Klopt, maar het is nu gekoppeld aan de loonstijging eigenlijk zouden de huren met 6.1 % omhoog gaan, gelukkig heeft Mona Keizer dit verlaagd naar 4.5 de Woonbond wil het naar Ik dacht 3.1 hebben. Vanmiddag is daar een debat overquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eindigt nooit want historisch gezien heb je altijd inflatie. Inflatie stopt nooit en te nimmer.
Zo is het nu eenmaal!
Alleen foksters waarvan ik weet hie ze eruit zien natuurlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je mag nu ook aan me denken hoor
Nieuwsnieuwsflashquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nieuwsflash Geert. Je zit in het kabinet, doe iets.
Meneertje Wilders denkt in problemen, niet in oplossingen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nieuwsflash Geert. Je zit in het kabinet, doe iets.
Ik verander snel mn whatsapp foto.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen foksters waarvan ik weet hie ze eruit zien natuurlijk.
Is ook veel makkelijker.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meneertje Wilders denkt in problemen, niet in oplossingen.
Verschrikkelijke vent vind ik het politiek gezien.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*screenshot maakt*quote:
quote:
Maar we gaan wel de billendoekjes verbiedenquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sorry ik zal stoppen met je telefoonnummer doorgeven.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg net een app van een Zuid-Afrikaans nummer.
Ik werd gebeld door Indeed.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg net een app van een Zuid-Afrikaans nummer.
Gaat dat echt door?quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar we gaan wel de billendoekjes verbieden![]()
Based AFquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:44 schreef Ama het volgende:
En in Amerika willen ze weer plastic rietjes gebruiken.
Moet wel eerlijk bekennen dat ik kartonnen rietjes ook wel zwaar matig vind maar oké.quote:
Dat wil iedereen. Als ze al die andere zooi eens vervangen door iets anders dan plastic, kunnen we die rietjes gewoon blijven gebruiken, want die papieren troep is niet te hachelen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:44 schreef Ama het volgende:
En in Amerika willen ze weer plastic rietjes gebruiken.
Ik drink mn breezer graag met een rietje.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind rietjes echt voor mensen onder de 13.
Daar heb je wel een punt. Gelukkig gebruik ik niet heel vaak iets waar een rietje voor nodig is maar als ik dan iets heb is het meestal een milkshake en die kartonnen rietjes worden zo goor slof.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat wil iedereen. Als ze al die andere zooi eens vervangen door iets anders dan plastic, kunnen we die rietjes gewoon blijven gebruiken, want die papieren troep is niet te hachelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |