SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 7% gewijzigd door datismijnmening op 11-02-2025 00:54:45 ]-XOXO-
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:42 schreef Ama het volgende:
Oei goed moment om maar te gaan slapen dan.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
B A L L I E S ! ! !
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:55 schreef datismijnmening het volgende:
Waar zijn mijn SWIFTIES DAN?!!
Zijn wel microplastics.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:07 schreef datismijnmening het volgende:
Mensen zouden meer glitters moeten dragen
In dat geval maakt het niet meer uit.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zitten mijn hersens toch al vol mee yolo
Daar lig ik al. Beetje kijken hoe ze slaaptquote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet je niet tegen je dinnetje aankruipen of is die weer op skivakantie?
Aww.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daar lig ik al. Beetje kijken hoe ze slaapt
Creepyquote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daar lig ik al. Beetje kijken hoe ze slaapt
Ik ook, althans een poging wagen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga ook maar weer eens slapen
Morgenquote:
Ja zat al die tijd verstopt onder die korst :pquote:Op dinsdag 11 februari 2025 05:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent daar wel ineens sportief geworden zeg
Ik probeer gewoon te slapen s nachtsquote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:35 schreef datismijnmening het volgende:
Jeetje het gaat hier nog gezellig worden in de nacht.
Alleen @:dud0r ontbreekt nog
Ja, dat snap ik volkomen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 06:40 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Mijn koppijn komt ook weer terug na het scrollen langs al die bewegende plaatjes.
Goedemorgenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 06:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon te slapen s nachts
Zwaar leven bal, we hebben met je te doenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:12 schreef bitterbal het volgende:
kan niet mee doen met de loting voor de adidas schoenen omdat ik alleen maar de thaise adidas app kan downloaden
dankje. Dat waardeer ikquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zwaar leven bal, we hebben met je te doen![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elstar, Jonagold, Granny Smith, Goudreinet, Kanzi, Golden Delicious, allemaal appels
Kanzi is een andere league appel hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elstar, Jonagold, Granny Smith, Goudreinet, Kanzi, Golden Delicious, allemaal appels
Maar mijn macbook is ook een appelquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://kro-ncrv.nl/onze-(...)n-stickertje-duurderquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kanzi is een andere league appel hoor
Geen tijd om dat artikel te lezen, maar vind kanzi de lekkerste appelsquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://kro-ncrv.nl/onze-(...)n-stickertje-duurder
Van dat Japanse superperfecte fruit waar je 90 euro voor een appeltje kwijt bent.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen tijd om dat artikel te lezen, maar vind kanzi de lekkerste appels
Dit is filosofisch bezien dom boerengelul, mensen in de hel zouden maar al te graag hun tijd afkopen.quote:
Niet iedereen heeft zo'n zilveren lepel.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:29 schreef datismijnmening het volgende:
Tijd omrekenen naar geld is voor arbeiders
Gewoon geld omrekenen naar geluk.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:29 schreef datismijnmening het volgende:
Tijd omrekenen naar geld is voor arbeiders
Lol, denken dat er iets na de dood is.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is filosofisch bezien dom boerengelul, mensen in de hel zouden maar al te graag hun tijd afkopen.
Folisofisch.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, denken dat er iets na de dood is.
Iedereen kan ondernemenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo'n zilveren lepel.
Dan ben je nog steeds tijd aan het omruilen voor geld.quote:
Zal het even aan mijn baas doorgevenquote:
Maar lang niet iedereen kan succesvol ondernemen.quote:
Meer theologisch.quote:
Zo gewoon gebleven ondanks zijn successen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijk maar naar Musk. Self made man.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:05 schreef Ama het volgende:
Hopen dat ik niet ineens moet poepen. Er is iemand nu drie uur lang ongeveer bezig om het ventilatiesysteem in de WC goed aan te leggen.
Mooie combinatie van posts dit.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:05 schreef Ama het volgende:
Maar goed ik las dat er morgen waarschijnlijk nog steeds sneeuw ligt dus dan moet ik er wel door.
Poepen in de sneeuw?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Mooie combinatie van posts dit.
Lijkt mij wat fris.quote:
Daar kwamen ze zelf mee?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:11 schreef CherryLips het volgende:
M'n ouders komen zo helpen met schoonmaken want dat is blijkbaar nodig, en ik ben nu snel nog van alles aan het opruimen
Ga ik zo ook maar even doen. Betaald schijten, beste schijten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:05 schreef Ama het volgende:
Hopen dat ik niet ineens moet poepen. Er is iemand nu drie uur lang ongeveer bezig om het ventilatiesysteem in de WC goed aan te leggen.
Is het zo'n bende danquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:11 schreef CherryLips het volgende:
M'n ouders komen zo helpen met schoonmaken want dat is blijkbaar nodig, en ik ben nu snel nog van alles aan het opruimen
Oh echt zo'n huis waar ik jeukende handen van krijg zeg maar.quote:
Even een goeie deepclean is wel lekker op zich.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja.
Doen ze wel vaker op zich, maar de laatste keer is al een paar jaar geleden.
Snel even poetsen voordat je moeder komt poetsenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:11 schreef CherryLips het volgende:
Al het speelgoed en onnodige aankopen verstoppen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Snel even poetsen voordat je moeder komt poetsen
CL heeft toch geen LEGO?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al het speelgoed en onnodige aankopen verstoppen.
Als je ocd en smetvrees hebt?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh echt zo'n huis waar ik jeukende handen van krijg zeg maar.
En sommige dingen kan ik niet alleen, zoals onder de bank schoonmaken en de luchtroosters schoonmaken, want die moet je met twee personen terugzetten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even een goeie deepclean is wel lekker op zich.
*huis leeg*quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al het speelgoed en onnodige aankopen verstoppen.
Ja precies, lekker om dan even hulp te hebben.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En sommige dingen kan ik niet alleen, zoals onder de bank schoonmaken en de luchtroosters schoonmaken, want die moet je met twee personen terugzetten.
Ik heb even de chairdrobe opgeruimd en het aanrecht is ook weer leeg. Ben blij dat ik afgelopen weekend al de boeken had uitgezocht en vier wassen heb gedraaid.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Snel even poetsen voordat je moeder komt poetsen
En je huis ineens lekker leeg?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kampert een paar tientjes geven af en toe, die schrobben het glazuur van je tegels af.
Daarvoor bezit ik teveel dingen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:39 schreef Ama het volgende:
Ik heb echt alleen een keukenrolhouder en twee pompjes met zeep en afwasmiddel op mijn aanrecht. Soms staat er tijdelijk even iets maar is ook altijd wel snel weer weg. Ja en beetje vaat in de gootsteen dan.
Fouilleren als ze vertrekken, zijn ze wel gewend.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En je huis ineens lekker leeg?
Komt er ineens een kroonluchter uit de binnenzak.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fouilleren als ze vertrekken, zijn ze wel gewend.
Voor een ton aan goud en een zigeunerbaby.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komt er ineens een kroonluchter uit de binnenzak.
Oh, maar dan komt er de vraag wat ze mee hadden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor een ton aan goud en een zigeunerbaby.
En daar krijg jij het niet van op je heupen bedoel je?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja.
Doen ze wel vaker op zich, maar de laatste keer is al een paar jaar geleden.
'Zal ik dit waterflesje nog houden of wegdoen?' AANRECHTquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarvoor bezit ik teveel dingen.
Verschuiven je ouders ook al je meubels en spulletjes?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Zal ik dit waterflesje nog houden of wegdoen?' AANRECHT
Dit tupperwarebakje is volgens mij van m'n zus. AANRECHT.
Eerst dit theezakje laten uitdrogen voor ik het weggooi. AANRECHT.
Heb de airfryert, waterkoker en blender op het aanrecht staan, en een schaal met de paprika's en avocado's en nog wat groente voor de caafs. En zo'n rekje naast de kookplaat om hete dingen op te zetten. En zo'n houder voor keukenhulpjes. En een blik voor het knackebrod. En wat kookboeken. En de kookwekker. En een theedoos.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Koffiezettert en waterkoker mogen sowieso op het aanrecht wonen, net als de fruitmand.
Grillding zou ik op zich in een kastje kunnen proppen, maar dan blijven we bezig met dat ding heen en weer slepen.
HORIZONTAALquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Zal ik dit waterflesje nog houden of wegdoen?' AANRECHT
Dit tupperwarebakje is volgens mij van m'n zus. AANRECHT.
Eerst dit theezakje laten uitdrogen voor ik het weggooi. AANRECHT.
Lastig schoonmaken anders.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verschuiven je ouders ook al je meubels en spulletjes?
Dan was ik onterfd.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:54 schreef UitStraling het volgende:
Deed ik vroeger thuis altijd trouwens als mijn ouders op vakantie waren, alle meubels omgooien en alles veranderen.
"Kijk mam, gele muren zijn veel mooier hè?"
Ik kreeg dan knuffels, een koekje en een kop verse soep, complimentjes en binnen een week was alles weer terug bij het oude.quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lastig schoonmaken anders.
Maar meestal krijg ik ook een klaagzang omdat het zo'n bende is en ik het niet goed bijhou. En ik doe alles anders dan zij en dat is raar. En ze kunnen niks vinden. En ik heb bepaalde dingen niet in huis.
Ergens vandaan is het idee ontstaan dat ik NIETS zelf kan. Het tegendeel is waar.quote:Heb afgelopen week de zwarte schimmels uit de voegen in de douche behandeld met hg schimmel verwijderbaar of hoe dat heet. Was bij de Aldi maar 5.99. Is als nieuw geworden. Mocht jij het willen dan zit er nog genoeg in mijn spuitfles.
Straks als ze zelf weinig meer kunnen in hun eigen huis dan mag jij het doen en dan gaan ze je aanwijzingen geven vanaf een stoeltje.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ergens vandaan is het idee ontstaan dat ik NIETS zelf kan. Het tegendeel is waar.
Ik heb al gezegd dat ze dan m'n zus moeten bellen, maar dat vinden ze niet eerlijk en ik moet ook wat doen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks als ze zelf weinig meer kunnen in hun eigen huis dan mag jij het doen en dan gaan ze je aanwijzingen geven vanaf een stoeltje.
Whehehe, neurootjes.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lastig schoonmaken anders.
Maar meestal krijg ik ook een klaagzang omdat het zo'n bende is en ik het niet goed bijhou. En ik doe alles anders dan zij en dat is raar. En ze kunnen niks vinden. En ik heb bepaalde dingen niet in huis.
Lekker!quote:
Mijn zus is verstoten dus ik mag alles doen dan.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat ze dan m'n zus moeten bellen, maar dat vinden ze niet eerlijk en ik moet ook wat doen.
M'n broer is blijkbaar vrijgesteld van alles ofzo.
Vanuit zijn mond? BAHquote:
Is dit een rookmelder gestapeld op een luchtzuiveraar gestapeld op een stoppendoos ofzo?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:11 schreef Ama het volgende:
Nou de automatische ventilatie hangt in de WC maar heb niet het idee dat ik dit ooit heb gemist hier.Dan moet je wel echt teringhard stinken. Wat een groot ding ook.
[ link | afbeelding ]
Niet als je het goed doet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan ben je nog steeds tijd aan het omruilen voor geld.
Snap ik, maar dan blijf je dus tijd omruilen voor geld.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar lang niet iedereen kan succesvol ondernemen.
En dan ben je alleen maar meer tijd kwijt.
quote:
Nee het is echt alleen het ventilatiesysteem daar nu wat aan gaat als ik de lichtknop aandruk. Maar ik vind het wel een flinke unit.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dit een rookmelder gestapeld op een luchtzuiveraar gestapeld op een stoppendoos ofzo?
Ohquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk gewoon eentje geven die nog niet in mijn mond zit.
Beetje sus. Denk dat je wordt afgeluisterdquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee het is echt alleen het ventilatiesysteem daar nu wat aan gaat als ik de lichtknop aandruk. Maar ik vind het wel een flinke unit.
Hadden ze beter afluisterapparatuur in de woonkamer ofzo kunnen plaatsen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje sus. Denk dat je wordt afgeluisterd
Levert minder geld op.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Hadden ze beter afluisterapparatuur in de woonkamer ofzo kunnen plaatsen.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:20 schreef datismijnmening het volgende:
“Goedemorgen, met bla bla bla Amsterdam, u spreekt met de telefoniste”
Dank je wel Ria![]()
Ja en een wifi access point ertussen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dit een rookmelder gestapeld op een luchtzuiveraar gestapeld op een stoppendoos ofzo?
Vlakbij mijn computerkamertje dus zie daar wel voordelen in.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en een wifi access point ertussen.
Ze heet Hedwig dus een poes maar ze is echt niet groot hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:07 schreef Karzai het volgende:
wat is dat voor poes eigk @:ama hij of zij is vrij lang en groot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze heet Hedwig dus een poes maar ze is echt niet groot hoor.ik vind het een apart slank en groot modelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo zag Kuroi er ook uit qua bouw. Tegenwoordig is ze beetje dik sinds ze niet meer bij mij woont.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind het een apart slank en groot model
Ik ben echt ziekquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:15 schreef Strani het volgende:
Werknemer van me heeft zich zojuist ziekgemeld, zogenaamd vanwege de griep. Ik geloof er niks van. De arbeidsinspectie is dan ook al onderweg naar z'n huis.
Ben jij ook zo leuk op feestjes?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:15 schreef Strani het volgende:
Werknemer van me heeft zich zojuist ziekgemeld, zogenaamd vanwege de griep. Ik geloof er niks van. De arbeidsinspectie is dan ook al onderweg naar z'n huis.
gewoon niet open doen kunnen ze je niks makenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:15 schreef Strani het volgende:
Ja de griepgolf slaat nu bij jullie hard toe hè? Hier piekte hij zo'n twee weken geleden. Ik had 'm zelf begin januari al.quote:
Schuif in elk geval even een zelfgeschreven briefje van de dokter onder de deur zodat ze weer verder kunnen met hun leven.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
gewoon niet open doen kunnen ze je niks maken
Laffe tak.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:13 schreef Karzai het volgende:
keb mij ziek gemeld omdat het kan , je krijgt ook veelste weinig vakantiedagen in dit land he dus maar even gebrruik gemaakt van de griepgolf
Vakantiedagen of feestdagen waarop mensen vrij zijn?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:22 schreef Strani het volgende:
Het is wel waar dat jullie echt veel te weinig vakantiedagen krijgen. Hier (Spanje) hebben we er jaarlijks 14 waarvan 12 nationaal en 2 regionaal.
Staat wel tegenover dat jullie gemiddeld minder uren per week werken.
Sorry, feestdagen bedoel ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vakantiedagen of feestdagen waarop mensen vrij zijn?
20 wettelijke. Daarnaast nog 8 bovenwettelijke vanuit de cao.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Sorry, feestdagen bedoel ik.
Hoeveel vakantiedagen krijgen jullie normaal zo'n beetje? Ik standaard 23 geloof ik en dan nog een paar er bovenop vanwege bonussen.
Ah oké da's ook niet slecht.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
20 wettelijke. Daarnaast nog 8 bovenwettelijke vanuit de cao.
Vanochtend lag hier ook een flinke laag. Dacht nog "ik maak straks wel een foto, draai me nog ff om"quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:16 schreef Karzai het volgende:
lag hier hier ook een dikke laag sneeuw en ijs dus ik dacht draai mij nog even om
meer weer voor de spruitje telers die de elfstedentocht gaan schaatsen, maar niet voor hautaine amsterdammert
Zó vaak masturberen op je werk is wel gek hoor. Zelfs als je ziek bent.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:33 schreef Nattekat het volgende:
De echten gaan gewoon naar werk om elk half uur even een sprintje naar de wc te doen
Jeetjequote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:15 schreef Strani het volgende:
Hou je ziektekiemen lekker thuis yo.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:33 schreef Nattekat het volgende:
De echten gaan gewoon naar werk om elk half uur even een sprintje naar de wc te doen
Oh dat stukje miste ik wel even haha.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, je pas om 12 uur ziek melden. Wel laat.
ik zit hier geheel ontspannen en relaxed onder een warm dekentjequote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:33 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
De woede had even tijd nodig om echt te ontspruiten hè?
Oké je hebt me overtuigd. Als het knokken wordt help ik meequote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zit hier geheel ontspannen en relaxed onder een warm dekentje![]()
maar deze tiep terrorist genaamd @:uitstraling die hier elke dag de grootste stront over ons uitgooit kan ook wel een schop onder zijn kont gebruiken
Gewoon op een emmer gaan zitten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:33 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:45 schreef bitterbal het volgende:
ik heb heeeeeeeel misschien een baan
Vertel ons alles!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:45 schreef bitterbal het volgende:
Bitterbaanquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:45 schreef bitterbal het volgende:
Een vriedin van mij werkt hier voor de bezorgapp op het eiland waar je eten kan bestellen en zij kan promotie maken maar dan moet ze iemand vinden voor haar functie. Zij onderhoudt de contacten met de restaurants aangesloten aan de bezorgdienst en ze zorgt er voor dat nieuwe restaurants bij de bezorgdienst komen. En kan misschien dus haar functie overnemenquote:
Thaise Ikea?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:45 schreef bitterbal het volgende:
Coolquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een vriedin van mij werkt hier voor de bezorgapp op het eiland waar je eten kan bestellen en zij kan promotie maken maar dan moet ze iemand vinden voor haar functie. Zij onderhoudt de contacten met de restaurants aangesloten aan de bezorgdienst en ze zorgt er voor dat nieuwe restaurants bij de bezorgdienst komen. En kan misschien dus haar functie overnemen
Het zit diep hequote:
Jouw posts worden er ook niet beter op joh.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zit hier geheel ontspannen en relaxed onder een warm dekentje![]()
maar deze tiep terrorist genaamd @:uitstraling die hier elke dag de grootste stront over ons uitgooit kan ook wel een schop onder zijn kont gebruiken
Krijg je dan een bezorgskoeter en een berenpak?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:50 schreef bitterbal het volgende:
ja weet niet hoe groot de kans is omdat ze voor mij een werkvergunning moeten betalen en die is niet zo goedkoop maar ze gaat mij voordragen bij de eigenaar
Denk dat het hier een mango pak isquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg je dan een bezorgskoeter en een berenpak?
bescherm je vriendje maar, ik spuit hier ook veel bagger inderdaadquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jouw posts worden er ook niet beter op joh.
Berenpakquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg je dan een bezorgskoeter en een berenpak?
..palmboom?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat het hier een mango pak is
Nee, da's berenpak2quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was toch het wachtwoord van hier?
*knetter*quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja rijdt wat lastig denk ik met de stroomkabels
Hey, als het genoeg inkomen genereert om relaxed te smurfen daar, is het ok toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:58 schreef bitterbal het volgende:
maar het is geen fulltime baan want die vriendin doet het naast haar fulltime baan. Dus kan ik nog frituren en smurfen
Hee kukjequote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Hallo allemaal, leuk jullie te treffen.
ja zekerquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hey, als het genoeg inkomen genereert om relaxed te smurfen daar, is het ok toch?
Misschien eerst eens wat aan je eigen bagger doen dan?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
bescherm je vriendje maar, ik spuit hier ook veel bagger inderdaad
beetje wat er in mijn hoofd komt
Die hebben geen orenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat het hier een mango pak is
nee dat heb ik nodig, moet af en toe ook wat kwijtquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien eerst eens wat aan je eigen bagger doen dan?
Schaatsbaan?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:45 schreef bitterbal het volgende:
Je kunt niet anderen steeds de maat nemen en dan anderen verwijten dat ze dat bij jou doen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee dat heb ik nodig, moet af en toe ook wat kwijt
Ripquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een vriedin van mij werkt hier voor de bezorgapp op het eiland waar je eten kan bestellen en zij kan promotie maken maar dan moet ze iemand vinden voor haar functie. Zij onderhoudt de contacten met de restaurants aangesloten aan de bezorgdienst en ze zorgt er voor dat nieuwe restaurants bij de bezorgdienst komen. En kan misschien dus haar functie overnemen
Nu Schiphol nog.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:10 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie mensen blij zijn dat de Rotterdamse haven licht is gekrompen.
Ja de motor van de Nederlandse economie kan best wat kleiner
Slechte verbinding denkquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze laat het woordje 'ik' nu helemaal weg
Jaloersquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga morgen ochtend denk ik weer zwemmenhad 40 baantjes gedaan vandaag
Hoe groot is het bad?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij te geef was.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt Karzai hebben hoor
Zo dat escaleerde wel heel snel, nu al 40quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:17 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Zo dat escaleerde wel heel snel, nu al 40
Jawel. Maar dat is een soort peuterbad waar ik mijn knieën stoot. En het ligt vol met bejaarden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hebben ze geen zwembad in Dort?
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:18 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dit bad meestal voor mijzelf alleen
Die dobberende duiven zijn wel problematisch jaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat is een soort peuterbad waar ik mijn knieën stoot. En het ligt vol met bejaarden.
Nou ja als hij stoer gaat doenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij te geef was.
Is er maar één bad in de hele stad?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat is een soort peuterbad waar ik mijn knieën stoot. En het ligt vol met bejaarden.
Living on the edge.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nog steeds een nieuw badpak. M'n vorige was zo oud dat dat elastiek helemaal knisperde.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:17 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
They took our Jobs!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:17 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Is dat voor of na dat je het ontbijtbuffet hebt geplunderd?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in de ochtend want dan willen de gasten daar nog niet zwemmen :p
Dat hebben ze nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dat voor of na dat je het ontbijtbuffet hebt geplunderd?
Euro? Watt? Baht?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:32 schreef bitterbal het volgende:
Heb mijn energy bill met 1,30 naar beneden weten te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |