quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ik vermoed Beverwijk Krommenie Zaandam trashquote:
En van wie je van bentquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Vul je bij Tinder ook meer info in dan leeftijd / lengte / woonplaats?
marathon tijdquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Visfoto's en wijntjes met de meiden.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
En foto met Afrikaanse kindjes als jonge vrouw.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:40 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Visfoto's en wijntjes met de meiden.
Nou ik denk dat er genoeg Fok!kers in de handjes mogen knijpen als ze dit hebben zitten thuisquote:
Heb je liever iemand met 45 volgers?quote:
Fucking traag echtquote:
Wat voor maat voeten heb jij?quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:43 schreef Bugno3 het volgende:
Deze lesbeau met langer haar heeft gigantische oren.
Jaquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je liever iemand met 45 volgers?
Vooral iemand met een afgesloten profiel. Onzin altijd alles maar openbaar te gooien.quote:
Rickyquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ook echt een Typische Romy. Alleen Ted is meer een Michel.
Manusje van alles?quote:
Je kunt ook 2k hebben en gesloten zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vooral iemand met een afgesloten profiel. Onzin altijd alles maar openbaar te gooien.
rickygenot.mp4quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede idd, meer nog een Ricky ja.
Ja, eensquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vooral iemand met een afgesloten profiel. Onzin altijd alles maar openbaar te gooien.
Hoeveel moet jij er nog?quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kunt ook 2k hebben en gesloten zijn.
Jaquote:
Bang voor onze reacties?quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:47 schreef Evangelion het volgende:
Ik zou eigenlijk niet mee willen doen aan dit programma
Als je 41 volgers hebt kun je beter stoppen.quote:
Wie zegt dat ik het over volgers heb?quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je 41 volgers hebt kun je beter stoppen.
41 cm is wel erg groot.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over volgers heb?
Schattige voetjesquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over volgers heb?
Voor elke persoonlijkheid 1.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb een 4 kamer flat voor me alleen dat is super chill
Oh oké
Lekker klimaatneutraalquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb een 4 kamer flat voor me alleen dat is super chill
Oh oké
Iemand zal maar net zo’n directe vraag stellen waardoor je erin trapt en per ongeluk iets zegtquote:
Toll darrek hensomquote:
We houden dit bad warmquote:
Volgens mij hebben ze nooit meer dan 1 gay item.quote:
BUBBLINGquote:
Misschien kan ze er een kek kleurtje ingooien. Lekker gekke witte lok voorin.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We houden dit bad warm
Niemand wordt mooi van dit kort geknipte kapsel
Christenunie kan ook nog.quote:
Sonny is een prima matchquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Misschien kan ze er een kek kleurtje ingooien. Lekker gekke witte lok voorin.
Ohh Troyquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sonny is een prima match
Waarschijnlijk zoekt ze iets als Troy Parrotttt
Prachtig haarquote:
Ipie was echt leuk altijdquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:55 schreef Evangelion het volgende:
Die twee doen me denken aan
Bekijk deze YouTube-video
Waardig opvolger van Daniquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Prachtig haar
Lichte ogen + donker haar
Mega mooie ogen
Mooie witte tanden
Popperig gezichtje
Blijf maar lekker dromenquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Prachtig haar
Lichte ogen + donker haar
Mega mooie ogen
Mooie witte tanden
Popperig gezichtje
Ben jij ook een felle rooie toevallig?quote:
Sow hallo danquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben jij ook een felle rooie toevallig?
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:58 schreef Poefbank het volgende:
Leonie heeft 45 vrienden op insta met gesloten profiel
Lekker naar de trash in het stedelijk danquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:59 schreef DKUp het volgende:
Ze houden van abstracte kunst
Fijn dat willen we weten
Je moet niet kunnen zien wat het voor moet stellen!quote:
Stukje pindakaasvloer, banaantje tapen op de muur, vrouw in de kut kijken. Daarbij verbleekt Jan van Eyck.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:59 schreef DKUp het volgende:
Ze houden van abstracte kunst
Fijn dat willen we weten
Rijks is voor de massa!quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker naar de trash in het stedelijk dan
Duitsers mogen haar niet vinden?quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:58 schreef Poefbank het volgende:
Leonie heeft 45 vrienden op insta met gesloten profiel
Daar komen alleen PVV'ers!quote:
Ze vragen gewoon altijd na 2 minuten hoe je familie eruit zietquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:59 schreef RipCity het volgende:
Heeft iemand hier op eerste date ooit zo’n gesprek gehad over dode familie en ziektes enzo?
Toch compleet onnatuurlijk?
Ze zit in de achtergram.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Duitsers mogen haar niet vinden?
Die zijn iets te gek op fossiele brandstoffenquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Duitsers mogen haar niet vinden?
Yamaaasquote:
Lyme is wel echt ellendig als je er echt last van hebt.quote:
Aansluitend een jaar "Pfeiffer", nooit meer werken jaaaquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lyme is wel echt ellendig als je er echt last van hebt.
Dit ja!quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Kirsten is te leuk voor de rooie spinazie man
Het is dat ik principieel tegen de doodstraf ben, maar soms klinken middeleeuwse lijfstraffen wel een goed idee.quote:
wie niet tbhquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Kirsten is te leuk voor de rooie spinazie man
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:31 schreef Evangelion het volgende:
Alle vrouwen met een nerdy hobby (gisteren games/bordspellen, vandaag LARP) koppelen ze altijd aan een nog 10x zo autistische man.
Je hebt er hier genoeg op Fok! die er ook zo instaanquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een wereld man, dag bijkomen van een rondje door de stad lopen.
Misschien wat meer groentes eten om meer weerstand te ontwikkelen?quote:
Aan een normale vrouw kun je het ook niet koppelenquote:
Te druk met de ladyboysquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:08 schreef Bugno3 het volgende:
@:Danny hep ze servers weer niet betaald.
Denk dat hij stiekem opgelucht wasquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:09 schreef DKUp het volgende:
Hij wilde het netjes afsluiten en zij gaat er weer radicaal in….
Die vrouw is meer bezig met andere dingen dan haar omgeving.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:10 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Denk dat hij stiekem opgelucht was
Heel haar aanwezigheid in de aflevering was wel een klacht waard. Net als die rooie ventquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Heel Twitter over de zeik dat ze niet wil maar wel het splitten accepteerde
Rode vent kijkt nog blij. Zij wat minder.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heel haar aanwezigheid in de aflevering was wel een klacht waard. Net als die rooie vent
First session? Kunnen ze dezelfde kandidaten gebruiken.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:12 schreef Poefbank het volgende:
De psychiater kan weer cashen deze week
En dan je first date in een restaurant…quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:13 schreef Poefbank het volgende:
Sonny lust alleen maar spinazie a la crème en mensenhart.
John de Mol leest meequote:Op woensdag 12 februari 2025 20:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
First session? Kunnen ze dezelfde kandidaten gebruiken.
Moet je wat leukere mensen volgenquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:14 schreef Poefbank het volgende:
Alles op insta want iedereen moet zien hoe geweldig het leven is
Mag ik gewoon even haten?quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet je wat leukere mensen volgen
Sorry. Ga vooral verder.quote:
Ik denk dat ze slimmer dan Ricky is.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:15 schreef FOKoffieleut het volgende:
naar romy gaat geen rotonde vernoemt worden
Eerder een stripclub in Purmerendquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:15 schreef FOKoffieleut het volgende:
naar romy gaat geen rotonde vernoemt worden
Dat weet je niet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:18 schreef FOKoffieleut het volgende:
intens daten maar geen sex ofzo
Hoe hij Amsterdam zei denk ik zelfs noordelijker dan Zaandam. Ik neig H-H-waard.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Waar kwam Ted nu eigenlijk vandaan?
Oh die zou erg goed passen, ja.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:19 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hoe hij Amsterdam zei denk ik zelfs noordelijker dan Zaandam. Ik neig H-H-waard.
SOONY GODENquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:19 schreef Evangelion het volgende:
Sporten eten State of play
druk druk druk
Beetje een madeliefjequote:Op donderdag 13 februari 2025 19:34 schreef Evangelion het volgende:
Kom net binnen. Marissa is aandoenlijk.
Oops sorry was afgeleid door ajax maar ben er nu bijquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
@:ripcity en @:poefbank willen hier ook bij zijn
For surequote:Op donderdag 13 februari 2025 19:39 schreef Evangelion het volgende:
mijn verleden mag er gewoon zijn
En al helemaal in dit comfortabele warme bad.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:39 schreef Evangelion het volgende:
mijn verleden mag er gewoon zijn
Gun ze wel het beste maar was wel even een binnenkomer idd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:38 schreef Dutch_view het volgende:
Ik kijk met vertraging, kwam meteen in een warm TRANSED bad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |