abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216660101
twitter
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_216660120
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 08:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[ x ]
Zou mooi zijn als 'ie er nu inbleef.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_216660461
twitter
pi_216660472
twitter
pi_216660477
twitter
pi_216660564
Andere verslaggever:
twitter

quote:
K. loopt voor zijn auto richting de bestuurszijde van waaruit de video is opgenomen. Richard grijpt naar zijn jaszak en haalt een revolver tevoorschijn. Ineke draait de camera en ziet K. vlakbij met pistool op haar gericht. K. schiet haar vanuit het linkerportier dood.

Richard reageert snikkend op het zien van de video van Ineke. Het was, zo zegt hij, zijn bedoeling een ultieme poging te doen om een afspraak te maken om bij elkaar te zitten voordat we bij de rechter zouden staan. Bij de rechter zit hij nu, maar nu alleen.

De rechter stelt vast dat hij niet één keer, maar vier keer geschoten heeft. In de nek en in het hoofd werden schotwonden aangetroffen. ,,Dat is nogal een escalatie", zegt de rechter. ,,Klopt", beaamt Richard.

Richard blijft teruggrijpen naar het kopstoot-incident. Maar Ineke heeft u niet bedreigd, zegt de rechter. Waarom moest zij dan dood? ,,Ik kan daar geen antwoord op geven", snikt Richard.

Waarom reageert Richard zo heftig op dat toeteren? Dat blijft de vraag, zegt hij. ,,Dat toeteren was gewoon heel groot voor mij. Ik heb het antwoord tot op de dag van vandaag nog niet gevonden."
pi_216660566
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2025 21:19 schreef Andromache het volgende:
Wat een hufterige engnek, die Sam, met dreigen dat hij Richards gezin wel even gaat verkrachten. Kennelijk kreeg hij zijn zin niet met het deskundigenrapport over de verborgen gebreken en is hij samen met de Ineke de aanstichter geweest van de hele ruzie. Vieze, foute vent.

Tsja, die knakker kan van alles roepen. Ik wacht even het verhaal van Sam af. O, wacht...die heeft hij vermoord. De vrouw van Sam dan? Oh wacht....die heeft hij ook vermoord.
pi_216660614
twitter

twitter

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2025 09:45:25 ]
pi_216660616
twitter

twitter

Heftig voor zo'n kind.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216660653
Gewoon als een blinde gek die 2 mensen afgeslacht.
pi_216660663
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 09:44 schreef Caland het volgende:
[ x ]
[ x ]

Heftig voor zo'n kind.
  donderdag 13 februari 2025 @ 09:49:55 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216660674
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 09:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Gewoon als een blinde gek die 2 mensen afgeslacht.
En claimen dat hij kwam om een afspraak te maken, wat een gelul.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 13 februari 2025 @ 09:53:44 #106
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_216660717
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 09:44 schreef Caland het volgende:
[ x ]
[ x ]

Heftig voor zo'n kind.
Arm kind :{
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  FOK!fotograaf donderdag 13 februari 2025 @ 09:55:03 #107
842 Zorro
Z
pi_216660732
Het blijft bijzonder.
Hoe vaak ik hier wel niet gelezen heb als er iets over bedreigingen of meer tegen een gezin geschreven wordt: "Dat zou hij bij mij eens moeten proberen, ik zou dit en dat en zus en zo met hem doen! Van mijn gezin blijf je af, kan me niet schelen met welke gevolgen" of iets van die orde.

En nou doet iemand dat (ik ga er voor het gemak even vanuit dat die bedreigingen waar zijn) en dan is het ineens een lul.

(Nee het zal zo simpel niet zijn maar het wordt wel makkelijk geroepen allemaal. Blij dat ik geen rechter ben)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_216660767
twitter

Ik ga ook altijd met twee pistolen en een mes op zak op pad.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216660768
quote:
6s.gif Op donderdag 13 februari 2025 09:55 schreef Zorro het volgende:
En nou doet iemand dat (ik ga er voor het gemak even vanuit dat die bedreigingen waar zijn) en dan is het ineens een lul.
Dat je uit je slof schiet, iemand in elkaar ramt of volledig de huid volscheldt is wat anders dan 2 mensen koelbloedig vermoorden. Is dat zo moeilijk te begrijpen allemaal? Om die grens over te gaan moet je psychisch echt volledig doorgedraaid zijn.
pi_216660802
twitter

quote:
We horen de pijnkreten van Sam. Zijn zoon komt naar buiten, gebogen over zijn mobiel waarop hij zenuwachtig tikt. Dan zien we Richard K. teruglopen naar zijn auto. Bloed aan een pink die bijna was doorgesneden.

Richard K. liep terug naar zijn auto om de vuurbuks te halen. De revolver kon hij niet meer gebruiken, die lag in het halletje van de woning. De Baby Browning in zijn jaszak gebruikte hij niet. "Een gekke actie", vindt de voorzitter.
twitter

quote:
Het linkerhand van Richard kleurt op de beelden vuurrood. Zijn rechterpink valt er volgens de rechter 'bijna af'. Sam ligt gewond in de sloot, waarschijnlijk door schoten van de revolver. Richard loopt dan terug naar de auto om een ander wapen te pakken.

Richard staakt de achtervolging op Sam om de vuurbuks te pakken. Waarom, vraagt de rechter zich af. ,,Geen idee", zegt Richard. Die enorme geweldsexplosie van een paar minuten is één grote waas voor hem geworden, zegt hij.
pi_216660822
Rustig, kalm en beheerst, wat een monster. :{
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_216660836
quote:
Het blijft bijzonder.
Hoe vaak ik hier wel niet gelezen heb als er iets over bedreigingen of meer tegen een gezin geschreven wordt: "Dat zou hij bij mij eens moeten proberen, ik zou dit en dat en zus en zo met hem doen! Van mijn gezin blijf je af, kan me niet schelen met welke gevolgen" of iets van die orde.

(Nee het zal zo simpel niet zijn maar het wordt wel makkelijk geroepen allemaal. Blij dat ik geen rechter ben)
Kan mij wel voorstellen dat de zoon wraak neemt als ie wat ouder is.
pi_216660844
quote:
Het blijft bijzonder.

Probeer je het dit nou half goed te praten onder het mom van ik kan het wel begrijpen?? :{
pi_216660861
twitter
pi_216661008
Ik heb denk ff gemist, maar was er een aanleiding waarom Richard bij hun huis opdook?
pi_216661052
quote:
Het blijft bijzonder.

Richard bedreigde het gezin van Sam toch ook en viel zelfs actief zijn zoon lastig?
Krekker is de bom!
  donderdag 13 februari 2025 @ 10:18:50 #117
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_216661060
quote:
7s.gif Op donderdag 13 februari 2025 10:16 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb denk ff gemist, maar was er een aanleiding waarom Richard bij hun huis opdook?
Hij zei iets over een laatste poging om een afspraak te maken om toch te praten. Maar zijn handelingen duiden er niet op dat hij daarvoor kwam.
The love you take is equal to the love you make.
pi_216661078
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2025 10:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Hij zei iets over een laatste poging om een afspraak te maken om toch te praten. Maar zijn handelingen duiden er niet op dat hij daarvoor kwam.
Nee inderdaad, het lijkt er gewoon op dat hij erheen ging om ze te executeren.
pi_216661091
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2025 10:18 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Richard bedreigde het gezin van Sam toch ook en viel zelfs actief zijn zoon lastig?
Ja, de bedreigingen vielen over en weer las ik gisteren bij Saskia. Maar dat die Richard dan op een dag besluit ze beiden maar gewoon om zeep te helpen zonder dat daar een "echte" aanleiding voor was, zoals nu naar voren komt, is wel 100% psychopatisch gedrag zeg.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2025 10:20:41 ]
pi_216661100
twitter

twitter
pi_216661110
twitter
pi_216661135
Als dit geen levenslang wordt dan weet ik het ook niet meer.
  donderdag 13 februari 2025 @ 10:23:38 #123
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216661146
Jullie hebben het vast al gevonden, maar hier 2 liveblogs over de rechtszaak:
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-maar-dit~a655ecb7/

https://www.telegraaf.nl/(...)oont-heftige-beelden
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_216661153
De oven in. @Nober @Momo @RamboDirk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties