O die nachtclub.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:40 schreef _UserName_ het volgende:
Oh ja, kijken mag, maar de nacht vindt zij wel wat te ver gaan (ik ook overigens)
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hou r&p lekker in r&p aub. Geen behoefte aan die shit.
ff een paar FOK!kers betasten en dan weer terugquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die nachtclub.
Dan kan je toch alleen meegaan een hapje eten?
Ja, maar met Instagram kan je ze benaderen, misschien is dat het probleem?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar ik lees dat zo en snap het niet geloof ik.
Instagram is toch zoals je vroeger een vrouw van tv wel knap vond?
ga ik ook doen, ik ga rond 21u weer naar huis want heb heb de kleine ook.. dat ga ik mijn vrouw niet laten doen. Of in zoverre, ze wil het wel doen maar mij gewoon naast haar hebben. Daarbij kan ik niet meer de hele nacht doorhalen. Mijn laatste trein gaat daarbij ook om 22.21u, dus het gaat sowieso niet gebeurenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die nachtclub.
Dan kan je toch alleen meegaan een hapje eten?
Is toch ook primaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ga ik ook doen, ik ga rond 21u weer naar huis want heb heb de kleine ook.. dat ga ik mijn vrouw niet laten doen. Of in zoverre, ze wil het wel doen maar mij gewoon naast haar hebben. Daarbij kan ik niet meer de hele nacht doorhalen. Mijn laatste trein gaat daarbij ook om 22.21u, dus het gaat sowieso niet gebeuren
I knowquote:
Zellfs tetten magquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]BB-shit mag ook gewoon hier, dus dan mag gewoon alles.
Lekker spanken met je chatbuddiesquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
I know
Vroeger zijn we wel eens naar meetings gegaan in het BDSM circuit, omdat ik destijds moderator was op IRC servers waar zij hun chatrooms hadden. Was wel mooi om mee te maken.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
I know
Vroeger zijn we wel eens naar meetings gegaan in het BDSM circuit, omdat ik destijds moderator was op IRC servers waar zij hun chatrooms hadden. Was wel mooi om mee te maken.
Denk niet dat bekende vrouwen reageren op een willekeurige getrouwde man van 50.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja, maar met Instagram kan je ze benaderen, misschien is dat het probleem?
Ga jij dat doen?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
ff een paar FOK!kers betasten en dan weer terug
Gewoon lekker doen wat jullie samen afspreken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ga ik ook doen, ik ga rond 21u weer naar huis want heb heb de kleine ook.. dat ga ik mijn vrouw niet laten doen. Of in zoverre, ze wil het wel doen maar mij gewoon naast haar hebben. Daarbij kan ik niet meer de hele nacht doorhalen. Mijn laatste trein gaat daarbij ook om 22.21u, dus het gaat sowieso niet gebeuren
O jij gaat ook niet mee?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wordt lastig als ik er niet bij ben
Dat viel ook wel mee, de meesten waren stelletjes, maar heb daar dingen gezien (voor, tijdens, na de meetings) die ik me niet voor kon stellen. Ik bleef bij iemand slapen waar ook een stel bleef slapen en het ging in de huiskamer daar gewoon door.. dame aan de lijn en als die biij de baas moest komen, kwam ze met recht..quote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Lekker spanken met je chatbuddies![]()
Nee, nooit geweest ookquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij gaat ook niet mee?
Hoe je niet van meetings?
Kleine begint in te dalen, oefenweeën komen op gang. Ze merkt heel erg dat haar energielevel nagenoeg 0 is dus inmiddels doe ik alles in huisquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon lekker doen wat jullie samen afspreken.
Ik persoonlijk zou ook niet naar zo nachtclub gaan. Maar dat is ook ieder voor zich natuurlijk.
Hoegaat het met je vrouw?
waarom niet eigenlijk? Jij als bolkkoning hoort er gewoon bijquote:
Ik moet bolkenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
waarom niet eigenlijk? Jij als bolkkoning hoort er gewoon bij
Wat zijn oefenweeën?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kleine begint in te dalen, oefenweeën komen op gang. Ze merkt heel erg dat haar energielevel nagenoeg 0 is dus inmiddels doe ik alles in huis
Ik ook niet, heb wel eens iemand van hier ontmoet, maar dat is afgelopen in een grote ramp.quote:
Dat zijn wat de kleine betreft goede berichten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kleine begint in te dalen, oefenweeën komen op gang. Ze merkt heel erg dat haar energielevel nagenoeg 0 is dus inmiddels doe ik alles in huis
Zo uit mijn hoofd is dat het samenspannen van de baarmoeder door de indaling van de kleine. Het voelt als "echte" weeën maar minder heftig, daarom worden het ook oefenweeën genoemd.quote:
Weet ik tochquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het is gewoon een serieuze vraag hoor.
Geen oefenvragen.
Ik ook, we houden samen de wacht hierquote:
Kan ik gewoon doen.. en we krijgen kraamhulp.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn wat de kleine betreft goede berichten.
Kan je geen hulp krijgen, die in ieder geval de zware huishoudelijke dingen voor jullie doen?
Voor weeënquote:
De rest zit waarschijnlijk gewoon op de telefoon te FOK!kenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook, we houden samen de wacht hier
Hoe weet je of je oefenweeën hebt?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het is gewoon een serieuze vraag hoor.
Geen oefenvragen.
Veel wijzer ben ik nu nog nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zo uit mijn hoofd is dat het samenspannen van de baarmoeder door de indaling van de kleine. Het voelt als "echte" weeën maar minder heftig, daarom worden het ook oefenweeën genoemd.
Dat zijn de betere meetsquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat viel ook wel mee, de meesten waren stelletjes, maar heb daar dingen gezien (voor, tijdens, na de meetings) die ik me niet voor kon stellen. Ik bleef bij iemand slapen waar ook een stel bleef slapen en het ging in de huiskamer daar gewoon door.. dame aan de lijn en als die biij de baas moest komen, kwam ze met recht..
Maar wordt het voor jou niet allemaal teveel?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kan ik gewoon doen.. en we krijgen kraamhulp.
Dat zit er wel inquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
De rest zit waarschijnlijk gewoon op de telefoon te FOK!ken
Samenvattingquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Veel wijzer ben ik nu nog niet
Nee joh, ze moet nog een paar weken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh dus @:_UserName_ zijn vrouw is nu dus bezig met bevallen en hij is op FOK!
man3
Ik heb nu de rust die ik nodig heb voor de kleine komt. Ik werkte 40 uur in de week op hoogspanning dus nee, dan is thuis er zijn voor mijn meisjes geen probleemquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar wordt het voor jou niet allemaal teveel?
Jij hebt ook veel op je dak gekregen.
Ze mag wel blij zijn met een man zoals jij, respect voor je hoor
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik heb nu de rust die ik nodig heb voor de kleine komt. Ik werkte 40 uur in de week op hoogspanning dus nee, dan is thuis er zijn voor mijn meisjes geen probleem
Stel de vraag eens anders, want oefenweeën zijn niets meer dan de lichamelijke voorbereiding van de bevalling, oa door de indaling van de kleinequote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Veel wijzer ben ik nu nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |