0000000000000000000000000000quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:32 schreef CherryLips het volgende:
Wat verstaan we precies onder 'grote gebreken'?
Asking for a friend.
Ze zeggen het inderdaad.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie je wel vaker dat mensen die vroeger gepest zijn zelf ook gaan pesten.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
0000000000000000000000000000
Is dat waarom je alleen nog maar nullen typt? Enige dat lukt met je stompje?quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ha!
Ik heb helemaal geen hand meer.
Iemand zonder hoofdquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:32 schreef CherryLips het volgende:
Wat verstaan we precies onder 'grote gebreken'?
Asking for a friend.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je kan er ook voor kiezen om de eer aan jezelf te houden en gewoon proberen normaal tegen mij te doen i.p.v het onnodige gesneer en uit de tent te lokkenJe moet Dimmy gewoon even afleiden met 10 gifjes van Taylor Swift, dan draait ze wel bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same. Ik vrees dat de lat bij mij dan ook gewoon te hoog gaat liggen want ik kan mijn broek zelf wel ophouden en redt mij prima in m’n eentje. Klinkt wat raar zo, maar dan zou ik echt iemand zoeken die mij op allerlei vlakken uitdaagt/aanvult en het leven echt leuker en beter maakt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben gelukkig al lange tijd in een relatie, maar zou echt niet meer willen daten.
Ik zit inderdaad in de 35+ groep.
Met m'n neus.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat waarom je alleen nog maar nullen typt? Enige dat lukt met je stompje?
Dat is best een gebrek.quote:
Mag ik er dan ook samen met @Budapestenaar komen wonen? Gaan wij lekker rustig in een hoekje zittenquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Same. Ik vrees dat de lat bij mij dan ook gewoon te hoog gaat liggen want ik kan mijn broek zelf wel ophouden en redt mij prima in m’n eentje. Klinkt wat raar zo, maar dan zou ik echt iemand zoeken die mij op allerlei vlakken uitdaagt/aanvult en het leven echt leuker en beter maakt.
Ik wacht wel tot ik bejaard ben en dan ga ik met US in ons privé verzorgingstehuis de verplegers en verpleegsters versieren en de hele dag dansjes en drankjes doen. YOLO till the end
Ze kan geen hoofd geven danquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie geen onoverkomelijke problemen.
Dimmy moet gewoon even normaal doen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet Dimmy gewoon even afleiden met 10 gifjes van Taylor Swift, dan draait ze wel bij.
Is geen dealbreakerquote:
Ik loop enorm te nuilen vandaag, zullen wel de hormonen zijn, straks even scheren, maar hoezo loop je altijd over anderen te zaniken en doe je het zelf wel allemaal goed?quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is best een gebrek.
Ik kan zelf gelukkig re-de-lijk goed met geld om gaan, maar andere mensen in mijn omgeving hebben dat totaaaaaaaaaal niet.
Gaan we aangeschoten rolstoeldansen en lempenhengen samenquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Same. Ik vrees dat de lat bij mij dan ook gewoon te hoog gaat liggen want ik kan mijn broek zelf wel ophouden en redt mij prima in m’n eentje. Klinkt wat raar zo, maar dan zou ik echt iemand zoeken die mij op allerlei vlakken uitdaagt/aanvult en het leven echt leuker en beter maakt.
Ik wacht wel tot ik bejaard ben en dan ga ik met US in ons privé verzorgingstehuis de verplegers en verpleegsters versieren en de hele dag dansjes en drankjes doen. YOLO till the end
Is er nu al plek?quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mag ik er dan ook samen met @:Budapestenaar komen wonen? Gaan wij lekker rustig in een hoekje zitten
Hoeft ook geen tanden te poetsen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die heeft in ieder geval geen gezichtshaar
Mag ik ook komen? Huehuequote:Op woensdag 12 februari 2025 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan we aangeschoten rolstoeldansen en lempenhengen samen
Je kunt op meer plekken stoppels hebben.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die heeft in ieder geval geen gezichtshaar
quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie geen onoverkomelijke problemen.
Hadden we al afgesproken toch?quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mag ik er dan ook samen met @:Budapestenaar komen wonen? Gaan wij lekker rustig in een hoekje zitten
Soort persoonlijke Statler en Waldorfquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik doe het zelf zekeeeerrrr niet allemaal goed. Je moest eens wetenquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop enorm te nuilen vandaag, zullen wel de hormonen zijn, straks even scheren, maar hoezo loop je altijd over anderen te zaniken en doe je het zelf wel allemaal goed?
Probeer hier dan wat meer jezelf te zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh ik doe het zelf zekeeeerrrr niet allemaal goed. Je moest eens weten
Ik wordt later Iris Apfel als ik 80 benquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan we aangeschoten rolstoeldansen en lempenhengen samen
Naast Roos Kwiwfi in het bejaardenhuis?quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wordt later Iris Apfel als ik 80 ben![]()
Lekker extravagant
Ja doen, ik ben wel van het extravagantequote:Op woensdag 12 februari 2025 17:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wordt later Iris Apfel als ik 80 ben![]()
Lekker extravagant
Doe geen moeitequote:Op woensdag 12 februari 2025 17:39 schreef CherryLips het volgende:
Oké boodschappen doen, lees het straks allemaal wel weer.
Op wie ga jij later lijken dan?quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja doen, ik ben wel van het extravagante
Volle maan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:43 schreef Ygritte het volgende:
Wat zit er vandaag in het water trouwens dat we allemaal massaal zo lekker kutterig doen?
Oh wacht… het is de volle maan of niet….
Bruce Willis, zoals die nu is.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Op wie ga jij later lijken dan?
An het water ligt het niet iigquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:43 schreef Ygritte het volgende:
Wat zit er vandaag in het water trouwens dat we allemaal massaal zo lekker kutterig doen?
quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bruce Willis, zoals die nu is.
Denk dat 't komt door de volle maanquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:43 schreef Ygritte het volgende:
Dat verklaart mijn harige staart.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:43 schreef Ygritte het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
2 vrouwen die iedere week op bezoek komen, weinig gezeur aan je kop.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |