Helaas brother. Truste en tot merrege.quote:
Als jij iets aan je interpunctie doet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik zou toch wel iets aan die worstenvingertjes van je doen dan
Dit is geen gezicht
Slaap lekker maatquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helaas brother. Truste en tot merrege.
quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:57 schreef monkyyy het volgende:
Nou, hopelijk is het allemaal snel voorbij
Iedereen weet dat dit ook zo is, dus je hebt hier niemand mee dat je dit typt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:56 schreef Pablo84 het volgende:
GGMM lijkt me echt zo een 48 jarige die op de zolderkamer van zijn ouders de admin gaat uithangen.
Nou dat denk ik niet dat iemand dit weet. Maar volgens mij zijn jullie allemaal elkaars bedvriendjes hier😅quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Iedereen weet dat dit ook zo is, dus je hebt hier niemand mee dat je dit typt.
Bijzonder dat user @GGMM dit wel voetstoots aanneemt maar het moeilijk te geloven vindt als ik NPO Start overweeg op te starten voor een maatschappelijk relevante documentaire.quote:
Er zijn er hier genoeg (inclusief ikzelf) die geen seconde zouden rouwen als GGMM nooit meer op dit forum verschijnt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:58 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet dat iemand dit weet. Maar volgens mij zijn jullie allemaal elkaars bedvriendjes hier😅
Dat is iets te heftig vind je nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er zijn er hier genoeg (inclusief ikzelf) die geen seconde zouden rouwen als GGMM nooit meer op dit forum verschijnt.
Dit is een leugen, want de ouders van @GGMM hebben helemaal geen eigen snackbar.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:56 schreef Pablo84 het volgende:
GGMM lijkt me echt zo een 48 jarige die op de zolderkamer van zijn ouders de admin gaat uithangen.
Er zijn nog minimaal 90 min te spelen..quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:56 schreef VacaLoca het volgende:
Kut PSV, elk fucking jaar weer falen ze in Europa.
Ik trek ze er niet af als ze 'm kopschoppen verder maar gaat wel ver inderdaad.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is iets te heftig vind je niet
Nou, nee. Harken goed de puntjes binnen voor NL.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:56 schreef VacaLoca het volgende:
Kut PSV, elk fucking jaar weer falen ze in Europa.
Was er een PSV-er woest?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:24 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat we deze avond met een grimmige sfeer moeten afsluiten. Dat vind ik nou erg jammer.
@:mortaxx @:rambodirk @:3rr0r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |