Het is altijd nog beter dan een verzonnen relatie.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind relaties die niet samen bij elkaar wonen ook geen echte volwaardige volwassen relaties, dan logeerwip je slechts een beetje half half zo.
Het voelde wel chill die 3 weken dat we "samenwoonde" dus ergens lijkt samenwonen mij ook wel fijn.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe lang je samen bent. Ik ga niet meteen na 2-3 maanden samenwonen met iemandWil iemand toch wel minimaal een jaartje als partner hebben.. Het voelde wel chill die 3 weken dat we "samenwoonde" dus ergens lijkt samenwonen mij ook wel fijn.
Maar niet stel op sprong.
Iedereen moet dit binnenkort, we komen huizen tekort in Nederland.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik wil mijn huis niet delen.
Maand of 10 terugquote:
Kun je maar beter nog snel zelf iemand uitkiezen, voordat je straks verplicht wordt je huis met Oemfoefoe te delenquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen moet dit binnenkort, we komen huizen tekort in Nederland.
Mij niet bellen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is semi normaal.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw dinnetje. En dan eentje die wel een beetje semi-normaal is.
Het zit hem in de detailsquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik niet alleen. Scheelt dat weer ffquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Drie weken maar liefst?quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het voelde wel chill die 3 weken dat we "samenwoonde" dus ergens lijkt samenwonen mij ook wel fijn.
Maar niet stel op sprong.
Dat je best een tikkie mag hebben want nobody is perfect, op elk postje past een dekseltje, dit dat, maar wel een beetje gewoon normaal een relatie aan kan aangaanquote:
Uitdaging genoeg tegenwoordigquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat je best een tikkie mag hebben want nobody is perfect, op elk postje past een dekseltje, dit dat, maar wel een beetje gewoon normaal een relatie aan kan aangaan
ik denk dat ik niet meer samen hoef te wonenquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind relaties die niet samen bij elkaar wonen ook geen echte volwaardige volwassen relaties, dan logeerwip je slechts een beetje half half zo.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:49 schreef datismijnmening het volgende:
Ok, nu echt wat doen![]()
Dimmy out!
[ afbeelding ]
Was met een hele leuke vrouw aan 't daten afgelopen Juli, hebben nu nog af en toe beetje app-contact. Maar ik merkte dat er toch ergens een vonk ontbrak. Niet dat ik d'r niet leuk vond. In tegendeel. Qua persoonlijkheid echt een 10/10. Maar ze mistte iets waardoor ik het lastig vond om haar bijvoorbeeld voor te stellen aan m'n ouders. Heel erg jammerquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Jij kunt in je 3 huizen zelfs samenwonen zonder elkaar ook maar 1x tegen het lijf te hoeven lopenquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat ik niet meer samen hoef te wonen
Je hebt US gehoord toch?quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik wil mijn huis niet delen.
En iemand die je ook een beetje kan bijsturen waar nodig. En dat je elkaar aanvultquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat je best een tikkie mag hebben want nobody is perfect, op elk postje past een dekseltje, dit dat, maar wel een beetje gewoon normaal een relatie aan kan aangaan
Ik snap dit best wel. Als ik om wat voor reden nu geen relatie zou hebben zou ik dat ook niet zo 1 2 3 doen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat ik niet meer samen hoef te wonen
quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij kunt in je 3 huizen zelfs samenwonen zonder elkaar ook maar 1x tegen het lijf te hoeven lopen
quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Was met een hele leuke vrouw aan 't daten afgelopen Juli, hebben nu nog af en toe beetje app-contact. Maar ik merkte dat er toch ergens een vonk ontbrak. Niet dat ik d'r niet leuk vond. In tegendeel. Qua persoonlijkheid echt een 10/10. Maar ze mistte iets waardoor ik het lastig vond om haar bijvoorbeeld voor te stellen aan m'n ouders. Heel erg jammerBetaal gewoon die laserbehandeling voor der man! Je moest eens weten wat er met de meeste vrouwen na de 50 gebeurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bitterbal Musk.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij kunt in je 3 huizen zelfs samenwonen zonder elkaar ook maar 1x tegen het lijf te hoeven lopen
ja kan het mij eigenlijk ook niet meer voorstellenquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik snap dit best wel. Als ik om wat voor reden nu geen relatie zou hebben zou ik dat ook niet zo 1 2 3 doen.
Ik heb ook echt jaaaaaren lang gelat en dat was ook wel heel fijn.
PCOS door roofbouw op d'r lichaam. En helaas is laseren geen optie door diezelfde roofbouw, is al eens aanvraag naar gedaan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:56 schreef UitStraling het volgende:
Wat?
"door roofbouw op d'r lijf last had van haargroei op d'r gezicht"
Je krijgt geen PCOS door roofbouw op je lichaam. Door PCOS krijg je wel heel veel andere niet leuke dingen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
PCOS door roofbouw op d'r lichaam. En helaas is laseren geen optie door diezelfde roofbouw, is al eens aanvraag naar gedaan.
Al overgehad toen met haar, was helaas geen optie meer door de roofbouw. Haar lichaam reageerde daar niet prettig op. Weet de details niet, en hoef ik ook niet te weten.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Betaal gewoon die laserbehandeling voor der man! Je moest eens weten wat er met de meeste vrouwen na de 50 gebeurt
Waaronder Diabetes.. O.a. En nee die PCOS had ze al, maar dat is schijnbaar wel sterker geworden na die roofbouwquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je krijgt geen PCOS door roofbouw op je lichaam. Door PCOS krijg je wel heel veel andere niet leuke dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Als ze niet goed zijn, wegdoen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
PCOS door roofbouw op d'r lichaam. En helaas is laseren geen optie door diezelfde roofbouw, is al eens aanvraag naar gedaan.
Hoeveel jaar gaat die van jou nog mee denk je?quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ze niet goed zijn, wegdoen.
Heeft die van jou nog garantie?quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo is dat, miljoenen en miljoenen vrouwen die wel in orde zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
moet ik allemaal zelf doen tegenwoordigquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:58 schreef UitStraling het volgende:
Maar wie doet dan de vuile was, wie kookt er en wie leest er voor het slapengaan voor uit een spannend boek?
Ik hoor echt hele andere verhalen van mijn single tinderende vriendenquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo is dat, miljoenen en miljoenen vrouwen die wel in orde zijn.
Gewoon een prostituee je tasje geven met je vuile was en je een uur lang voor laten lezen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
moet ik allemaal zelf doen tegenwoordig
"Wassen vrouw! Heb je toch voor 1.5u betaald?"quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een prostituee je tasje geven met je vuile was en je een uur lang voor laten lezen.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een prostituee je tasje geven met je vuile was en je een uur lang voor laten lezen.
Dat was dan 150 euroquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik trek zelf ook alleen maar wilde sprinkhanen aan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hoor echt hele andere verhalen van mijn single tinderende vrienden
ik zoek een gelijkwaardige relatie waarin we alles samen doen en echte liefdequote:Op woensdag 12 februari 2025 17:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dezelfde als bij jou: niemandquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:58 schreef UitStraling het volgende:
Maar wie doet dan de vuile was, wie kookt er en wie leest er voor het slapengaan voor uit een spannend boek?
Wat ouderwets joh.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zoek een gelijkwaardige relatie waarin we alles samen doen en echte liefde
Als je jaren gelukkig bent en er gebeurt wat dan zorg je voor elkaar.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoeveel jaar gaat die van jou nog mee denk je?
Twee jaar geleden al, heeft hem wel wat centjes gekost en zweetquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft je neefje al een weeshuis in Moldavie moeten bouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |