Ah daar geloof ik ook in. Geen twijfel eigenlijk, het is niet zo dat racisme rationeel is of een tijdelijk dingetje.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:30 schreef oblo het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat dit soort mensen ook voor 7 oktober precies dezelfde denkbeelden hadden. Misschien dachten ze er nu makkelijker mee weg te komen.
Dit topic gaat over mensen die openlijk aangeven Israëli's te willen vermoorden, en dat zullen doen als ze een kans krijgen. Je idiote vergelijking gaat dus nergens over.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:35 schreef SymbolicFrank het volgende:
Gaan we hier straks mensen opsluiten die er openlijk (op een forum, bijvoorbeeld) voor uitkomen dat ze vinden dat Israël veel te ver gaat en de Palestijnen ook recht op een normaal leven hebben?
Ja, je mag alleen openlijk aangeven Palestijnen te willen vermoorden, dan is het goed.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:43 schreef havanagila het volgende:
[..]
Dit topic gaat over mensen die openlijk aangeven Israëli's te willen vermoorden, en dat zullen doen als ze een kans krijgen. Je idiote vergelijking gaat dus nergens over.
Nee, dat maak jij er van, omdat je voor geen meter kan discussiëren.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:45 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, je mag alleen openlijk aangeven Palestijnen te willen vermoorden, dan is het goed.
Hoeveel mensen hebben dat al gedaan, volgens jou?quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:45 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, je mag alleen openlijk aangeven Palestijnen te willen vermoorden, dan is het goed.
Op dit forum? Kijk eens in die topics over Trumps plan met de Gazastrook, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:47 schreef Interloper het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben dat al gedaan, volgens jou?
Heel goed.quote:En nee, het mag ook gewoon niet.
En hoeveel filmpjes van Joden die in Duitsland op de IC werken en aangeven dat ze moslims vermoorden?quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:48 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Op dit forum? Kijk eens in die topics over Trumps plan met de Gazastrook, zou ik zeggen.
[..]
Heel goed.
Ook in dat topic zegt geen user zoiets. Wel stellen mensen dat Palestijnen al decennialang verwerpelijk gedrag vertonen. Dat is iets compleet anders dan wat jij er nu van maakt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:48 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Op dit forum? Kijk eens in die topics over Trumps plan met de Gazastrook, zou ik zeggen.
[..]
Heel goed.
Bijzonder. Off-topic, maar is de standaard procedure niet om deze meteen te verwijderen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De dokter die eindelijk na een jaar ellende mijn terugkerende blindedarmontsteking wist te diagnosticeren was toch echt een moslim.
Het tweetal uit de video moet je gewoon keihard terug trappen naar Afghanistan en wherever die vrouw vandaan kwam. Ongeschikt voor het vak, ongeschikt voor de Australische samenleving, interesseert me niet of ze geschikt zijn voor daar. Creëert een hoop draagvlak voor de normale immigranten. Win-win.
Dat gaat misschien wel gebeuren, Aussies zijn niet zo kinderachtig. Gelijk hebben ze.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:47 schreef Hathor het volgende:
Terecht ontslag, nu ook gewoon even hun paspoort afnemen en op een enkele vlucht richting Afghanistan zetten.
Weg met dat vuilnis.
Nee, maar als mensen openlijk opscheppen over het moedwillig niet behandelen van patiënten van een bepaalde afkomst, dan komt de gerechtelijke macht volkomen terecht in actie.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:35 schreef SymbolicFrank het volgende:
Gaan we hier straks mensen opsluiten die er openlijk (op een forum, bijvoorbeeld) voor uitkomen dat ze vinden dat Israël veel te ver gaat en de Palestijnen ook recht op een normaal leven hebben?
Ah, ja, net zoals een heleboel Amerikaanse dokters een lijstje hebben van mensen die ze niet gaan behandelen. Het verkeerde geloof, homoseksueel en zo.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:13 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee, maar als mensen openlijk opscheppen over het moedwillig niet behandelen van patiënten van een bepaalde afkomst, dan komt de gerechtelijke macht volkomen terecht in actie.
Dat is namelijk iets totaal anders dan "vinden dat Israël te ver gaat".
Ja, als ze hadden geweten dat ik daarmee rondliep was dat ook gebeurd. Ik had echter een huisarts die iets zei van "ach mevrouwtje, ik kijk wel even maar als ik niks vind dan moet u maar accepteren dat u soms een beetje buikpijn heeft". Op dat moment was ik nooit ziek, topfit en beoefende twee tot drie keer per week een vechtsport waarbij het idee van een pijngrens een abstract gegeven was. Maar wist ik zeker dat het niet een beetje menstruatiepijn was?quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ook in dat topic zegt geen user zoiets. Wel stellen mensen dat Palestijnen al decennialang verwerpelijk gedrag vertonen. Dat is iets compleet anders dan wat jij er nu van maakt.
[..]
Bijzonder. Off-topic, maar is de standaard procedure niet om deze meteen te verwijderen?
Wat ook reden tot ontslag zou moeten zijn. Druist rechtstreeks in tegen de eed.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:16 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ah, ja, net zoals een heleboel Amerikaanse dokters een lijstje hebben van mensen die ze niet gaan behandelen. Het verkeerde geloof, homoseksueel en zo.
Is dit zoek de fout of zoquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:02 schreef opgebaarde het volgende:
Haha dit verdient wel een eigen topic ja. Twee racisten aan de andere kant van de wereld die hun emotie nu een etnische zuivering dreigt niet onder controle kunnen houden. Vreselijk. Topic mag sticky
Ik ben het met je eens, ik ben er alleen allergisch voor als mensen met twee maten gaan meten.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wat ook reden tot ontslag zou moeten zijn. Druist rechtstreeks in tegen de eed.
Ik ben allergisch voor mensen die niet on-topic blijven en inhoudelijk reageren en bij elk topic Wilders, Trump, Musk, Israel, rechts radicaal erij trekken. Ontzettend eentonige en simpele manier van reageren.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:22 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, ik ben er alleen allergisch voor als mensen met twee maten gaan meten.
Dan ontspringen die twee alleen de dans omdat ze niet Amerikaans zijnquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:16 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ah, ja, net zoals een heleboel Amerikaanse dokters een lijstje hebben van mensen die ze niet gaan behandelen. Het verkeerde geloof, homoseksueel en zo.
Gelukkig mag je hier ook een andere mening en manier van discussiëren hebben dan jij. Zelfs logica is toegestaanquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:28 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor mensen die niet on-topic blijven en inhoudelijk reageren en bij elk topic Wilders, Trump, Musk, Israel, rechts radicaal erij trekken. Ontzettend eentonige en simpele manier van reageren.
Dit dus. Deze twee oliedomme gasten lopen nu tegen de lamp maar hoeveel van dit soort gestoorden lopen nog rond op deze wereld, met deze middeleeuwse, achterlijke gedachten?quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:30 schreef oblo het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat dit soort mensen ook voor 7 oktober precies dezelfde denkbeelden hadden. Misschien dachten ze er nu makkelijker mee weg te komen.
Vervelend, risicovol ook. Dat ding kan in ontstoken toestand scheuren waardoor het potentieel levensbedreigend kan worden.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, als ze hadden geweten dat ik daarmee rondliep was dat ook gebeurd. Ik had echter een huisarts die iets zei van "ach mevrouwtje, ik kijk wel even maar als ik niks vind dan moet u maar accepteren dat u soms een beetje buikpijn heeft". Op dat moment was ik nooit ziek, topfit en beoefende twee tot drie keer per week een vechtsport waarbij het idee van een pijngrens een abstract gegeven was. Maar wist ik zeker dat het niet een beetje menstruatiepijn was?
Lul dat het was.
Ja, jouw simpele logica inderdaad.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:35 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Gelukkig mag je hier ook een andere mening en manier van discussiëren hebben dan jij. Zelfs logica is toegestaan
Van beide wordt ook meteen de "grote" persoonlijke gevolgen genoemd, Oh oh wat rrgquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:29 schreef Nattekat het volgende:
Altijd leuk, die paniek als ze met de gevolgen van hun daden geconfronteerd worden. "Spijt", ja vast. Spijt dat ie z'n baan kwijt is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |