abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216660709
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 09:28 schreef Frutsel het volgende:
Blijf toch benieuwd wat Putin heeft waardoor Trump aan zijn leiband loopt...

Volgende stap is dat Putin gaat roepen dat Denemarken Groenland moet weggeven... :{
De vraag is wat het Trump oplevert. Trump gaat uit van direct eigen gewin.
  donderdag 13 februari 2025 @ 09:53:02 #227
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_216660712
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 09:49 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dit doet mij een beetje denken aan die waarschuwing die Israel heeft gekregen van die mogelijke 7 Oktober aanslag; daar is toen ook niks mee gedaan.
preventief aanvallen dat doet alleen Poetin
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_216660715
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2025 09:51 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Klopt. En dat valt me dus nog niet eens zo tegen van onze verdeelde en zwakke EU.
Kennelijk is dus een combinatie van een zwakke EU, een VS die niet echt wil en bevlogenheid van Oekraïne al voldoende om een grote macht als Rusland al behoorlijk tegen te te houden. We zouden dus maar *iets* meer hoeven te doen om Poetin Oekraïne uit te kunnen schoppen.
Dat valt te betwijfelen, een stalemate wil zeggen dat het vast zit en dus niet dat Rusland op de laatste benen loopt. Kortom, er zal echt nog meer moeten gebeuren om Rusland te verslaan. En de vraag is hoe je dat gaat aanpakken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216660720
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2025 09:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik heb het niet over de economie maar over de militaire kracht van Rusland. Dat valt nogal tegen zo blijkt.
Die van Duitsland stelde ook niet zo veel voor. Een stel slecht getrainde Nederlandse soldaten versloegen de Duitse luchtlandingstroepen, de elitetroepen van Göring, bij Den Haag in 1940. Toen ze in 1941 de USSR binnenvielen bleken hun tanks niet veel voor te stellen vergeleken met de T-34. Maar toch veroorzaakten ze met dat leger veel problemen.
pi_216660729
Dat wordt een reuzegezellige wapenwedloop met Rusland, die uiteraard in de EU wordt bemoeilijkt door allerlei idiote Ruslandgezinde PVV- en AfD-kiezers die vinden dat we vooral vriendje Poetin en zijn mooie Rusland niet mogen provoceren.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2025 09:55:25 ]
pi_216660733
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 09:52 schreef Chadi het volgende:

[..]
De vraag is wat het Trump oplevert. Trump gaat uit van direct eigen gewin.
Minder kosten aan een oorlog die zij op niets uit vinden lopen. En misschien ook wel vinden dat het eigenlijk niet in het belang van de Amerikaanse burger is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216660738
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 09:42 schreef PaniekVoetbal het volgende:

[..]
Man man man
Dit soort berichten is gewoon puur bangmakerij. Denk je nou echt dat dit gaat gebeuren of hoop je het? Zodat je kan zeggen zie je wel....
Waar ik op hoop is dat Europa tijdig wakker wordt en afrekent met de (pro-)Russische vijfde colonne in onze gelederen. Het is naïef om te denken dat die vijfde colonne weggestemd gaat worden, daar zullen Europese overheden hun geweldsmonopolie voor aan dienen te wenden.

Het is al lang duidelijk welk doel partijen als de AfD en FvD en "politici" als Wilders dienen en dat is niet het tegengaan van immigratie of het tegenhouden van moslims aan de buitengrenzen van Europa, dat vormt enkel hun dekmantel. Hun enige doelen - en ook de reden waarom ze aktief door de Russen gesteund worden - zijn de destabilisatie van onze samenleving, spionage en sabotage aktiviteiten uitvoeren voor de Russen en het vormen van een bruggenhoofd voor de Russische machtsovername in en van Europa.
pi_216660740
quote:
6s.gif Op donderdag 13 februari 2025 09:54 schreef Nielsch het volgende:
Dat wordt een reuzegezellige wapenwedloop met Rusland, die uiteraard in de EU wordt bemoeilijkt door allerlei idiote Ruslandgezinde PVV- en AfD-kiezers die vinden dat we vooral Rusland niet mogen provoceren.
Europese landen moet sowieso enorme investeringen doen in hun leger. Polen is wat dit betreft al goed bezig.
pi_216660745
quote:
Dat wordt een reuzegezellige wapenwedloop met Rusland, die uiteraard in de EU wordt bemoeilijkt door allerlei idiote Ruslandgezinde PVV- en AfD-kiezers die vinden dat we vooral Rusland niet mogen provoceren.
Vergeet de mag-niet-want-dan-loopt-de-staatsschuld-op reflex van Nederland en Duitsland niet.
pi_216660749
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2025 09:55 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Waar ik op hoop is dat Europa tijdig wakker wordt en afrekent met de (pro-)Russische vijfde colonne in onze gelederen. Het is naïef om te denken dat die vijfde colonne weggestemd gaat worden, daar zullen Europese overheden hun geweldsmonopolie voor aan dienen te wenden.

Het is al lang duidelijk welk doel partijen als de AfD en FvD en "politici" als Wilders dienen en dat is niet het tegengaan van immigratie of het tegenhouden van moslims aan de buitengrenzen van Europa, dat vormt enkel hun dekmantel. Hun enige doelen - en ook de reden waarom ze aktief door de Russen gesteund worden - zijn de destabilisatie van onze samenleving, spionage en sabotage aktiviteiten uitvoeren voor de Russen en het vormen van een bruggenhoofd voor de Russische machtsovername in en van Europa.
Ja hoor, het enige doel van de PVV is het actief steunen van Russen. Bijzondere complottheorie.
  donderdag 13 februari 2025 @ 09:58:18 #236
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_216660752
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 09:50 schreef Loverboii het volgende:
Не все пройдет так гладко
Путін повинен померти
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_216660753
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2025 09:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Minder kosten aan een oorlog die zij op niets uit vinden lopen. En misschien ook wel vinden dat het eigenlijk niet in het belang van de Amerikaanse burger is.
Inderdaad hij ziet het als een probleem van de EU. Wil eigenijk stoppen met wapen leveranties maar probeert er nog wel even wat uit te halen bij beide kampen.
pi_216660760
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2025 09:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ja hoor, het enige doel van de PVV is het actief steunen van Russen. Bijzondere complottheorie.
Een van de doelen, dat kun je niet ontkennen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  donderdag 13 februari 2025 @ 09:59:41 #239
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_216660771
We moeten vrede sluiten en we kunnen best zonder Oekraïne, de Baltische Staten en Polen. Dat vind ik een klein offer voor vrede en goedkoop gas.
  donderdag 13 februari 2025 @ 10:00:32 #240
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216660785
Wat mij vanmorgen nogal dwars zat is dat Trump dus voor iemand heeft gekozen die Navalny op een walgelijke manier heeft laten ombrengen.

- Vertel me wie uw vrienden zijn, en ik zeg wie u bent. -
pi_216660809
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 09:52 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Maar de Navo zal niet een ander land aanvallen , wel verdedigen als een lid aangevallen wordt
Hoeft ook niet uit navo verband. Coalition of the willing is genoeg.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_216660812
quote:
15s.gif Op donderdag 13 februari 2025 09:59 schreef Twiitch het volgende:
We moeten vrede sluiten en we kunnen best zonder Oekraïne, de Baltische Staten en Polen. Dat vind ik een klein offer voor vrede en goedkoop gas.
Net zoals men Tsjecho-Slowakije offerde in 1938?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_216660824
quote:
Dat wordt een reuzegezellige wapenwedloop met Rusland, die uiteraard in de EU wordt bemoeilijkt door allerlei idiote Ruslandgezinde PVV- en AfD-kiezers die vinden dat we vooral vriendje Poetin en zijn mooie Rusland niet mogen provoceren.
1. Waar is pvv pro russisch?
2. het gezeur komt eerder van de te voorzichtige traditionele politici zoals een scholz die te bang zijn voor een conflict in europa om de vrede te bewaken voor de rest.
1947-2016
pi_216660828
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 10:00 schreef Tengano het volgende:
Wat mij vanmorgen nogal dwars zat is dat Trump dus voor iemand heeft gekozen die Navalny op een walgelijke manier heeft laten ombrengen.

- Vertel me wie uw vrienden zijn, en ik zeg wie u bent. -
Nou welkom in de wereldpolitiek. Het gaat om belangen. Als jij morgen een betere deal kan leveren dan gaan ze met jou in zee. Mensenrechten en al die goede dingen zijn een stok om de zwakkere broeders mee om de oren te slaan.
pi_216660835
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2025 09:51 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Klopt. En dat valt me dus nog niet eens zo tegen van onze verdeelde en zwakke EU.
Kennelijk is dus een combinatie van een zwakke EU, een VS die niet echt wil en bevlogenheid van Oekraïne al voldoende om een grote macht als Rusland al behoorlijk tegen te te houden. We zouden dus maar *iets* meer hoeven te doen om Poetin Oekraïne uit te kunnen schoppen.
Dat dat niet gebeurd is zegt toch ook wel iets. Het lijkt alsof de 'wil' er niet is.

Ondertussen lijdt het Oekraïense volk onder de huidige stalemate.

Dus OF Eur/Usa gooit er een flinke schep bovenop OF we beginnen onderhand eens te praten richting 'vrede' en afspraken hoe nu verder met Oekraïne en de verhoudingen Rusland met Europa, Navo en USA.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_216660838
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 10:03 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Net zoals men Tsjecho-Slowakije offerde in 1938?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt he... wtf.

fok! gaat echt ten onder aan dit soort trollen waar niet tegenop getreden wordt. Gaza topic, hier, het continue gezeur over links/rechts. de nazi vergelijkingen die niet standaard aangepakt worden.

Fucking hel zeg.

Ben er weer klaar mee voor vandaag.
1947-2016
  donderdag 13 februari 2025 @ 10:07:37 #247
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_216660855
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2025 09:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Europese landen moet sowieso enorme investeringen doen in hun leger. Polen is wat dit betreft al goed bezig.
je hebt niks aan wapens als al je manschappen consequent de gehaktmolen zijn ingedraaid.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_216660856
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 10:04 schreef Red_85 het volgende:

[..]
1. Waar is pvv pro russisch?

pi_216660873
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 10:07 schreef Ulx het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Wanneer was dit?

Volgens mij heeft wilders een pittige draai gemaakt sinds de inval qua rusland. Dus ajb, check dat eens en hou je smoel als je niet met fatsoenlijke bronnen komt.
1947-2016
pi_216660903
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 10:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Wanneer was dit?

Volgens mij heeft wilders een pittige draai gemaakt sinds de inval qua rusland. Dus ajb, check dat eens en hou je smoel als je niet met fatsoenlijke bronnen komt.
Je kan zelf ook met bronnen komen van je: Volgens mij heeft wilders een pittige draai gemaakt sinds de inval qua rusland.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')