Hoofdstuk II. Verkeersregels§ 2. InhalenArtikel 111.Inhalen geschiedt links.2.Bestuurders die links voorgesorteerd hebben en te kennen hebben gegeven dat zij naar links willen afslaan, worden rechts ingehaald.3.Fietsers dienen elkaar links in te halen; zij mogen andere bestuurders rechts inhalen.4.Bestuurders die zich rechts van een blokmarkering bevinden mogen bestuurders die zich links van deze markering bevinden rechts inhalen.5.Bestuurders mogen trams rechts inhalen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:52 schreef r_one het volgende:
[..]
Alleen als je ook (bij voorkeur maar niet uitsluitend zwarte Suzuki's Swift om de middelste rijstrook) rechts inhaalt
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De A1, de A2, de A4... maakt me niet uit. Ik ben geen agressieve jongen maar jou zou ik wel graag een paar petsen verkopen.
Dan kan je beter eerst even beginnen met 'denken'. Dat is stap 1.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:54 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik heb niet gedacht, jij wel:
[..]
Dus, nou? Vertel es
Johquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:55 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Hoofdstuk II. Verkeersregels§ 2. InhalenArtikel 111.Inhalen geschiedt links.2.Bestuurders die links voorgesorteerd hebben en te kennen hebben gegeven dat zij naar links willen afslaan, worden rechts ingehaald.3.Fietsers dienen elkaar links in te halen; zij mogen andere bestuurders rechts inhalen.4.Bestuurders die zich rechts van een blokmarkering bevinden mogen bestuurders die zich links van deze markering bevinden rechts inhalen.5.Bestuurders mogen trams rechts inhalen.
Nou?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
daar zou jij nog een heleboel van kunnen leren
Wil je m'n adres en even op de koffie komen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De A1, de A2, de A4... maakt me niet uit. Ik ben geen agressieve jongen maar jou zou ik wel graag een paar petsen verkopen.
Waarom zou ik dat willen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:56 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Wil je m'n adres en even op de koffie komen?
Ik denk aan geheel andere dingen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:55 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dan kan je beter eerst even beginnen met 'denken'. Dat is stap 1.
Nou? Ben wel erg benieuwd wat jij dan hebt GEDACHT.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Denk nog eens goed na over waar die documentaire over gaat en wat de boodschap is ervan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:57 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik denk aan geheel andere dingen.
Maar vertel:
[..]
Nou? Ben wel erg benieuwd wat jij dan hebt GEDACHT.
Is me volledig duidelijk (en ga maar niet (weder)vragen "wat dan?", volstrekt overbodig).quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:57 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Denk nog eens goed na over waar die documentaire over gaat en wat de boodschap is ervan.
?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Je had het toch over koffiedrinkenquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:58 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ah dus blijkbaar sla je nog geen gat in een natte krant. Lafaard.
Ik weet nog steeds niet wat ik daarvan geleerd moet hebben (wat ik dus al niet wist).quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:00 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Mooi zo ! Dan heb je daar dus wat van geleerd
Nou?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je had het toch over koffiedrinken.
Ik zou zeggen kom eens op de koffie en dan zullen we eens zien of je die petsen nog durft te verkopen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou onderstaande dus:quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:02 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik daarvan geleerd moet hebben (wat ik dus al niet wist).
Dus stoere jongen, vertel wat JIJ dacht:
[..]
Nou?
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:57 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Denk nog eens goed na over waar die documentaire over gaat en wat de boodschap is ervan.
Ja, heb ik, had ik al.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:05 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Nou onderstaande dus:
[..]
Vertel. Wat dan (wat ik nog niet wist)?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Nou wat is de boodschap van de documentaire?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:06 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja, heb ik, had ik al.
En nu?
[..]
Vertel. Wat dan (wat ik nog niet wist)?
Om aangereden te worden door een onervaren onzekere rijbewijs houder en hiermee jou schade vergoed te krijgen en zijn tredes negatief te laten worden..quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:06 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Nou wat is de boodschap van de documentaire?
Wel opletten hequote:Op donderdag 13 februari 2025 16:59 schreef r_one het volgende:
Is me volledig duidelijk (en ga maar niet (weder)vragen "wat dan?", volstrekt overbodig).
Ik hoef hem echt niet aan te rijden hoor, hij wil mij 'een paar petsen verkopen' dat gaat vanzelf wel al mis.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Om aangereden te worden door een onervaren onzekere rijbewijs houder en hiermee jou schade vergoed te krijgen en zijn tredes negatief te laten worden..
Nou nee:quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:08 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dus je weet het al, mooi zo.
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven wat JIJ dacht.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Dat heb ik al gedaan hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:09 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou nee:
[..]
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven wat JIJ dacht.
Dus ... vertel.
Nee hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:09 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan hoor.
Je kunt het niet hequote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |