Eerst een niet miskenbare doodsbedreiging naar alle Jodenmensen die daar binnenkomen strompelen afvuren en nu volledig de takiyya in.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:04 schreef Richestorags het volgende:
Typisch slachtoffergedrag weer. Eerst jezelf op de meest vreselijke manier gedragen en tegen het Westen aantrappen en vervolgens was het een "misverstand", "niet zo bedoeld" en zijn ze "helemaal ontdaan".
Tsja, ook hier betreft het weer het profiel dat wordt aangehaald in elk topic: werkend, lang hier wonend en geen strafblad. Het profiel waarop ik in elk topic door the usual suspects op word gewezen en op basis waarvan ik moet geloven dat "het maar een kleine groep is" en de "90% toch echt geen kwaad in de zin heeft". Hoe kan het dan dat we het hier over in de gezondheidszorg werkende mensen hebben die al lang in het Westen wonen?
Wat ik en anderen met mij allang weten, is dat er twee gezichten zijn en wat het gezicht is als het "Westerse" of "gematigde" maskertje afgaat. Maar dat is logisch, want de gehele doctrine an sich is verre van gematigd, noch de samenlevingen waar ze uit komen.
Australië. Het land dat de oorspronkelijke bevolking in onleefbare getto's wegstopte maar zich laat cucken door de nieuwe invaders.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:40 schreef Nober het volgende:
Je weet gewoon al dat het moslims betreft.
[ x ]
[ x ]
Lol, goed ingeburgerd.quote:De man is in Afghanistan geboren en op zijn twaalfde naar Australië verhuisd, waar hij vier jaar geleden het staatsburgerschap kreeg
Ik kan je verzekeren dat dit soort mensen ook voor 7 oktober precies dezelfde denkbeelden hadden. Misschien dachten ze er nu makkelijker mee weg te komen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:02 schreef opgebaarde het volgende:
Haha dit verdient wel een eigen topic ja. Twee racisten aan de andere kant van de wereld die hun emotie nu een etnische zuivering dreigt niet onder controle kunnen houden. Vreselijk. Topic mag sticky
Laat je nooit behandelen door een moslim, just in casequote:Op woensdag 12 februari 2025 17:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Weet je wat ernstiger is?
Deze verplegers kwamen “toevallig” in een chat met een onbekende en zijn toen door de mand gevallen.
Maar hoeveel verpleegkundigen lopen daar nog meer dan met deze ideeën?
(Nu ik het zo opschrijf zijn ze misschien wel door Mossad erin geluisd)
Behalve aan het jouwe, Moos!quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:53 schreef Weltschmerz het volgende:
"We hebben ze hard nodig, wie gaat er anders straks aan jouw ziekbed staan?"
Het verschil is dat deze 2 mensen geen rijke aansturende figuren zijn en waarschijnlijk aangepakt gaan worden en terecht ookquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:48 schreef HowardRoark het volgende:
Wel opmerkelijk trouwens dat velen van de mensen die zich zo druk maakten om de vermeende Hitlergroet van Musk dit topic weer massaal mijden. Dit is natuurlijk niet het soort antisemitisme waar men zich druk over maakt.
De dokter die eindelijk na een jaar ellende mijn terugkerende blindedarmontsteking wist te diagnosticeren was toch echt een moslim.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:35 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Laat je nooit behandelen door een moslim, just in case
Opvallend patroon ja. Of ze staan klaar om het op te nemen voor de zielige moslims zoals in het Tilburg topic.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:48 schreef HowardRoark het volgende:
Wel opmerkelijk trouwens dat velen van de mensen die zich zo druk maakten om de vermeende Hitlergroet van Musk dit topic weer massaal mijden. Dit is natuurlijk niet het soort antisemitisme waar men zich druk over maakt.
Waar dan?quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:01 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het verschil is dat deze 2 mensen geen rijke aansturende figuren zijn en waarschijnlijk aangepakt gaan worden en terecht ook
Mafkees Musk wordt niet aangepakt en zelfs nog verdedigt door zijn rechtse vriendjes hier
Ah daar geloof ik ook in. Geen twijfel eigenlijk, het is niet zo dat racisme rationeel is of een tijdelijk dingetje.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:30 schreef oblo het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat dit soort mensen ook voor 7 oktober precies dezelfde denkbeelden hadden. Misschien dachten ze er nu makkelijker mee weg te komen.
Dit topic gaat over mensen die openlijk aangeven Israëli's te willen vermoorden, en dat zullen doen als ze een kans krijgen. Je idiote vergelijking gaat dus nergens over.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:35 schreef SymbolicFrank het volgende:
Gaan we hier straks mensen opsluiten die er openlijk (op een forum, bijvoorbeeld) voor uitkomen dat ze vinden dat Israël veel te ver gaat en de Palestijnen ook recht op een normaal leven hebben?
Ja, je mag alleen openlijk aangeven Palestijnen te willen vermoorden, dan is het goed.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:43 schreef havanagila het volgende:
[..]
Dit topic gaat over mensen die openlijk aangeven Israëli's te willen vermoorden, en dat zullen doen als ze een kans krijgen. Je idiote vergelijking gaat dus nergens over.
Nee, dat maak jij er van, omdat je voor geen meter kan discussiëren.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:45 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, je mag alleen openlijk aangeven Palestijnen te willen vermoorden, dan is het goed.
Hoeveel mensen hebben dat al gedaan, volgens jou?quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:45 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, je mag alleen openlijk aangeven Palestijnen te willen vermoorden, dan is het goed.
Op dit forum? Kijk eens in die topics over Trumps plan met de Gazastrook, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:47 schreef Interloper het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben dat al gedaan, volgens jou?
Heel goed.quote:En nee, het mag ook gewoon niet.
En hoeveel filmpjes van Joden die in Duitsland op de IC werken en aangeven dat ze moslims vermoorden?quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:48 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Op dit forum? Kijk eens in die topics over Trumps plan met de Gazastrook, zou ik zeggen.
[..]
Heel goed.
Ook in dat topic zegt geen user zoiets. Wel stellen mensen dat Palestijnen al decennialang verwerpelijk gedrag vertonen. Dat is iets compleet anders dan wat jij er nu van maakt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:48 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Op dit forum? Kijk eens in die topics over Trumps plan met de Gazastrook, zou ik zeggen.
[..]
Heel goed.
Bijzonder. Off-topic, maar is de standaard procedure niet om deze meteen te verwijderen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De dokter die eindelijk na een jaar ellende mijn terugkerende blindedarmontsteking wist te diagnosticeren was toch echt een moslim.
Het tweetal uit de video moet je gewoon keihard terug trappen naar Afghanistan en wherever die vrouw vandaan kwam. Ongeschikt voor het vak, ongeschikt voor de Australische samenleving, interesseert me niet of ze geschikt zijn voor daar. Creëert een hoop draagvlak voor de normale immigranten. Win-win.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |