Ik vind wonen, zorg en werk grotere uitdagingen.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:48 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Jij vind dit geen groot probleem? Ben ik wel benieuwd waarom jij een toenname van gevaarlijke figuren niet een groot probleem vindt.
Welke crisis?quote:Op zondag 16 februari 2025 18:38 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Elk land wordt vertegenwoordigd in Brussel, mooi. Gelukkig dat wij er dan voor Brussel zitten en niet andersom als wij een crisis hebben.
Partij tegen de burgerquote:Op zondag 16 februari 2025 18:36 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Bij welke partij dan wel? Niemand heeft daar een antwoord op.
PvdA bestaat niet meer, het is nu PvdA/GL onder leiding van eurofiel Timmerfrans.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:16 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
De laatste keren dat er serieuze ingrepen plaatsvonden rond asiel was daar de PvdA voor nodig. Zou niet weten waarom dat nu anders zou zijn.
Niet minder vermoeiend dan iedereen die roept dat je grenzen wagenwijd open wilt zetten en wegkijkt van alle problemen, wanneer je niet roept dat alle asielzoekers terroristen en verkrachters zijn.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ook dat is zo'n doodvermoeiende frame, dat uitzetten van illegalen en/of uitgeprocedeerden gelijk staat aan de treinen van de Nazi's.
Dat maakt daarin niets uit lijkt me.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:22 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
PvdA bestaat niet meer, het is nu PvdA/GL onder leiding van eurofiel Timmerfrans.
Nog vermoeiender dat jij pretendeert dat er mensen zijn die roepen dat alle asielzoekers terroristen en verkrachters zijn. Een soort van onvermogen om feitelijk en eerlijk te discussiëren. Zegt veel over je.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Niet minder vermoeiend dan iedereen die roept dat je grenzen wagenwijd open wilt zetten en wegkijkt van alle problemen, wanneer je niet roept dat alle asielzoekers terroristen en verkrachters zijn.
Noem één maatregel die D66 heeft voorgesteld om de grenzen minder wagenwijd open te zetten.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Niet minder vermoeiend dan iedereen die roept dat je grenzen wagenwijd open wilt zetten en wegkijkt van alle problemen, wanneer je niet roept dat alle asielzoekers terroristen en verkrachters zijn.
D66 was gewoon akkoord met een serieus pakket toen het kabinet viel.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:39 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Noem één maatregel die D66 heeft voorgesteld om de grenzen minder wagenwijd open te zetten.
Dat is niet waar. Ze hebben alle maatregelen tegengewerkt.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:40 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
D66 was gewoon akkoord met een serieus pakket toen het kabinet viel.
Dit argument van je slaat echt nergens op.
Zoals?quote:Op zondag 16 februari 2025 19:41 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ze hebben alle maatregelen tegengewerkt.
Die zijn er genoeg op social media zoals Facebook. Op FOK! zover ik weet nog niet tegengekomenquote:Op zondag 16 februari 2025 19:37 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nog vermoeiender dat jij pretendeert dat er mensen zijn die roepen dat alle asielzoekers terroristen en verkrachters zijn. Een soort van onvermogen om feitelijk en eerlijk te discussiëren. Zegt veel over je.
Oei! Dat is natuurlijk niet eerlijk! Zomaar om onderbouwing vragen, dat is natuurlijk een stoot onder de gordel.quote:
Er was net iemand in een ander topic die voorstelde om mij te negeren nadat ik vroeg om een onderbouwingquote:Op zondag 16 februari 2025 19:51 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Oei! Dat is natuurlijk niet eerlijk! Zomaar om onderbouwing vragen, dat is natuurlijk een stoot onder de gordel.
Ja, het zijn allemaal loze kreten. Als je om onderbouwing vraagt, moeten ze er over na gaan denken en hopen dat ze iets tegenkomen dat ze daar voor kunnen gebruiken. Want dat hebben ze nog nooit gedaan.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:52 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Er was net iemand in een ander topic die voorstelde om mij te negeren nadat ik vroeg om een onderbouwing
Waren voor de wet Cohen. Waren voor de Turkije deal. Om voorbeelden te noemen.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:39 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Noem één maatregel die D66 heeft voorgesteld om de grenzen minder wagenwijd open te zetten.
@Fietsenrek heeft het over middeleeuwse toestanden, en jij begint over nazi’s? Misschien moet je eens een geschiedenisboek lezen, want daar zaten een paar jaren tussen.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ook dat is zo'n doodvermoeiende frame, dat uitzetten van illegalen en/of uitgeprocedeerden gelijk staat aan de treinen van de Nazi's.
Dat is meer dan 10 jaar geleden. Nu de asielcrisis het meest accuut is heeft D66 niets gedaan om de grenzen minder wagenwijd open te zetten. Sterker nog, ze ontkennen het probleem.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waren voor de wet Cohen. Waren voor de Turkije deal. Om voorbeelden te noemen.
Zelfs als het om geweld gaat zijn asielzoekers niet het grootste probleem. Het overgrote deel van de moorden wordt nog steeds gepleegd door ex-vriendjes of door criminelen onderling.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:48 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Jij vind dit geen groot probleem? Ben ik wel benieuwd waarom jij een toenname van gevaarlijke figuren niet een groot probleem vindt.
Moorden ongetwijfeld ja. Dat is echter niet het hele plaatje, natuurlijk. Daarnaast ben ik wel benieuwd als we die moorden naar verhouding percentueel gaan vergelijken of het nog zo ongelijk is.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:03 schreef knoopie het volgende:
[..]
Zelfs als het om geweld gaat zijn asielzoekers niet het grootste probleem. Het overgrote deel van de moorden wordt nog steeds gepleegd door ex-vriendjes of door criminelen onderling.
Zoals welke maatregelen, voorstellen, oplossingen, moties, dingen, je weet welletjes en etcetera?quote:Op zondag 16 februari 2025 19:41 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ze hebben alle maatregelen tegengewerkt.
Ja, je kunt altijd gaan zoeken naar de uitschieters die je wilt belichten, daarop inzoomen en dan doen alsof dat de hele grafiek voorstelt. "Lies, damn lies and statistics."quote:Op zondag 16 februari 2025 20:07 schreef ems. het volgende:
[..]
Moorden ongetwijfeld ja. Dat is echter niet het hele plaatje, natuurlijk. Daarnaast ben ik wel benieuwd als we die moorden naar verhouding percentueel gaan vergelijken of het nog zo ongelijk is.
En als er dan percentueel gekeken wordt, mag die verhouding asielzoekers verdacht van geweld, moord, vermogensdelict, zeden etc dan vergeleken worden met Nederlanders met dezelfde demografische kenmerken en vergelijkbare inkomens positie?quote:Op zondag 16 februari 2025 20:07 schreef ems. het volgende:
[..]
Moorden ongetwijfeld ja. Dat is echter niet het hele plaatje, natuurlijk. Daarnaast ben ik wel benieuwd als we die moorden naar verhouding percentueel gaan vergelijken of het nog zo ongelijk is.
Waarom zou dat niet mogen? Lijkt me interessant juist. Ben benieuwd.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En als er dan percentueel gekeken wordt, mag die verhouding asielzoekers van geweld, moord, vermogensdelict, zeden etc dan vergeleken worden met Nederlanders met dezelfde demografische kenmerken en vergelijkbare inkomens positie?
Dat gaat niet de gewenste conclusies opleveren kan ik je vertellen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |