De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hebben die mensen in De Kuip überhaupt verstand van voetbal?
Budget Bakayokoquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hadj helpt een kans om zeep voor de verandering.
Ik heb het op de middelbare school gedaan, maar ik kon niet met de prikkels dealen. Het hoofd en de voeten moeten in samenhang zijn, en dan moet je je omgeving ook goed scannen en doorgronden.quote:
Ok, zal het niet vergetenquote:
Neequote:Op woensdag 12 februari 2025 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hebben die mensen in De Kuip überhaupt verstand van voetbal?
Ik kon er ook geen reet van hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb het op de middelbare school gedaan, maar ik kon niet met de prikkels dealen. Het hoofd en de voeten moeten in samenhang zijn, en dan moet je je omgeving ook goed scannen en doorgronden.
Nee, Adames. Mij teveel.
En een penis van het formaat Giel Beelen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:41 schreef GGMM het volgende:
Stelling: volwassen mensen met een kleurtje in hun haar hebben mentale issues
Voetballen is voor mij een grote overprikkeling.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik kon er ook geen reet van hoor.
Ik wou dat ik dat niet gezien hadquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
En een penis van het formaat Giel Beelen.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:41 schreef GGMM het volgende:
Stelling: volwassen mensen met een kleurtje in hun haar hebben mentale issues
Stacey zou 'em opvreten gap.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Graag zware straf toepassen. Bedankt.
Nu niveau John de Wolf.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Timon raakt weer wat hersencellen kwijt.
Jij was beter in korfbal.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voetballen is voor mij een grote overprikkeling.
TRAOREDquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Rafa Leeeaaauw is vandaag weer een Pipo der Clown.
Type Brian Brobbey; kan er he-le-maal niks van.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Laat Stees met rustquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Stacey zou 'em opvreten gap.
Dit is een Brabbie aan de coke.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Type Brian Brobbey; kan er he-le-maal niks van.
vabquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Type Brian Brobbey; kan er he-le-maal niks vab.
Jan Pipo de clown bedoel jequote:Op woensdag 12 februari 2025 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Giel pipi de Clownquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jan Pipo de clown bedoel je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |