quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, ik ben pauper want ik werk gewoon
1,732,893,678,270 Euro is daar de huidige tussenstand. Die kunnen op zich wel een paar euro missen zonder het te merken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon wat van de Noorse oliefonds snoepen jwtz
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Van mij wel in ieder geval
Laat President Musk het maar niet horenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
1,732,893,678,270 Euro is daar de huidige tussenstand. Die kunnen op zich wel een paar euro missen zonder het te merken.
Bron: https://www.nbim.no/no/investeringene/fondets-verdi/
Jaquote:
quote:Het Noorse staatsfonds, met een beheerd vermogen van 1,7 biljoen dollar (1,5 biljoen euro) het grootste ter wereld, heeft in de eerste helft van dit jaar 138 miljard dollar winst geboekt. Dat komt mede door de gestegen aandelenkoersen.
"Het resultaat is hoofdzakelijk te danken aan technologieaandelen, dankzij de vraag naar nieuwe AI-gerelateerde technologieën", zegt CEO Nicolai Tangen. Over de eerste zes maanden van het jaar behaalde het fonds een rendement van 8,6 procent.
Het mooie is dat het fond bestaat omdat ze van Nederlandse domheid geleerd hebben. De gascrisis en daardoor staatsbudgetcrisis.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:30 schreef hemarookworst het volgende:
Afgelopen jaar, behoorlijk jaloersmakend netjes wel
[..]
Mijquote:
Joepiequote:
The Dutch diseasequote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het mooie is dat het fond bestaat omdat ze van Nederlandse domheid geleerd hebben. De gascrisis en daardoor staatsbudgetcrisis.
Oei mutskequote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
Had bijna een medecliënt een mep verkocht
Als je mag kiezen tussen The Dutch disease of The Dutch Oven, wat zou je kiezen?quote:
Zich bemoeien met leefgroep die niet van haar was.quote:
Gewoon ff met de vlakke handquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zich bemoeien met leefgroep die niet van haar was.
Ik word dat beu hoor
Ja maar.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zich bemoeien met leefgroep die niet van haar was.
Ik word dat beu hoor
Nee aanspreken hielp ook wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon ff met de vlakke hand
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee aanspreken hielp ook wel.
Maar ik zie jou patatje en mijn avond is goed.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee aanspreken hielp ook wel.
Maar ik zie jou patatje en mijn avond is goed.
Het laatste heb ik minder lang last vanquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je mag kiezen tussen The Dutch disease of The Dutch Oven, wat zou je kiezen?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |