abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216652534
Dubbel

[ Bericht 99% gewijzigd door opgebaarde op 12-02-2025 18:45:56 ]
pi_216652787
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 17:30 schreef oblo het volgende:

[..]
Ik kan je verzekeren dat dit soort mensen ook voor 7 oktober precies dezelfde denkbeelden hadden. Misschien dachten ze er nu makkelijker mee weg te komen.
Ah daar geloof ik ook in. Geen twijfel eigenlijk, het is niet zo dat racisme rationeel is of een tijdelijk dingetje.

Ik begrijp alleen niet waarom twee mensen die niemand kent en 20.000 km verder op wonen een topic waard is. Er zijn op Internet dagelijks tientallen voorbeelden van racisme te vinden met een onevenredig groot gedeelte tegen Joden is. Dat is het
pi_216652937
Gaan we hier straks mensen opsluiten die er openlijk (op een forum, bijvoorbeeld) voor uitkomen dat ze vinden dat Israël veel te ver gaat en de Palestijnen ook recht op een normaal leven hebben?
pi_216653041
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 18:35 schreef SymbolicFrank het volgende:
Gaan we hier straks mensen opsluiten die er openlijk (op een forum, bijvoorbeeld) voor uitkomen dat ze vinden dat Israël veel te ver gaat en de Palestijnen ook recht op een normaal leven hebben?
Dit topic gaat over mensen die openlijk aangeven Israëli's te willen vermoorden, en dat zullen doen als ze een kans krijgen. Je idiote vergelijking gaat dus nergens over.
pi_216653068
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 18:43 schreef havanagila het volgende:

[..]
Dit topic gaat over mensen die openlijk aangeven Israëli's te willen vermoorden, en dat zullen doen als ze een kans krijgen. Je idiote vergelijking gaat dus nergens over.
Ja, je mag alleen openlijk aangeven Palestijnen te willen vermoorden, dan is het goed.
pi_216653089
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 18:45 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ja, je mag alleen openlijk aangeven Palestijnen te willen vermoorden, dan is het goed.
Nee, dat maak jij er van, omdat je voor geen meter kan discussiëren.
  woensdag 12 februari 2025 @ 18:47:10 #57
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_216653096
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 18:45 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Hoeveel mensen hebben dat al gedaan, volgens jou?

En nee, het mag ook gewoon niet.
Searchers after horror haunt strange, far places.
pi_216653121
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 18:47 schreef Interloper het volgende:

[..]
Hoeveel mensen hebben dat al gedaan, volgens jou?
Op dit forum? Kijk eens in die topics over Trumps plan met de Gazastrook, zou ik zeggen.

quote:
En nee, het mag ook gewoon niet.
Heel goed.
pi_216653228
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 18:48 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Op dit forum? Kijk eens in die topics over Trumps plan met de Gazastrook, zou ik zeggen.
[..]
Heel goed.
En hoeveel filmpjes van Joden die in Duitsland op de IC werken en aangeven dat ze moslims vermoorden?

Want daar gaat de verontwaardiging hier over...........
pi_216653497
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 18:48 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
[..]
Heel goed.
Ook in dat topic zegt geen user zoiets. Wel stellen mensen dat Palestijnen al decennialang verwerpelijk gedrag vertonen. Dat is iets compleet anders dan wat jij er nu van maakt.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 18:01 schreef Qarrad het volgende:

[..]
De dokter die eindelijk na een jaar ellende mijn terugkerende blindedarmontsteking wist te diagnosticeren was toch echt een moslim.

Het tweetal uit de video moet je gewoon keihard terug trappen naar Afghanistan en wherever die vrouw vandaan kwam. Ongeschikt voor het vak, ongeschikt voor de Australische samenleving, interesseert me niet of ze geschikt zijn voor daar. Creëert een hoop draagvlak voor de normale immigranten. Win-win.
Bijzonder. Off-topic, maar is de standaard procedure niet om deze meteen te verwijderen?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216653524
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 13:47 schreef Hathor het volgende:
Terecht ontslag, nu ook gewoon even hun paspoort afnemen en op een enkele vlucht richting Afghanistan zetten.

Weg met dat vuilnis.
Dat gaat misschien wel gebeuren, Aussies zijn niet zo kinderachtig. Gelijk hebben ze.

The Australian Citizenship Act 2007 (the Citizenship Act) sets out how you become an Australian citizen. The Citizenship Act also defines the circumstances in which you may cease to be a citizen and other matters related to citizenship.

In deciding whether a person’s conduct is so serious and significant that it demonstrates they have repudiated their allegiance to Australia, the court must consider:

• whether the person has engaged in conduct that demonstrates a repudiation of the values, democratic beliefs, rights and liberties which underpin Australian society
• the degree, duration or scale of the person’s commitment to, or involvement in, the conduct constituting to which the offence relates
• the intended scale of the conduct to which the conviction relates
• the actual impact of the conduct to which the conviction relates
whether the conduct caused, or was intended to cause, harm to human life or a loss of human life.

Ene Marjolein F. uit Den Haag zou hier nog veel inspiratie uit kunnen krijgen.

[ Bericht 13% gewijzigd door hb64 op 12-02-2025 19:17:22 ]
  woensdag 12 februari 2025 @ 19:13:48 #62
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_216653550
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 18:35 schreef SymbolicFrank het volgende:
Nee, maar als mensen openlijk opscheppen over het moedwillig niet behandelen van patiënten van een bepaalde afkomst, dan komt de gerechtelijke macht volkomen terecht in actie.

Dat is namelijk iets totaal anders dan "vinden dat Israël te ver gaat".
pi_216653589
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 19:13 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Nee, maar als mensen openlijk opscheppen over het moedwillig niet behandelen van patiënten van een bepaalde afkomst, dan komt de gerechtelijke macht volkomen terecht in actie.

Dat is namelijk iets totaal anders dan "vinden dat Israël te ver gaat".
Ah, ja, net zoals een heleboel Amerikaanse dokters een lijstje hebben van mensen die ze niet gaan behandelen. Het verkeerde geloof, homoseksueel en zo.
  woensdag 12 februari 2025 @ 19:18:21 #64
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_216653607
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2025 19:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ook in dat topic zegt geen user zoiets. Wel stellen mensen dat Palestijnen al decennialang verwerpelijk gedrag vertonen. Dat is iets compleet anders dan wat jij er nu van maakt.
[..]
Bijzonder. Off-topic, maar is de standaard procedure niet om deze meteen te verwijderen?
Ja, als ze hadden geweten dat ik daarmee rondliep was dat ook gebeurd. Ik had echter een huisarts die iets zei van "ach mevrouwtje, ik kijk wel even maar als ik niks vind dan moet u maar accepteren dat u soms een beetje buikpijn heeft". Op dat moment was ik nooit ziek, topfit en beoefende twee tot drie keer per week een vechtsport waarbij het idee van een pijngrens een abstract gegeven was. Maar wist ik zeker dat het niet een beetje menstruatiepijn was?

Lul dat het was.
  woensdag 12 februari 2025 @ 19:19:00 #65
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_216653615
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 19:16 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ah, ja, net zoals een heleboel Amerikaanse dokters een lijstje hebben van mensen die ze niet gaan behandelen. Het verkeerde geloof, homoseksueel en zo.
Wat ook reden tot ontslag zou moeten zijn. Druist rechtstreeks in tegen de eed.
pi_216653643
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2025 11:02 schreef opgebaarde het volgende:
Haha dit verdient wel een eigen topic ja. Twee racisten aan de andere kant van de wereld die hun emotie nu een etnische zuivering dreigt niet onder controle kunnen houden. Vreselijk. Topic mag sticky
Is dit zoek de fout of zo :P
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_216653668
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 19:19 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Wat ook reden tot ontslag zou moeten zijn. Druist rechtstreeks in tegen de eed.
Ik ben het met je eens, ik ben er alleen allergisch voor als mensen met twee maten gaan meten.
  woensdag 12 februari 2025 @ 19:28:11 #68
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_216653737
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 19:22 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ik ben het met je eens, ik ben er alleen allergisch voor als mensen met twee maten gaan meten.
Ik ben allergisch voor mensen die niet on-topic blijven en inhoudelijk reageren en bij elk topic Wilders, Trump, Musk, Israel, rechts radicaal erij trekken. Ontzettend eentonige en simpele manier van reageren.
"Hoka Hey!"
pi_216653793
quote:

[..]
Dan ontspringen die twee alleen de dans omdat ze niet Amerikaans zijn :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_216653879
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 19:28 schreef matspontius het volgende:

[..]
Ik ben allergisch voor mensen die niet on-topic blijven en inhoudelijk reageren en bij elk topic Wilders, Trump, Musk, Israel, rechts radicaal erij trekken. Ontzettend eentonige en simpele manier van reageren.
Gelukkig mag je hier ook een andere mening en manier van discussiëren hebben dan jij. Zelfs logica is toegestaan :)
  woensdag 12 februari 2025 @ 19:36:05 #71
287741 matspontius
pi_216653904
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 17:30 schreef oblo het volgende:

[..]
Ik kan je verzekeren dat dit soort mensen ook voor 7 oktober precies dezelfde denkbeelden hadden. Misschien dachten ze er nu makkelijker mee weg te komen.
Dit dus. Deze twee oliedomme gasten lopen nu tegen de lamp maar hoeveel van dit soort gestoorden lopen nog rond op deze wereld, met deze middeleeuwse, achterlijke gedachten?

Hmmmmm, de vraag beantwoord zichzelf 🧐
"Hoka Hey!"
pi_216653942
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 19:18 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ja, als ze hadden geweten dat ik daarmee rondliep was dat ook gebeurd. Ik had echter een huisarts die iets zei van "ach mevrouwtje, ik kijk wel even maar als ik niks vind dan moet u maar accepteren dat u soms een beetje buikpijn heeft". Op dat moment was ik nooit ziek, topfit en beoefende twee tot drie keer per week een vechtsport waarbij het idee van een pijngrens een abstract gegeven was. Maar wist ik zeker dat het niet een beetje menstruatiepijn was?

Lul dat het was.
Vervelend, risicovol ook. Dat ding kan in ontstoken toestand scheuren waardoor het potentieel levensbedreigend kan worden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 12 februari 2025 @ 19:38:10 #73
287741 matspontius
pi_216653963
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 19:35 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Gelukkig mag je hier ook een andere mening en manier van discussiëren hebben dan jij. Zelfs logica is toegestaan :)
Ja, jouw simpele logica inderdaad.
"Hoka Hey!"
pi_216653964
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 13:29 schreef Nattekat het volgende:
Altijd leuk, die paniek als ze met de gevolgen van hun daden geconfronteerd worden. "Spijt", ja vast. Spijt dat ie z'n baan kwijt is.
Van beide wordt ook meteen de "grote" persoonlijke gevolgen genoemd, Oh oh wat rrg
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_216653993
En veel succes met solliciteren als bekende racist.
pi_216653995
Lokaal nieuws in Australie, wereldnieuws op Fok (want moslim)
pi_216654022
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 19:39 schreef Jed1Gam het volgende:
'wereldnieuws' nog wel. Wat is jou mening eigenlijk over dit nieuws?
pi_216654090
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 19:39 schreef havanagila het volgende:
En veel succes met solliciteren als bekende racist.
Is dat tegenwoordig geen voordeel, in de steeds rechtsere samenleving? Of hangt het er ook van af welke bevolkingsgroep(en) je discrimineert?
pi_216654218
Is de uitzetprocedure al gestart voor deze twee mensen?
Intolerant voor intolerantie
  woensdag 12 februari 2025 @ 19:53:24 #80
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_216654346
Ik ken een arts die ook meester in de rechten is die wel raad zou weten met zulk zandvolk.
Please consider the environment before printing this post
pi_216654411
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 19:43 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Is dat tegenwoordig geen voordeel, in de steeds rechtsere samenleving? Of hangt het er ook van af welke bevolkingsgroep(en) je discrimineert?
Haha echt heel edgy. ^O^
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_216654419
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 19:43 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Als weldenkend mens zou je het toch moeten afkeuren als iemand op basis van geloof patiënten wil vermoorden? Of boeit jou dat alleen als het Palestijnen zijn......En ga je lopen trollen als het joden betreft?
pi_216654503
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2025 19:53 schreef damsco het volgende:
Ik ken een arts die ook meester in de rechten is die wel raad zou weten met zulk zandvolk.
Was die arts ook een paar dagen overleden en toen toch niet?
  woensdag 12 februari 2025 @ 20:03:13 #84
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_216654584
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 19:39 schreef Jed1Gam het volgende:
Lokaal nieuws in het Midden-Oosten, wereldnieuws (want Joden).
pi_216654630
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 19:56 schreef havanagila het volgende:

[..]
Als weldenkend mens zou je het toch moeten afkeuren als iemand op basis van geloof patiënten wil vermoorden? Of boeit jou dat alleen als het Palestijnen zijn......En ga je lopen trollen als het joden betreft?
Ik dacht dat ik toch wel duidelijk had aangegeven dat ik het allebei afkeur? Racisme, agressie en geweld resulteren altijd in meer racisme, agressie en geweld. Na een bepaalde tijd lijkt dan de enige oplossing 1 van de twee partijen te "verwijderen", waar dan verschillende manieren voor worden aangedragen. Bij sommige daarvan overleven ze het zelfs.

"Winnen" is al gauw belangrijker dan vreedzaam samenleven. Mensen voelen zich graag superieur.
pi_216655351
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 20:05 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ik dacht dat ik toch wel duidelijk had aangegeven dat ik het allebei afkeur? Racisme, agressie en geweld resulteren altijd in meer racisme, agressie en geweld. Na een bepaalde tijd lijkt dan de enige oplossing 1 van de twee partijen te "verwijderen", waar dan verschillende manieren voor worden aangedragen. Bij sommige daarvan overleven ze het zelfs.

"Winnen" is al gauw belangrijker dan vreedzaam samenleven. Mensen voelen zich graag superieur.
Daar is het Israël Hamas topic toch voor, waarom kom je hier dan vervuilen. Past soms niet in je wereldje?
  woensdag 12 februari 2025 @ 20:50:02 #87
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216655377
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2025 19:48 schreef Cuendillar het volgende:
Is de uitzetprocedure al gestart voor deze twee mensen?
Nee, want het was maar een grapje
pi_216655388
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 20:48 schreef havanagila het volgende:

[..]
Daar is het Israël Hamas topic toch voor, waarom kom je hier dan vervuilen. Past soms niet in je wereldje?
Waar zie je het woord "Israël" of "Hamas" staan? Ik zie het niet.
  woensdag 12 februari 2025 @ 21:22:11 #89
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216655933
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 20:50 schreef Tengano het volgende:

[..]
Just a prank bro.
pi_216656055
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 20:50 schreef Tengano het volgende:

[..]
Hun aanwezigheid in het westen is een grapje.
Intolerant voor intolerantie
pi_216656059
En voor je het weet komt de islamitische haat aap weer eens uit de ''gematigde'' mouw.

Je verwacht het niet.
  woensdag 12 februari 2025 @ 21:55:56 #92
287741 matspontius
pi_216656700
quote:
4s.gif Op woensdag 12 februari 2025 21:27 schreef SpaceOddity het volgende:
En voor je het weet komt de islamitische haat aap weer eens uit de ''gematigde'' mouw.

Je verwacht het niet.
Ja joh, want ze hebben het al zo moeilijk in de wereld - dan mogen dit soort gasten toch best van dit soort weerzinwekkende taal uitbraken. Waar maken we ons druk om?
"Hoka Hey!"
pi_216656735
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2025 18:27 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ah daar geloof ik ook in. Geen twijfel eigenlijk, het is niet zo dat racisme rationeel is of een tijdelijk dingetje.

Ik begrijp alleen niet waarom twee mensen die niemand kent en 20.000 km verder op wonen een topic waard is. Er zijn op Internet dagelijks tientallen voorbeelden van racisme te vinden met een onevenredig groot gedeelte tegen Joden is. Dat is het
Omdat het om verpleegkundigen in een ziekenhuis gaat? Net zoiets als een politieagent die op video zegt dat ie elke neger die hij tegenkomt doodschiet.

Daarnaast wordt antisemitisme een steeds groter probleem, vooral in Australië en vooral onder de groep waar deze debielen toe behoren. Voor mij en vele anderen is het daarom belangrijk dat zulke incidenten belicht worden.
pi_216657780
quote:

[..]
Het gaat niet eens over niet behandelen. Het gaat over bewust vermoorden...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 12 februari 2025 @ 23:04:28 #95
396550 Richestorags
pi_216657918
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2025 22:59 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Deze user komt standaard met whataboutisms als het over moslims gaat. Negen van de tien keer zijn het nog false equivalences ook, zoals hier nu ook weer.

Het is een interessant psychologisch fenomeen.
pi_216658055
quote:

[..]
"Minister Park van Volksgezondheid van de deelstaat New South Wales noemt de uitspraken "walgelijk, ontmenselijkend en onacceptabel" en heeft een onderzoek gelast naar de twee. Volgens hem blijkt uit een eerste snelle scan over het afgelopen jaar niet dat de man daadwerkelijk mensen in zijn zorg heeft vermoord."

Het gaat over mensen met een grote mond.
pi_216658167
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 23:04 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Deze user komt standaard met whataboutisms als het over moslims gaat. Negen van de tien keer zijn het nog false equivalences ook, zoals hier nu ook weer.

Het is een interessant psychologisch fenomeen.
Ja, voor jou valt alles daaronder wat de joden niet afschildert als engelen vredelievende burgers en de Palestijnen als duivels haatzaaiende terroristen.

Gokje: je avatar betekent dat het volgens jou niet bestaande Mandaatgebied Palestina veranderd in Israël.

Ik ben voor vrede en zo weinig mogelijk bloedvergieten. Dat lijkt me een heel duidelijk en legitiem standpunt.
  woensdag 12 februari 2025 @ 23:44:36 #98
396550 Richestorags
pi_216658548

[ Bericht 29% gewijzigd door Richestorags op 12-02-2025 23:51:14 ]
  donderdag 13 februari 2025 @ 00:11:25 #99
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_216658897
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 13:47 schreef Hathor het volgende:
Terecht ontslag, nu ook gewoon even hun paspoort afnemen en op een enkele vlucht richting Afghanistan zetten.

Weg met dat vuilnis.
Hopelijk kan en zal Australië dat doen :Y
In Afghanistan kunnen ze hoogopgeleide verplegers/artsen met Jodenhaat heel goed gebruiken dus dat is een win-winsituatie voor iedereen.
  donderdag 13 februari 2025 @ 00:14:43 #100
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_216658923
quote:

[..]
Hetgeen voor een verpleegkundige in een ziekenhuis vrij gemakkelijk te realiseren is eigenlijk met zwakkere patiënten en de ruime aanwezigheid van dodelijke medicatie. :/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')