SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Bijna ValentijnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ha!quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
We gaan samen een nieuwe hobby hebben
Ok.
:')![]()
soms vind ik jullie gewoon eikels hier. LOL. vrouwen en mannen btw.Do what you love, love what you do!![]()
Geen idee verder. Maar ieder moet dat maar zelf wetenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:28 schreef DJMO het volgende: [..] Nah. Sommige mensen willen zo wanhopig door iedereen aardig gevonden worden dat ze proberen om vooral empatisch over te komen, maar met hun reacrie (ook al is ie goed bedoeld) meer kwaad dan goed doen, omdat ze geen idee hebben wat er nou precies speelt. En dan kun je beter zwijgen of ergens anders over praten.
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
![]()
Geen zin om iets te doen en dat men vergaderingen inplant van 1 tot 5
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+sinterklaaskapoentje
![]()
hahaha nouja genoeg erover ik doe er ook geen TR over. maar wilde ff zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
@_UserName_ lees je meequote:Op woensdag 12 februari 2025 11:01 schreef JustinK het volgende:
Paar keer laten stuiteren na de bevalling helpt ook mee![]()
![]()
![]()
.
Wat wou je zeggen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:04 schreef kree het volgende:
hahaha nouja genoeg erover ik doe er ook geen TR over. maar wilde ff zeggen.Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
@:_UserName_ lees je mee![]()
![]()
Alsof ik nu dankbaar moet zijn dat de ohzo fantastische kree geen TR zet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:04 schreef kree het volgende:
hahaha nouja genoeg erover ik doe er ook geen TR over. maar wilde ff zeggen.
Deze man.....
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2025 11:05:57 ]![]()
Gladjes buiten..Don't follow me. I am lost too
.
![]()
.
Jup. Kleine investering voor iets waar je een hoop plezier aan kunt beleven. Zelf heb ik inmiddels een multi tool van parkside liggen thuis, en heb ik een losse graveerpen van parkside benevens een houtbrander van ferm en nog een multi tool van ferm op accu liggen om op locatie te kunnen hobby'en.quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Vind ik ook.quote:Don't follow me. I am lost too
.
hmmms dankbaar niet zo ofzo, maar ok mss even denken met wat je zegt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Alsof ik nu dankbaar moet zijn dat de ohzo fantastische kree geen TR zet.
Deze man.....Do what you love, love what you do!![]()
Parkside is lidl toch..quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jup. Kleine investering voor iets waar je een hoop plezier aan kunt beleven. Zelf heb ik inmiddels een multi tool van parkside liggen thuis, en heb ik een losse graveerpen van parkside benevens een houtbrander van ferm en nog een multi tool van ferm op accu liggen om op locatie te kunnen hobby'en.
[ afbeelding ]Don't follow me. I am lost too
.
Zo is dat idd..quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat we allemaal eikels zijn omdat we hem beperken in zijn vrijheid van meningsuiting.Don't follow me. I am lost too
.
genoeg erover trouwens hoor, zeg het maar ff. ik ben gevoelige jongen gewoon.Do what you love, love what you do!![]()
We zijn maar simpele figuranten in de Grote Kree-showquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:03 schreef kree het volgende:
soms vind ik jullie gewoon eikels hier. LOL. vrouwen en mannen btw.![]()
Volg je eigen raad eerst eens op voor je een ander adviseert. Iets met splinter en balk en een oog.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:07 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms dankbaar niet zo ofzo, maar ok mss even denken met wat je zegt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
![]()
![]()
.
man3quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:07 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms dankbaar niet zo ofzo, maar ok mss even denken met wat je zegt.![]()
niet dat overdrijven. dat maakte jullie ervan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
We zijn maar simpele figuranten in de Grote Kree-showDo what you love, love what you do!![]()
Jup werkt prima!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Makita hier.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Ok dramaqueen die van een mug een kudde olifanten maakt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:09 schreef kree het volgende:
[..]
niet dat overdrijven. dat maakte jullie ervan.sinterklaaskapoentje
![]()
Waar zullen we het over hebben?quote:Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ok dramaqueen die van een mug een kudde olifanten maakt.
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: