*SLURRRRRRPquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind rietjes echt voor mensen onder de 13.
Ja duh.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:44 schreef Ama het volgende:
En in Amerika willen ze weer plastic rietjes gebruiken.
Oké Mickeyquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van [ afbeelding ] naar [ afbeelding ] binnen 1 seconde.
Ja dat is zwaar bagger.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja duh.
Heb je weleens milkshake proberen te drinken met papieren riet. Nou dat is niet fijn kan ik je zeggen!
*BUUUUUUUUURRRPPPquote:
Aanstaande zaterdag een Amerikaanse regen van zwavel, onheil en dood vanuit de lucht mocht Hamas zich niet aan de deal houden of weer lopende skeletten vrijlaten.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Voordeel van een president die van Maccie houdt.
Hij weet waar de echt belangrijke problemen zich voordoen!
@Dannyquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:02 schreef Nattekat het volgende:
US is echt zo'n onzeker figuur die alles wat ook maar een heel klein beetje onvolwassen of minder mannelijk opgevat kan worden extreem de grond in trapt.
Hij rijdt waarschijnlijk ook zo'n afschuwelijke Amerikaanse truck.
Same. Daarom drink ik ze tegenwoordig uit mijn Stanleyquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik drink mn breezer graag met een rietje.
Laten we niet hopen op mosterd voor de maaltijd. We houden het in de gaten.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aanstaande zaterdag een Amerikaanse regen van zwavel, onheil en dood vanuit de lucht mocht Hamas zich niet aan de deal houden of weer lopende skeletten vrijlaten.
Porschevelg toch?quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:02 schreef Nattekat het volgende:
US is echt zo'n onzeker figuur die alles wat ook maar een heel klein beetje onvolwassen of minder mannelijk opgevat kan worden extreem de grond in trapt.
Ho ho ho nou ja zeg. Waar komt dit vandaanquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:02 schreef Nattekat het volgende:
Nope een simpele auto.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:02 schreef Nattekat het volgende:
Past niet in Nederlandse parkeervakjes.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit is gewoon heel dik
[ afbeelding ]
Klopt. Eigenlijk te dik zo’n auto.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Past niet in Nederlandse parkeervakjes.
niet echt handig in het centrum van amsterdam ik zie hier veel meiden mee rijdenquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit is gewoon heel dik
[ afbeelding ]
De teringquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
net echt handig in het centrum van amsterdam ik zie hier veel meiden mee rijden
[ afbeelding ]
Mijn Clio roffelt ook lekker.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Eigenlijk te dik zo’n auto.
Snap echt niet hoe mensen dat doen. Maar als ik zo’n roffel om me heen hoor van een V8 vind ik dat altijd nog wel lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |