SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 7% gewijzigd door datismijnmening op 11-02-2025 00:54:45 ]-XOXO-
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:42 schreef Ama het volgende:
Oei goed moment om maar te gaan slapen dan.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 01:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
B A L L I E S ! ! !
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:55 schreef datismijnmening het volgende:
Waar zijn mijn SWIFTIES DAN?!!
Zijn wel microplastics.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:07 schreef datismijnmening het volgende:
Mensen zouden meer glitters moeten dragen
In dat geval maakt het niet meer uit.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zitten mijn hersens toch al vol mee yolo
Daar lig ik al. Beetje kijken hoe ze slaaptquote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet je niet tegen je dinnetje aankruipen of is die weer op skivakantie?
Aww.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daar lig ik al. Beetje kijken hoe ze slaapt
Creepyquote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daar lig ik al. Beetje kijken hoe ze slaapt
Ik ook, althans een poging wagen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga ook maar weer eens slapen
Morgenquote:
Ja zat al die tijd verstopt onder die korst :pquote:Op dinsdag 11 februari 2025 05:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent daar wel ineens sportief geworden zeg
Ik probeer gewoon te slapen s nachtsquote:Op dinsdag 11 februari 2025 02:35 schreef datismijnmening het volgende:
Jeetje het gaat hier nog gezellig worden in de nacht.
Alleen @:dud0r ontbreekt nog
Ja, dat snap ik volkomen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 06:40 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Mijn koppijn komt ook weer terug na het scrollen langs al die bewegende plaatjes.
Goedemorgenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 06:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon te slapen s nachts
Zwaar leven bal, we hebben met je te doenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:12 schreef bitterbal het volgende:
kan niet mee doen met de loting voor de adidas schoenen omdat ik alleen maar de thaise adidas app kan downloaden
dankje. Dat waardeer ikquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zwaar leven bal, we hebben met je te doen![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elstar, Jonagold, Granny Smith, Goudreinet, Kanzi, Golden Delicious, allemaal appels
Kanzi is een andere league appel hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elstar, Jonagold, Granny Smith, Goudreinet, Kanzi, Golden Delicious, allemaal appels
Maar mijn macbook is ook een appelquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://kro-ncrv.nl/onze-(...)n-stickertje-duurderquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kanzi is een andere league appel hoor
Geen tijd om dat artikel te lezen, maar vind kanzi de lekkerste appelsquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://kro-ncrv.nl/onze-(...)n-stickertje-duurder
Van dat Japanse superperfecte fruit waar je 90 euro voor een appeltje kwijt bent.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen tijd om dat artikel te lezen, maar vind kanzi de lekkerste appels
Dit is filosofisch bezien dom boerengelul, mensen in de hel zouden maar al te graag hun tijd afkopen.quote:
Niet iedereen heeft zo'n zilveren lepel.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:29 schreef datismijnmening het volgende:
Tijd omrekenen naar geld is voor arbeiders
Gewoon geld omrekenen naar geluk.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:29 schreef datismijnmening het volgende:
Tijd omrekenen naar geld is voor arbeiders
Lol, denken dat er iets na de dood is.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is filosofisch bezien dom boerengelul, mensen in de hel zouden maar al te graag hun tijd afkopen.
Folisofisch.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, denken dat er iets na de dood is.
Iedereen kan ondernemenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo'n zilveren lepel.
Dan ben je nog steeds tijd aan het omruilen voor geld.quote:
Zal het even aan mijn baas doorgevenquote:
Maar lang niet iedereen kan succesvol ondernemen.quote:
Meer theologisch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |