Mensen die die nuance snappen stemmen toch al niet PVV.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:56 schreef Hanca het volgende:
[..]
Maar is Wilders het waard om voor Coenradie de boel te laten vallen? Publicitair niet echt lekker: kabinet is gevallen omdat Wilders zijn screening niet op orde had en omdat hij zijn bewindspersonen niet in de hand heeft. Het toont extra duidelijk aan hoe incompetent PVV is.
Als je valt door het niet in de hand houden van je eigen bewindspersonen is het iig zeker dat je voorlopig niet weer regeert, maar geen idee of Wilders dat erg vindt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:23 schreef probeer het volgende:
[..]
Mensen die die nuance snappen stemmen toch al niet PVV.
Gooi er een paar boze tweets uit, en zijn achterban zal hem weer gelijk geven.
Als Wilders het kabinet laat klappen (en daar NSC de schuld van zal proberen te geven) gaat een volgende formatie sowieso onmogelijk worden. Op de VVD na zal er niemand van het midden met de PVV willen regeren. Zeker de christenpartijen niet, wellicht muv SGP. NSC zal wellicht ook gedecimeerd worden, maar na de herleving van het CDA gaat Bontenbal echt niet met hem in zee.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:25 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als je valt door het niet in de hand houden van je eigen bewindspersonen is het iig zeker dat je voorlopig niet weer regeert, maar geen idee of Wilders dat erg vindt.
In deze gare tijden lijkt het alleen dat die treurige soap oneindig lang gerekt kan worden.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:51 schreef 111210 het volgende:
Echt dit apen kabinet is gewoon een grote treurige media soap geworden.
Ik vond dit ook opmerkelijk genuanceerd voor een PVV-er.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:10 schreef Hexagon het volgende:
Ohjee
Ingrid zegt dat niet alleen moslims aan femicide doen. Dat is wel heul genuanceerd voor de PVV.
https://www.gelderlander.(...)egen-vrouwen-1201988
Wat doet zo iemand bij de PVV eigenlijk? Is het vanuit Opportunisme?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:16 schreef Stepperoller het volgende:
Ingrid bewijst een hardwerkende Nederlander te zijn die daadwerkelijk iets nuttigs voor het land wil doen.
Die heeft geen tijd voor gejank van snowflake Greet over moslims die ondeugpunten bij zijn achterban wil scoren.
Ze zat en zit bij Leefbaar, maar net als Bruins wellicht een soort messiascomplex?quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat doet zo iemand bij de PVV eigenlijk? Is het vanuit Opportunisme?
Enig opportunisme is haar niet vreemd als je haar loopbaan eens bekijkt. Overal korte tijd gewerkt, behalve bij ArboNed.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:30 schreef xpompompomx het volgende:
Wat doet zo iemand bij de PVV eigenlijk? Is het vanuit Opportunisme?
Ze zegt van niet:quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:30 schreef Hexagon het volgende:
Ineens gaan 3 van de 4 coalitiepartijen toch dwars liggen. Ik ben benieuwd of ze opstapt als het plan het niet haalt
Werkelijk waar bezopen. Ik ga sterk overwegen om CDA te stemmen. Je kon van Rutte vinden wat je wil, de VVD onder zijn leiding was wel een partij die deed wat nodig was als er urgente zaken speelden. Ze leken het huidige kabinet nog ietwat overeind te houden maar dat vloeit nu ook weg. En nog erger, ik denk dat het gewoon campagnetaal is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:30 schreef Hexagon het volgende:
Ineens gaan 3 van de 4 coalitiepartijen toch dwars liggen. Ik ben benieuwd of ze opstapt als het plan het niet haalt
https://www.nu.nl/politie(...)aten-gevangenen.html
Dat was het naar buiten toe in eerdere kabinetten ook natuurlijk. De PVV-corvee is niet voor niets een vrij bekend begrip.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 03:26 schreef Japepk het volgende:
[..] En nog erger, ik denk dat het gewoon campagnetaal is.
Coenradie is een vrouw met pit en verstand. Als zij nou leider zou zijn van de PVV dan zag de politieke wereld er ineens heel anders uit. Maar ja, voorlopig zullen ze het met hun alleenheerser moeten doen die zowel Poetin als Trump adoreert.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:39 schreef Hexagon het volgende:
Deze ruzie begint ook een soapaflevering te worden. Dus een eigen topic waard.
Ingrid Coenradie neemt niet de orders van grote baas Geert aan en wil niet opstappen.
Ik ben benieuwd of de PVV nu een motie van wantrouwen gaat indienen. En wat er gaat gebeuren als die het niet haalt. Dan zal Schoof haar waarschijnlijk wel ontslaan.
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |