Het is allemaal wat chaotisch momenteel daarquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:16 schreef Flow3r het volgende:
Ik wil een gesprek tussen Sharice en mattie
Of Sharice en Jolien
Of Sharice en Milena
Of..
Of..
ja nu kan het nog iddquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:16 schreef Flow3r het volgende:
Of Sharice en Jolien
Of Sharice en Milena
Of..
Of..
Jaap, ja gek, maar ik heb er ook al enkele malen aan gedachtquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:14 schreef Tascha071 het volgende:
Jordy doet heel bijna een soort rol als die enorme man uit dgk
Continu vol lachen en top tv avond man!
Wat n avond heerlijk. Hard lachen.
Matti en Milenaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:16 schreef Flow3r het volgende:
Of Sharice en Jolien
Of Sharice en Milena
Of..
Of..
Net gemistquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:18 schreef Kissingbird het volgende:
beetje kinderachtige reactie van Elsa
Tegen jordy.quote:
Hier ook loopt vastquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, is de halve avond al
Eens !quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:18 schreef Kissingbird het volgende:
echt een sneue reactiequote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:18 schreef Kissingbird het volgende:
vond hem netjes reageren.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
echt een sneue reactie![]()
Jordy had zooo gelijk
Nog niet, ligt eraan wat Matti met zijn GC gaat doenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:19 schreef Thorelf het volgende:
ik mag milena niet.... want ze is erg sneaky in mijn ogen..helaas zit ze niet op de bank
Nou ja, Jordy deed wel iets te blij hahaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:22 schreef Koos1958 het volgende:
En straks smoezen weer over jordy. En niet alleen jordy was blij ook matrie, keanu en meerdere. En ja hoor elsa en sharica al smoezen samen.
Denk dat David baalt dat hij er niet opstaat, omdat hij naar huis wilt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:21 schreef Lux069 het volgende:
David S ook slappe zak hoor. "jordy jij mag niet zeggen dat het leuk was"
Eindelijk weer een leuke avong Stream
Ik kreeg niet alles mee, maar ik hoorde haar zeggen "Ik heb 4 stemmen op jou gezet omdat I DON"T LIKE YOU!!"quote:
Ook ineens een mening normaal gesproken zegt hij doe maar het interesseert me nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zozo meneer laat wat van zich horen....zijn poppetje staat erop.
ik heb dat wel gelezen hierquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kreeg niet alles mee, maar ik hoorde haar zeggen "Ik heb 4 stemmen op jou gezet omdat I DON"T LIKE YOU!!"
Wat daarvoor was heb ik niet gehoord.
Jordy werd kwaad en begon weer over dat ze 53 jaar was
David S wil gewoon naar huisquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:24 schreef Lux069 het volgende:
Ik zie die David S zelf zn koffer wel inpakken (waren leuke 3 dagen met kleding).
Die trekt het heel slecht dat er toch een Belgse (Sharice, Jolien boeit hem niet) op het bankje is gekomen.
Klopt hij zij netjes voor iemand van 53 jaar is niet nodig om dit te doen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kreeg niet alles mee, maar ik hoorde haar zeggen "Ik heb 4 stemmen op jou gezet omdat I DON"T LIKE YOU!!"
DGK komt vast wel met de filmpjes. Het ging zo snel ineens. Ik wil het ook nog wel een keer zienquote:
niet gezienquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je had haar hoofd erbij moeten zien,,,,,,
quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:17 schreef Flow3r het volgende:
Elsa : i gave you 4 because i dont like you
Jordy: je bent 53 jaar
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:17 schreef Koos1958 het volgende:
Zo elsa dit was niet nodig. Jordy zegt gedraag je volwassen dit was niet nodig.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Na deze dag waar het op pestgedrag leek kan ik het me helemaal voorstellen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nou ja, Jordy deed wel iets te blij haha
Ja was echt te vel hiermee.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze zei het heel; pissig, alsof ze hem uitkotste
Ze wilden gezamenlijk Jordy op de bank krijgenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:24 schreef Droopie het volgende:
Elsa mag dat best zeggen hoor.
Niet bij iedereen, maar na een uur Jordy de gebraden haan zien uithangen mag je best even op zijn tenen gaan staan.
Deze mening zorgt er wel voor dat als ze de volgende keer weer een brandje gaat blussen ze hypocriet is.
My2cents
moest je ze zien toen jeff op de bank kwam, ze deden nog net geen polonaisequote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze wilden gezamenlijk Jordy op de bank krijgen
Dat is in hun gezicht ontploft
Daar mag na zo’n dag als vandaag Jordy best lol in hebben
Als het hen maar uitkomtquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:27 schreef odie22 het volgende:
[..]
moest je ze zien toen jeff op de bank kwam, ze deden nog net geen polonaise
Werd zojuist weer gequote door Elsa, met een lachende Wicky, Axel en Sharice. Die vonden dat geweldig.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:26 schreef Flow3r het volgende:
Elsa : i gave you 4 because i dont like you
Ah dat heb ik dan gemist. Het gaat ook allemaal zo snel soms en als je andere dingen te doen hebt is het soms wat warrigquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Na deze dag waar het op pestgedrag leek kan ik het me helemaal voorstellen.
Inderdaad en nu zo reagerenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:27 schreef odie22 het volgende:
[..]
moest je ze zien toen jeff op de bank kwam, ze deden nog net geen polonaise
\ja, want hij wordt er niet beter mens op.....de heletijd hoor je hem niet en bemoeid zich met niks. maar zijn poppeke heeft het moeilijk en meneer bemoeid zich ermee.quote:
Hij is stiekem een fokkerquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu heeft spijt dat ze de popcorn hebben opgegeten
Hij heeft er maar eentjequote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:31 schreef odie22 het volgende:
weer over die kluis, daar is hij wel geweest, hoe komt hij anders aan die gamechangers
Heel veel info geven die er niks toe doetquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:31 schreef Lux069 het volgende:
Kruisverhoor, succes met je hieruit te redden Sharice.
Jawel .jij hebt het over gamechangers , hij heeft er eentje en dat wist iedereenquote:
Het was Eva!!!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel veel info geven die er niks toe doet
zij degene isquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:33 schreef Droopie het volgende:
Met 5 man Sharice aanpakken
Prima volwassen gedrag.
hij zegt dat hij nooit in de kluis is geweest , hoe komt hij dan aan die gamechangeR ?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jawel .jij hebt het over gamechangers , hij heeft er eentje en dat wist iedereen
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:34 schreef Lonneke1983 het volgende:
Sharice zou mij niets kunnen uitleggen want ik zou er geen woord van kunnen verstaan.
Het gaat om een andere keer waar sharice beweerde dat hij als eerste wasquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
hij zegt dat hij nooit in de kluis is geweest , hoe komt hij dan aan die gamechangeR ?
ohhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het gaat om een andere keer waar sharice beweerde dat hij als eerste was
ze loopt helemaal rood aanquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:36 schreef greysbones het volgende:
Iedereen zit
Sharice blijft staan
Kijk haar
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Got U
Filmpje: https://streamable.com/sb2jlx
Thnx!!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Got U
Filmpje: https://streamable.com/sb2jlx
Die wil voornamelijk popcorn.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:37 schreef Droopie het volgende:
Ik loop 3 minuten achter.
Mag Keanu al wat zeggen
Hij zei net watquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:37 schreef Droopie het volgende:
Ik loop 3 minuten achter.
Mag Keanu al wat zeggen
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:39 schreef mazaru het volgende:
Keanu: "Mag ik 1 ding vragen??? Mag ik 1 ding vragen???Mag ik 1 ding vragen???Mag ik 1 ding vragen???Mag ik 1 ding vragen???Mag ik 1 ding vragen???Mag ik 1 ding vragen???Mag ik 1 ding vragen???Mag ik 1 ding vragen???Mag ik 1 ding vragen???Mag ik 1 ding vragen???Mag ik 1 ding vragen???"
Ik denk dat hij oprecht niet zo denkt eigenlijk, hij maakt helemaal geen onderlinge stemafspraken etc. Sowieso is dat bij deze groep veel minder aan de orde dan bij vorige edities, al lijkt het nu wel te gaan gebeuren.quote:
Hoorde ik hem niet in bourdoir?quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die zit erbij op stream 2 alleen niet in beeld, ik hoorde hem net dacht ik.
Graag, misschien kan ik het dan beter volgenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:41 schreef Adat231 het volgende:
en dan hierna allemaal weer in gorepjes hierover praten![]()
![]()
Ik twijfel om ook koffie te nemen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:41 schreef Adat231 het volgende:
en dan hierna allemaal weer in gorepjes hierover praten![]()
![]()
Dat is ook wel een handige ja "Ik spreek gewoon uit op wie ik ga" maar dan heel naïef denken dat anderen daar niet op mee kunnen gaan liftenquote:
Gut is het lampje ook aan gegaanquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Wicky Sharice is verdronken in haar eigen spel
Elsa Jezus als ze naar huis gaat is het haar schuld
Wicky, Jolien zei iets goeds Sharice zoekt een momentje om je even goed te praten en daarna zie je haar weer niet
Die scoort hier gewoon heel veel punten, die kan zijn GC sowieso in zijn zak houdenquote:
Ik heb ook de tv uitzending nodig om dit allemaal te snappen hoor. Maar ik vind al die kronkelende mensen wel leuk om naar te kijkenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:42 schreef Flory- het volgende:
[..]
Graag, misschien kan ik het dan beter volgen
Dat is genieten iddquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ook de tv uitzending nodig om dit allemaal te snappen hoor. Maar ik vind al die kronkelende mensen wel leuk om naar te kijken
Neequote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:45 schreef greysbones het volgende:
Ssstt
[..]
ze heeft het nog niet door
Ramptoerismequote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:46 schreef mazaru het volgende:
Oh Pootje staat er ook bij. Als een vlieg op de muur
Dat was om 1945 zijn planquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:47 schreef Tascha071 het volgende:
Ohhh Jordy zit er ineens tussen. Die was toch in bed gedoken?!
Die is al 4 keer klaargekomen op een roze cracker ondertussenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:47 schreef Tascha071 het volgende:
Ohhh Jordy zit er ineens tussen. Die was toch in bed gedoken?!
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is al 4 keer klaargekomen op een roze cracker ondertussen
Als je met staan ter aarde gestort bedoeltquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:50 schreef Droopie het volgende:
Toch ook wel respect voor Sharice.
Die blijft toch maar even staan.
Tja wat moet ze andersquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:50 schreef Droopie het volgende:
Haha eens, niet jankend weggedragen dan haha.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je met staan ter aarde gestort bedoelt
2 man stemmen, maakt niet uut , sharice , wie zol pfffffffff, niemand wist wa er zou kommenquote:
Die gooit 20 x sharice voor de bus om zichzelf te reddenquote:
Ja dat doen Nederlanders nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:52 schreef Koos1958 het volgende:
Wat kunnen die belgen toch makkelijk liegen zeg.
Die weet van voor niet dat ze van achteren leeft volgens mijquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:54 schreef Joyce-43 het volgende:
eva weet helemaal der verhalen niet meer te vertellen
op kanaal 1 zijn de leuke bewonersquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:54 schreef Droopie het volgende:
Dit is dus allemaal op kanaal 2?
Dit is dus niet beschikbaar op de vlaamse tv
Ik ga dit oudejaarsavond met de familie nog een keer terugkijken.
Haar bodycards zijn bij haar he.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:50 schreef Droopie het volgende:
cces met de cos doorlezenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:56 schreef DGK-Eric het volgende:
Goedenavond!![]()
Vette fittie in de poppenhoek?
Heb ik iets gemist vanavond?
Neuhquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:56 schreef DGK-Eric het volgende:
Goedenavond!![]()
Er zijn GEEN GROEPJES!!!!!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:56 schreef DGK-Eric het volgende:
Goedenavond!![]()
Nee hoor 😂quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:56 schreef DGK-Eric het volgende:
Goedenavond!![]()
Teveel, was een top avond om te streamenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:56 schreef DGK-Eric het volgende:
Goedenavond!![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:56 schreef DGK-Eric het volgende:
Goedenavond!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |