Je bent toch wel erg goed in vorm de laatste tijd, mijn complimenten.quote:Op zondag 16 februari 2025 08:59 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1338 4/6
⬛⬛🟩⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛
🟨🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1134 4/6
⬛🟩⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟩⬛🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten
quote:Op maandag 17 februari 2025 09:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1339 3/6
🟩🟩⬛⬛⬛
🟩🟩⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1135 X/6
⬛⬛🟩🟩🟩🟩
⬛⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
ja leuk
quote:Op maandag 17 februari 2025 09:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1339 3/6
🟩🟩⬛⬛⬛
🟩🟩⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1135 X/6
⬛⬛🟩🟩🟩🟩
⬛⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
ja leuk
Ja het is genieten maat. Deze week nog even werken en dan heb ik volgende week een week vakantie!quote:Op maandag 17 februari 2025 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker
Wat een heerlijke dag is het
Lekker maat, maak er een mooie week vanquote:Op maandag 17 februari 2025 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja het is genieten maat. Deze week nog even werken en dan heb ik volgende week een week vakantie!
jammer dat je al een spoiler weggeeft voor de wedstrijd van aanstaande woensdagquote:
wat is er nou weer met die club? elke keer wel watquote:
Iedereen is stuk. We noteren einde seizoen voor Timber.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat is er nou weer met die club? elke keer wel wat
(ik geniet er wel van hoor daar niet van)
Avg.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
oei dat is niet bestquote:Op maandag 17 februari 2025 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iedereen is stuk. We noteren einde seizoen voor Timber.
Verstandig.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
avg!quote:Op maandag 17 februari 2025 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga zo even sportenquote:Op maandag 17 februari 2025 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou ook wat zijn als je vandaag weer maar de McDonalds gaat ja
quote:Op maandag 17 februari 2025 19:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb jij voor mij even de nou nou nou Derksen gif?
Bill Shankly vliegt bijna uit z'n graf, zo hard is 'ie aan het roteren.quote:
Fritsgod.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:51 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)voor-velen~ad771066/
Geen punten
@:fetx
@:maxi-mus
@:Caland
@:AFCNiels
Dit zat er wel aan te komen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:51 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)voor-velen~ad771066/
Geen punten
@:fetx
@:maxi-mus
@:Caland
@:AFCNiels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shirt aan of uit op het strand, je hebt het zelf in de hand.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:58 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)rijdag-het-terras-op
NOS-goden gaan ook flaneren @:rambodirk
Over het algemeen houdt niemand z'n shirt aan. Wie zich dermate schaamt ervoor komt uberhaupt niet naar het strand of blijft in een strandtent zitten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Shirt aan of uit op het strand, je hebt het zelf in de hand.
Manboobs gespotquote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Over het algemeen houdt niemand z'n shirt aan. Wie zich dermate schaamt ervoor komt uberhaupt niet naar het strand of blijft in een strandtent zitten.
Boskamp is een wereldgozer maar die vervelende Gijp meteen al dat Feyenoord nog in de buurt van Ajax en PSV kan komen werkt altijd op mijn lachspieren. Type dat journalistje wil spelen maar alleen maar door een bril ziet. Hallo Broes Tol, Hallo Niel Petersen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:maxi-mus vindt dit leuk
avgquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
vga is het danquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zalmquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die jongen komt een stuk sympathieker over dan zijn homofiele vader.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Boskamp is een wereldgozer maar die vervelende Gijp meteen al dat Feyenoord nog in de buurt van Ajax en PSV kan komen werkt altijd op mijn lachspieren. Type dat journalistje wil spelen maar alleen maar door een bril ziet. Hallo Broes Tol, Hallo Niel Petersen.
Eenmalige waarschuwing om deze troep hier niet meer te plaatsen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:02 schreef alpeko het volgende:
Wat een platvorm is dat AD toch ook:
Nieuwe auto Verstappen onder wat boegroep gepresenteerd, Hamilton als held onthaald in Londen
boegroep
Goedemorgen. Van harte maat!quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:54 schreef Scrummie het volgende:
I solved today's Redactle (#450) in 9 guesses with an accuracy of 88.89%. Played at https://redactlegame.com/game/redactle2/?daily=1
quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Eenmalige waarschuwing om deze troep hier niet meer te plaatsen.
Ja ik heb er ook van genoten. Wat een vervelend elftal die Italianen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt ouwe reusHet was genieten.
En dat terwijl ze geen enkele Italiaan hadden opgesteld. Er zal wel iets in hun pasta zitten dat je zo wordt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook van genoten. Wat een vervelend elftal die Italianen.
Het plaatje verraadde het al.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:54 schreef Scrummie het volgende:
I solved today's Redactle (#450) in 9 guesses with an accuracy of 88.89%. Played at https://redactlegame.com/game/redactle2/?daily=1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |