https://www.nu.nl/achterk(...)n-naar-schermen.htmlquote:Prinses Ariane heeft moeite met het scherpstellen van haar zicht. Haar oogprobleem is een gevolg van schermtijd, vertelde haar moeder Máxima dinsdag bij de conferentie Kliks & Kwesties: Jong en Online in Amsterdam.
Op de conferentie stond de tijd die kinderen en jongeren online doorbrengen centraal. Koningin Máxima ging in gesprek met jongeren, wetenschappers, bestuurders en experts op het gebied van de digitale leefomgeving.
Vlak nadat een meisje over haar eigen gebruik van sociale media had gesproken, vertelde de vorstin over de zichtproblemen van haar jongste kind. Máxima zei dat die "te maken hebben met schermtijd".
Gdv, ik moest lachen...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:11 schreef Nyamuk het volgende:
Zou ook gewoon door eeuwen lange inteelt kunnen komen.
Precies. Ik zit per dag hooguit een uurtje achter de computer. De rest van de dag zit ik er voor.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je moet wat als je niet gewoon lekker onbezorgd en in privacy je ding kunt doen. Daarin ben ik nog een soort van gezegend.
Arme meid, hopelijk valt het nog te fixen.
Paar generaties doorfokken nog en de Habsburgse kin valt in het niet. Groetjes uit Volendam.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:11 schreef Nyamuk het volgende:
Of dat nou zo is…?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:10 schreef TLC het volgende:
Of in gewoon Nederlands ; kind moet een bril hebben
Als jij het als inteeltexpert zegt dan zal ik het gelovenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:11 schreef Nyamuk het volgende:
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:54 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Als jij het als inteeltexpert zegt dan zal ik het geloven
Inderdaad, soms moeten mensen gewoon een bril. Niks meer en niks minder.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:11 schreef Hexagon het volgende:
Ze moet gewoon een bril dus. Wat een drama wordt er gemaakt zeg.
Nazi's. Ik wist het wel!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:18 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Kijk die blonde lokken van Maxima. Die is gewoon van Duitsen bloed hoor.
Die kunnen vandaag de dag gewoon verholpen worden (laseren of implantaatlens), of er zijn workarounds voor (brillen of lenzen, bijvoorbeeld). Ik denk dat de koninklijke familie nou niet echt verlegen zit voor geld om het probleem op te lossen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:59 schreef Starhopper het volgende:
Wat sneu voor haar![]()
Op zo'n jonge leeftijd al oogproblemen hebben lijkt mij vreselijk
Dat kwam doordat haar moeder rode hond heeft opgelopen tijdens de zwangerschap en is dus niet erfelijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:38 schreef golfer het volgende:
Haar oudtante Marijke/Christina had ook wat oogproblemen. Zit in de familie.
Geblondeerd. En niet elke Duitser van Duitse afkomst is blond.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:18 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Kijk die blonde lokken van Maxima. Die is gewoon van Duitsen bloed hoor.
Je kennis is nogal beperkt als je denkt dat een (deels) Duitse afkomst nazi zijn impliceert.quote:
Nee de problemen van Christina waren niet erfelijk maar kwamen doordat Juliana rode hond had tijdens haar zwangerschap.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:38 schreef golfer het volgende:
Haar oudtante Marijke/Christina had ook wat oogproblemen. Zit in de familie.
Dat kunnen we al jaren lang fixen, dat heet gewoon Specsavers.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
Arme meid, hopelijk valt het nog te fixen.
Bij Argentijnen is die kans wel wat groter. Het was nogal een gewilde onderduiklocatie voor Nazi's na de oorlog.quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:22 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dat kwam doordat haar moeder rode hond heeft opgelopen tijdens de zwangerschap en is dus niet erfelijk.
[..]
Geblondeerd. En niet elke Duitser van Duitse afkomst is blond.
[..]
Je kennis is nogal beperkt als je denkt dat een (deels) Duitse afkomst nazi zijn impliceert.
Moet je het wel kunnen betalen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:51 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dat kunnen we al jaren lang fixen, dat heet gewoon Specsavers.
Jij lijkt mij wel de gezelligste op een feestjequote:Op woensdag 12 februari 2025 08:22 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dat kwam doordat haar moeder rode hond heeft opgelopen tijdens de zwangerschap en is dus niet erfelijk.
[..]
[..]
Je kennis is nogal beperkt als je denkt dat een (deels) Duitse afkomst nazi zijn impliceert.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:11 schreef Nyamuk het volgende:
Menig Argentijnse opa betwist dit hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:22 schreef Teslynd het volgende:
[..]
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |