaquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze moeten de drama nog even opkoken. Zodat morgen als er 1 zak fanmail te verdelen/ winnen valt de strijd extra hard en gemeen is
Bereid je maar voor, volgende week zie je Keanuquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:53 schreef spapaars het volgende:
Het is toch pure pesterij dat ze met elke sl Jeffrey in beeld brengen
Van mij hoeft daar niemand te zingenquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:15 schreef greysbones het volgende:
Ow wat fijn dat bepaalde mensen wel mogen zingen
Benieuwd of sharice zo vrolijk was geweest als ze op de bank had gezetenquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Benieuwd of sharice zo vrolijk was geweest als ze op de bank had gezeten
Quoten gaat kakquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Denk het niet.. maar klopt wel.. Jordy zingen = not done..
Rare twists deze BB met Wicky 2x gesaved.. Sharice nu.
FOK! lijkt weer traaaag te gaan
Tweedehands bedoel je ?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:19 schreef Jockari het volgende:
Komt die kledij van Sharice van spullenhulp ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
kookquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:05 schreef Puzzie het volgende:
ik kan hier niet naar kijken![]()
Dingen doen
maar niemand die kan tippen aan Keukenkoningin Kittyquote:
Ik denk Maccie.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:22 schreef greysbones het volgende:
Ligt de rest stiekem te slapen ofzo ?
telefoonquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:24 schreef Kissingbird het volgende:
Zat niet op te letten.. hoorde iemand zeggen: hoop niet dat Jordy het pakt
Ow ja dat is er ook nogquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk Maccie.
(of podcast, dat kan ook)
quote:
dat idd.. telefoon gaat soms wel eens als de rest in panic room is voor podcast.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:24 schreef Kissingbird het volgende:
Zat niet op te letten.. hoorde iemand zeggen: hoop niet dat Jordy het pakt
Dank jequote:
Dan moet ze lekker buiten gaan zittenquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[..]
dat idd.. telefoon gaat soms wel eens als de rest in panic room is voor podcast.
Ze hoopte dat iemand anders de kans krijgt.
Jordy zit buiten
quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:19 schreef Jockari het volgende:
Komt die kledij van Sharice van spullenhulp ?
@LionHeartquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:28 schreef Kissingbird het volgende:
he? gaf milena nu een kus aan Sharice?
Waarom is het gelig?quote:
Milena heeft de helft opgegetenquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:30 schreef Kissingbird het volgende:
Weinig koekjes? Of hebben ze niet meer koekjes gekregen?
Nope die doe je niet door de crèmequote:Op donderdag 13 februari 2025 15:32 schreef Kissingbird het volgende:
Ik heb niet opgelet of ze het eigeel weggegooid hebben..
Kan gelig zijn van de amaretto?
Bedoelde ze dat met 2 lagen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik vind deze tiramisu er raar uitzien. Begin je normaal niet met de koekjes en daar spul over en opnieuw koekjes?
Doen ze ookquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik vind deze tiramisu er raar uitzien. Begin je normaal niet met de koekjes en daar spul over en opnieuw koekjes?
Zal wel vanillevla zijn, maakt het uit.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom is het gelig?
Tiramisu hoort niet gelig
quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lief om te zien hoe Axel haar troost aan het einde van het fragment ....![]()
Jane heeft geen post en breekt - 13 februari 2025.Axel is echt een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Oooh, ok, gemist dan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doen ze ook
Op de bodem liggen koekjes laagje crème weer koekjes en dan weer een laag crème
quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:33 schreef LonesomeFairy het volgende:
En ze hebben die koekjes toch ook niet in koffie gedompeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |