Plottwist #2quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ieeeeeeewl GroenLinksers
Ik zou in ieder geval goed gevoerd wordenquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij zouden samen een ultiem gelukkig getrouwd stel zijn geweest
quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:37 schreef Grotetijd het volgende:
Die 3 Biggen muzikaal zit wel vol echt leuke liedjes
Je hebt het wel vaak over je ex.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en Marie Verhulst is altijd goed
Your beauty never ever scared me.
Ik zou je dagelijks wakker maken met champagne, Boeuf Bourguignon, een vers zjuutje en een XXL Bossche bolquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval goed gevoerd worden
Ben je over ons aan het schrijven?quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:40 schreef datismijnmening het volgende:
Oh ja ik ging aan mijn scriptie
quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou je dagelijks wakker maken met champagne, Boeuf Bourguignon, een vers zjuutje en een XXL Bossche bol
quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:37 schreef Grotetijd het volgende:
Die 3 Biggen muzikaal zit wel vol echt leuke liedjes
Je bent nog erg verknocht aan je ex ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en Marie Verhulst is altijd goed
Voor ontbijt?quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou je dagelijks wakker maken met champagne, Boeuf Bourguignon, een vers zjuutje en een XXL Bossche bol
Voor een psychologie studie. Tsja zou best kunnenquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je over ons aan het schrijven?
Wie zouden de hoofdrollen hebben?quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor een psychologie studie. Tsja zou best kunnen![]()
eensquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed ontbijten is gezond, belangrijk en verstandig.
Waren de drie mooiste weken van zijn levenquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent nog erg verknocht aan je ex ofzo?
quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Je bent mij geen ban waard. Ik reageer niet meer op je.
Sja.. Als je daar een half jaar wat mee hebt gehad, en je kende d'r 6 jaarquote:
En van haar?quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waren de drie mooiste weken van zijn leven
Blijkbaar, ze wordt in elk onderwerp verwerktquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waren de drie mooiste weken van zijn leven
We hebben nu Cor Hoebe, jochem (vind mijn man leuk) en Rene van Meurs.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuk leukWat voor shows ga je in het theater heen?
Absoluut niet juist, met hoe ik op het laatst ben behandeldquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent nog erg verknocht aan je ex ofzo?
Zolang je maar niet met een Arriva trein gaat want daar mag je officieel volgens mij geen bier drinken in de trein.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo hèhè. In de trein terug naar huis. Bier
Neequote:Op woensdag 12 februari 2025 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je over ons aan het schrijven?
Vuige feederquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een heel half jaar? Poeh!quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Sja.. Als je daar een half jaar wat mee hebt gehad, en je kende d'r 6 jaarDan zijn sommige anekdotes onvermijdelijk
Tsja. Maakt op sommige mensen wat meer impactquote:
Nee een NS treinquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Zolang je maar niet met een Arriva trein gaat want daar mag je officieel volgens mij geen bier drinken in de trein.
Toch niet via FOK! hoop ik. Dat levert alleen maar ellende op.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Absoluut niet juist, met hoe ik op het laatst ben behandeldMaar wat ik al zei. Als je iemand jaren online kende, en er daarna een half jaar lang elk weekend was (en op een gegeven moment 3 weken achter elkaar vanwege een matraslevering die niet doorging
) dan heb je weleens anekdotes over ja.
Maar zal inbinden
👀quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch niet via FOK! hoop ik. Dat levert alleen maar ellende op.
Maar hoelang is dat geleden?quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tsja. Maakt op sommige mensen wat meer impact
Ik heb ook de voorkeur voor cabaret in het theater. Of een klucht.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We hebben nu Cor Hoebe, jochem (vind mijn man leuk) en Rene van Meurs.
Ik wil nog eigenlijk wel graag naar Celeste Barber.
Veel cabaret eigenlijk vooral.
Maar ik wil mijn huis niet delen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind relaties die niet samen bij elkaar wonen ook geen echte volwaardige volwassen relaties, dan logeerwip je slechts een beetje half half zo.
Nee via YouTubequote:Op woensdag 12 februari 2025 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch niet via FOK! hoop ik. Dat levert alleen maar ellende op.
Ik durf best eerlijk toe te geven dat ik moest huilen toen ik voor het eerst bigger than the whole sky hoorde met bepaalde personen in mijn achterhoofd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee![]()
The Swift Effect: Het effect van Taylor Swift’s songteksten op emotionele regulatie
Tot over 10 min dimmyquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:49 schreef datismijnmening het volgende:
Ok, nu echt wat doen![]()
Dimmy out!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |