Verrassendquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik trek zelf ook alleen maar wilde sprinkhanen aan.
Ik over het algemeen ookquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik trek zelf ook alleen maar wilde sprinkhanen aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en hebben heel lang gepraat en eten gemaakt samen. Vervolgens is ze thuis krijg ik terug "het was voor mij al wel duidelijk toen ik je matchte, dit is puur vriendschappelijk vanuit mij.. En er zit echt niet meer in dan dit. Maar als je vrienden wil blijven sta ik daar wel voor open"Toen ik stuurde dat ik op Tinder zit om te daten en potentieel een leuke vriendin er aan over te houden en niet om een vriendschap met iemand op te bouwen want die heb ik al genoeg. Was ik een klootzak en kortzichtig en werd ik geblockt
Ja, is goed joh. Groetjes thuis.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Je kunt niet altijd een bouwkundige keuring laten doen; zijn ook wel eens verborgen gebreken.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je jaren gelukkig bent en er gebeurt wat dan zorg je voor elkaar.
Als je ze al oppikt met grote gebreken is een ander verhaal toch?
Daarom eerst proefperiodequote:Op woensdag 12 februari 2025 17:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt niet altijd een bouwkundige keuring laten doen; zijn ook wel eens verborgen gebreken.
Entomofobie? Ben je dan bang voor Duitse eenden?quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Interessant (niet voor mensen met entomofobie).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik over het algemeen ook![]()
Had vorig jaar December een date met iemand. Hartstikke leuke meidJe kunt zelf ook meedoen met lang leve de liefde. Wie weet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en hebben heel lang gepraat en eten gemaakt samen. Vervolgens is ze thuis krijg ik terug "het was voor mij al wel duidelijk toen ik je matchte, dit is puur vriendschappelijk vanuit mij.. En er zit echt niet meer in dan dit. Maar als je vrienden wil blijven sta ik daar wel voor open"Toen ik stuurde dat ik op Tinder zit om te daten en potentieel een leuke vriendin er aan over te houden en niet om een vriendschap met iemand op te bouwen want die heb ik al genoeg. Was ik een klootzak en kortzichtig en werd ik geblockt
Ja, is goed joh. Groetjes thuis.
![]()
En wij gaan dan kijken allemaal![]()
Wat mooi gesproken Losquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je jaren gelukkig bent en er gebeurt wat dan zorg je voor elkaar.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Was met een hele leuke vrouw aan 't daten afgelopen Juli, hebben nu nog af en toe beetje app-contact. Maar ik merkte dat er toch ergens een vonk ontbrak. Niet dat ik d'r niet leuk vond. In tegendeel. Qua persoonlijkheid echt een 10/10. Maar ze mistte iets waardoor ik het lastig vond om haar bijvoorbeeld voor te stellen aan m'n ouders. Heel erg jammerJij bent echt de laatste die iemand kritisch op uiterlijk moet selecterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Nee, door ervaringen uit het verleden hoef ik niet meer met mijn kop op iets. Geen sociale media, geen tv. Laat mij maar lekkerquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kunt zelf ook meedoen met lang leve de liefde. Wie weet!![]()
En wij gaan dan kijken allemaal
Ooh nee geen instabiele gekke hysterische vrouwen waar wat mis mee is of die leven in chaos, en ook geen werpsel aub, gewoon energieke wilde dolle types, van die hemelbestormers op elk gebied.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Verrassend![]()
Ik hoor soms verhalen van ze waarvan ik denk ‘hoe krijg je het als volwassen vrouw voor elkaar’. Allemaal dingen zoals verschillende kinderen van verschillende mannen, rare exen, vage vechtscheidingen die nog niet afgerond zijn, amper willen werken, nergens voor willen betalen en dan teleurgesteld zijn dat mannen daar geen zin in hebben. Ja, wat had je dan gedacht Truus, los eerst je eigen volwassen shit maar eens op.
Ja, want als je te zwaar bent mag je inderdaad meteen geen voorkeuren hebbenquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij bent echt de laatste die iemand kritisch op uiterlijk moet selecteren
Die tem je niet voor de langere tijd. Ook weer jammer.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooh nee geen instabiele gekke hysterische vrouwen waar wat mis mee is of die leven in chaos, en ook geen werpsel aub, gewoon energieke wilde dolle types, van die hemelbestormers op elk gebied.
Je moeder tochquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:58 schreef UitStraling het volgende:
Maar wie doet dan de vuile was, wie kookt er en wie leest er voor het slapengaan voor uit een spannend boek?
Dit is helemaal correct en het is ook wel eens lastig om van 10 naar 8 te gaanquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die tem je niet voor de langere tijd. Ook weer jammer.
Ik wil het liefst ook alleen maar bloedgeile hyper intelligente en goed gebouwde mannen waarmee ik eindeloos mee kan converseren en het hele huis ‘bezichtigen’. Dat zijn 12-en.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja, want als je te zwaar bent mag je inderdaad meteen geen voorkeuren hebben
Dat is een goede zaakquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:16 schreef Karzai het volgende:
ik heb wel een werkster die hier elke twee weken de boel grondig poetst
quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zet tasje met vuile was naast de urn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |