Wij doen dit sinds kort ook weer veel actiever. Was door corona beetje in het slop geraakt en toen bij gebleven, dus nu weer actief theater, concerten e.d. boeken en bezoeken.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:31 schreef kwiwi het volgende:
Vroeger gingen we als gezin zeker 1x per maand naar het theater, vond ik veel leuker dan de bios
Ieeeeeeewl GroenLinksersquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:31 schreef kwiwi het volgende:
Vroeger gingen we als gezin zeker 1x per maand naar het theater, vond ik veel leuker dan de bios
Was je een van de biggetjes?quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Laatste waar ik geweest ben was Soldaat van Oranje.
Daarvoor bij Doornroosje, De Kleine Zeemeermin, De Drie Biggetjes, Annie (London), Romeo and Juliette (London), Ciske en twee keer naar Kunt U Mij de Weg Naar Hamelen Vertellen Mijnheer?
*kijkt schichtig door de vitrage*quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rij je ook op zo'n Holleeder scooter?
Vanuit de EBI hier 3 kilometer verderop.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Dat zou een plottwist zijn zeg.
Sowquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was je een van de biggetjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en Marie Verhulst is altijd goed
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Leuk leukquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij doen dit sinds kort ook weer veel actiever. Was door corona beetje in het slop geraakt en toen bij gebleven, dus nu weer actief theater, concerten e.d. boeken en bezoeken.
ja hij is hier ook in deze buurt opgegroeid net als de heineken ontvoeringsclan dus heb daar ook wel wat van meegekregen, geen grappen maken met mijquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lijkt ook wel op het terras waar Karzai vaker zit
[ afbeelding ]
Plottwist #2quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ieeeeeeewl GroenLinksers
Ik zou in ieder geval goed gevoerd wordenquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij zouden samen een ultiem gelukkig getrouwd stel zijn geweest
quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:37 schreef Grotetijd het volgende:
Die 3 Biggen muzikaal zit wel vol echt leuke liedjes
Je hebt het wel vaak over je ex.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en Marie Verhulst is altijd goed
Your beauty never ever scared me.
Ik zou je dagelijks wakker maken met champagne, Boeuf Bourguignon, een vers zjuutje en een XXL Bossche bolquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval goed gevoerd worden
Ben je over ons aan het schrijven?quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:40 schreef datismijnmening het volgende:
Oh ja ik ging aan mijn scriptie
quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou je dagelijks wakker maken met champagne, Boeuf Bourguignon, een vers zjuutje en een XXL Bossche bol
quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:37 schreef Grotetijd het volgende:
Die 3 Biggen muzikaal zit wel vol echt leuke liedjes
Je bent nog erg verknocht aan je ex ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en Marie Verhulst is altijd goed
Voor ontbijt?quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou je dagelijks wakker maken met champagne, Boeuf Bourguignon, een vers zjuutje en een XXL Bossche bol
Voor een psychologie studie. Tsja zou best kunnenquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je over ons aan het schrijven?
Wie zouden de hoofdrollen hebben?quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor een psychologie studie. Tsja zou best kunnen![]()
eensquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed ontbijten is gezond, belangrijk en verstandig.
Waren de drie mooiste weken van zijn levenquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent nog erg verknocht aan je ex ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |