De scripts worden voor haar voorgelezen door Milenaquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:11 schreef DGK-Eric het volgende:
Sharice speelt toneel, maar ze kan niet voorlezen?
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:12 schreef Waterwork het volgende:
[..]
De scripts worden voor haar voorgelezen door Milena
dit vind ik ook heel raarquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:12 schreef DGK-Eric het volgende:
Waarom laat Sharice al haar post door Milena behandelen?
En erger nog, ze is psychiatrisch verpleegkundige die niet kan lezen???????quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:11 schreef DGK-Eric het volgende:
Sharice speelt toneel, maar ze kan niet voorlezen?
Voorlezen in deze chaos vind ze.moeilijk. snap ik wel. En zo houd ze milena dichtbijquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:14 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En erger nog, ze is psychiatrisch verpleegkundige die niet kan lezen???????
ze kan niet goed voorlezen gaf ze aanquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:12 schreef DGK-Eric het volgende:
Waarom laat Sharice al haar post door Milena behandelen?
Snap wat je zegt, maar ik vind dit toch heel raarquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:15 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Voorlezen in deze chaos vind ze.moeilijk. snap ik wel. En zo houd ze milena dichtbij
Kan ze ook geen enveloppen openmaken?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ze kan niet goed voorlezen gaf ze aan
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:16 schreef ledn81 het volgende:
Ik kan niet wachten totdat Pootje wel zelf gaat voorlezen![]()
mfdsddd dgdhgdf gsfasdf sfgssfsdgfsaf sdfadf fd f dfsfds dfsd lfs sdfds
lezen.. niet eens voorlezen hoorde ik?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ze kan niet goed voorlezen gaf ze aan
BB heeft de tijd gehad om het te controleren. Daarom hoop ik op ondertitelingquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:16 schreef ledn81 het volgende:
Nee, moet Milena ook doen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:16 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Kan ze ook geen enveloppen openmaken?
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:20 schreef Waterwork het volgende:
Arm pootje die al sinds 9 uur in de slaapkamer zit
Die gaat eerst nog een half uur op de pot zitten, heeft ie uren geen kans voor gehadquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:20 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje ligt misschien wel te slapen
Die zit al uren in die GR, maar BB begrijpt maar niet welke optie Pootje bedoelt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:20 schreef Waterwork het volgende:
Arm pootje die al sinds 9 uur in de slaapkamer zit
Denk dat ze er oprecht blij mee zijn.. horen niks van buiten het huis. Zien nu hoe ze op de streams staan (foto's)quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Terecht.
Wat moet je met die post van compleet onbekenden.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die zit al uren in die GR, maar BB begrijpt maar niet welke optie Pootje bedoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |