Is er nu al plek?quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mag ik er dan ook samen met @:Budapestenaar komen wonen? Gaan wij lekker rustig in een hoekje zitten
Hoeft ook geen tanden te poetsen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die heeft in ieder geval geen gezichtshaar
Mag ik ook komen? Huehuequote:Op woensdag 12 februari 2025 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan we aangeschoten rolstoeldansen en lempenhengen samen
Je kunt op meer plekken stoppels hebben.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die heeft in ieder geval geen gezichtshaar
quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie geen onoverkomelijke problemen.
Hadden we al afgesproken toch?quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mag ik er dan ook samen met @:Budapestenaar komen wonen? Gaan wij lekker rustig in een hoekje zitten
Soort persoonlijke Statler en Waldorfquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik doe het zelf zekeeeerrrr niet allemaal goed. Je moest eens wetenquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop enorm te nuilen vandaag, zullen wel de hormonen zijn, straks even scheren, maar hoezo loop je altijd over anderen te zaniken en doe je het zelf wel allemaal goed?
Probeer hier dan wat meer jezelf te zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh ik doe het zelf zekeeeerrrr niet allemaal goed. Je moest eens weten
Ik wordt later Iris Apfel als ik 80 benquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan we aangeschoten rolstoeldansen en lempenhengen samen
Naast Roos Kwiwfi in het bejaardenhuis?quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wordt later Iris Apfel als ik 80 ben![]()
Lekker extravagant
Ja doen, ik ben wel van het extravagantequote:Op woensdag 12 februari 2025 17:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wordt later Iris Apfel als ik 80 ben![]()
Lekker extravagant
Doe geen moeitequote:Op woensdag 12 februari 2025 17:39 schreef CherryLips het volgende:
Oké boodschappen doen, lees het straks allemaal wel weer.
Op wie ga jij later lijken dan?quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja doen, ik ben wel van het extravagante
Volle maan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:43 schreef Ygritte het volgende:
Wat zit er vandaag in het water trouwens dat we allemaal massaal zo lekker kutterig doen?
Oh wacht… het is de volle maan of niet….
Bruce Willis, zoals die nu is.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Op wie ga jij later lijken dan?
An het water ligt het niet iigquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:43 schreef Ygritte het volgende:
Wat zit er vandaag in het water trouwens dat we allemaal massaal zo lekker kutterig doen?
quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bruce Willis, zoals die nu is.
Denk dat 't komt door de volle maanquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:43 schreef Ygritte het volgende:
Dat verklaart mijn harige staart.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:43 schreef Ygritte het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
2 vrouwen die iedere week op bezoek komen, weinig gezeur aan je kop.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |