Verrassendquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik trek zelf ook alleen maar wilde sprinkhanen aan.
Ik over het algemeen ookquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik trek zelf ook alleen maar wilde sprinkhanen aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en hebben heel lang gepraat en eten gemaakt samen. Vervolgens is ze thuis krijg ik terug "het was voor mij al wel duidelijk toen ik je matchte, dit is puur vriendschappelijk vanuit mij.. En er zit echt niet meer in dan dit. Maar als je vrienden wil blijven sta ik daar wel voor open"Toen ik stuurde dat ik op Tinder zit om te daten en potentieel een leuke vriendin er aan over te houden en niet om een vriendschap met iemand op te bouwen want die heb ik al genoeg. Was ik een klootzak en kortzichtig en werd ik geblockt
Ja, is goed joh. Groetjes thuis.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Je kunt niet altijd een bouwkundige keuring laten doen; zijn ook wel eens verborgen gebreken.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je jaren gelukkig bent en er gebeurt wat dan zorg je voor elkaar.
Als je ze al oppikt met grote gebreken is een ander verhaal toch?
Daarom eerst proefperiodequote:Op woensdag 12 februari 2025 17:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt niet altijd een bouwkundige keuring laten doen; zijn ook wel eens verborgen gebreken.
Entomofobie? Ben je dan bang voor Duitse eenden?quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Interessant (niet voor mensen met entomofobie).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik over het algemeen ook![]()
Had vorig jaar December een date met iemand. Hartstikke leuke meidJe kunt zelf ook meedoen met lang leve de liefde. Wie weet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en hebben heel lang gepraat en eten gemaakt samen. Vervolgens is ze thuis krijg ik terug "het was voor mij al wel duidelijk toen ik je matchte, dit is puur vriendschappelijk vanuit mij.. En er zit echt niet meer in dan dit. Maar als je vrienden wil blijven sta ik daar wel voor open"Toen ik stuurde dat ik op Tinder zit om te daten en potentieel een leuke vriendin er aan over te houden en niet om een vriendschap met iemand op te bouwen want die heb ik al genoeg. Was ik een klootzak en kortzichtig en werd ik geblockt
Ja, is goed joh. Groetjes thuis.
![]()
En wij gaan dan kijken allemaal![]()
Wat mooi gesproken Losquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Was met een hele leuke vrouw aan 't daten afgelopen Juli, hebben nu nog af en toe beetje app-contact. Maar ik merkte dat er toch ergens een vonk ontbrak. Niet dat ik d'r niet leuk vond. In tegendeel. Qua persoonlijkheid echt een 10/10. Maar ze mistte iets waardoor ik het lastig vond om haar bijvoorbeeld voor te stellen aan m'n ouders. Heel erg jammerJij bent echt de laatste die iemand kritisch op uiterlijk moet selecterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Nee, door ervaringen uit het verleden hoef ik niet meer met mijn kop op iets. Geen sociale media, geen tv. Laat mij maar lekkerquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kunt zelf ook meedoen met lang leve de liefde. Wie weet!![]()
En wij gaan dan kijken allemaal
Ooh nee geen instabiele gekke hysterische vrouwen waar wat mis mee is of die leven in chaos, en ook geen werpsel aub, gewoon energieke wilde dolle types, van die hemelbestormers op elk gebied.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Verrassend![]()
Ik hoor soms verhalen van ze waarvan ik denk ‘hoe krijg je het als volwassen vrouw voor elkaar’. Allemaal dingen zoals verschillende kinderen van verschillende mannen, rare exen, vage vechtscheidingen die nog niet afgerond zijn, amper willen werken, nergens voor willen betalen en dan teleurgesteld zijn dat mannen daar geen zin in hebben. Ja, wat had je dan gedacht Truus, los eerst je eigen volwassen shit maar eens op.
Ja, want als je te zwaar bent mag je inderdaad meteen geen voorkeuren hebbenquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij bent echt de laatste die iemand kritisch op uiterlijk moet selecteren
Die tem je niet voor de langere tijd. Ook weer jammer.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooh nee geen instabiele gekke hysterische vrouwen waar wat mis mee is of die leven in chaos, en ook geen werpsel aub, gewoon energieke wilde dolle types, van die hemelbestormers op elk gebied.
Je moeder tochquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:58 schreef UitStraling het volgende:
Maar wie doet dan de vuile was, wie kookt er en wie leest er voor het slapengaan voor uit een spannend boek?
Dit is helemaal correct en het is ook wel eens lastig om van 10 naar 8 te gaanquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die tem je niet voor de langere tijd. Ook weer jammer.
Ik wil het liefst ook alleen maar bloedgeile hyper intelligente en goed gebouwde mannen waarmee ik eindeloos mee kan converseren en het hele huis ‘bezichtigen’. Dat zijn 12-en.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja, want als je te zwaar bent mag je inderdaad meteen geen voorkeuren hebben
Dat is een goede zaakquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:16 schreef Karzai het volgende:
ik heb wel een werkster die hier elke twee weken de boel grondig poetst
quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zet tasje met vuile was naast de urn.
goed dat je het er bij zegt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil het liefst ook alleen maar bloedgeile hyper intelligente en goed gebouwde mannen waarmee ik eindeloos mee kan converseren en het hele huis ‘bezichtigen’. Dat zijn 12-en.
Op een goede dag met mooi zonlicht scoort ik misschien net aan een 7![]()
Dus dit gaat echt ooit wel gebeuren![]()
Nb, dit is een voorbeeld en berust niet op werkelijkheid
Klinkt als de gemiddelde vrouw ja.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Verrassend![]()
Ik hoor soms verhalen van ze waarvan ik denk ‘hoe krijg je het als volwassen vrouw voor elkaar’. Allemaal dingen zoals verschillende kinderen van verschillende mannen, rare exen, vage vechtscheidingen die nog niet afgerond zijn, amper willen werken, nergens voor willen betalen en dan teleurgesteld zijn dat mannen daar geen zin in hebben. Ja, wat had je dan gedacht Truus, los eerst je eigen volwassen shit maar eens op.
Ik hoef echt niet iemand out of my league. Weet ook wel dat zoiets onrealistisch is.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil het liefst ook alleen maar bloedgeile hyper intelligente en goed gebouwde mannen waarmee ik eindeloos mee kan converseren en het hele huis ‘bezichtigen’. Dat zijn 12-en.
Op een goede dag met mooi zonlicht scoort ik misschien net aan een 7![]()
Dus dit gaat echt ooit wel gebeuren![]()
Nb, dit is een voorbeeld en berust niet op werkelijkheid
quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wel actief dagje vandaag. Al bijna 15k stapjes gezet.
Uiteraardquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed dat je het er bij zegt.
Jij bent natuurlijk een 10
Blijkbaar als je ergens in de 35+ categorie zit.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt als de gemiddelde vrouw ja.
Voorkeuren heeft iedereen. De perfecte vrouw (of man) bestaat gewoonweg niet. 100% leuk uiterlijk is uitzonderlijk, 100% leuk innerlijk net zo en als je deze beide dan tegelijk nog wil maak je het voor jezelf onmogelijk om iemand te vinden.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik hoef echt niet iemand out of my league. Weet ook wel dat zoiets onrealistisch is.
Maar je mag toch nog wel je voorkeuren hebben. En het kan soms zijn dat bij de een het uiterlijk precies is waar je op valt, en het innerlijk niet en vice versa? Sja...
quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Waaronder Diabetes.. O.a. En nee die PCOS had ze al, maar dat is schijnbaar wel sterker geworden na die roofbouwMet 'roofbouw' is het net alsof ze het expres deed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet dat we al een half uur en dertig topics verder zijn, maar wtf.Tap tap tap
Niet pestenquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt er moeilijk omheen ja
Dat laatste helemaal mee eens. Maar je moet wel iemand hebben waar je een "spark" mee hebt. En als uiterlijk matcht maar innerlijk niet of andersom, blijft ook die spark uit bij mij..quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voorkeuren heeft iedereen. De perfecte vrouw (of man) bestaat gewoonweg niet. 100% leuk uiterlijk is uitzonderlijk, 100% leuk innerlijk net zo en als je deze beide dan tegelijk nog wil maak je het voor jezelf onmogelijk om iemand te vinden.
Ben gelukkig al lange tijd in een relatie, maar zou echt niet meer willen daten.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Blijkbaar als je ergens in de 35+ categorie zit.
Ik vind het ook wat teleurstellend.
Iedereen hier doomed.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je ze al oppikt met grote gebreken is een ander verhaal toch?
Zijn we toch al.quote:
Ik ook niet. Vooral niet dat bewust op zoek gaan naar iemandquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben gelukkig al lange tijd in een relatie, maar zou echt niet meer willen daten.
Ik zit inderdaad in de 35+ groep.
Je kan er ook voor kiezen om de eer aan jezelf te houden en gewoon proberen normaal tegen mij te doen i.p.v het onnodige gesneer en uit de tent te lokkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:32 schreef CherryLips het volgende:
Wat verstaan we precies onder 'grote gebreken'?
Asking for a friend.
Accidentally in Love.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vooral niet dat bewust op zoek gaan naar iemandIemand leuks tegenkomen en dat daten daar dan uit voortvloeit is wat anders.
Schrijft op *stoppels door hormonale disbalans*.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Zal voor iedereen wel wat anders zijn.
Een gat in de hand.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:32 schreef CherryLips het volgende:
Wat verstaan we precies onder 'grote gebreken'?
Asking for a friend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |