Kun je net zo goed een lekker Sterrenmunt theetje zettenquote:Op maandag 10 februari 2025 23:25 schreef Sanvi het volgende:
Crystal clear: de verantwoorde keuze voor een lekkere
en verfrissende frisdrank.
Slechts 1 calorie.
https://www.crystalclear.nl/
Geloof niet dat veel mensen dat serieus namen. Ook MAGA-fans niet.quote:
quote:Trump's Riviera plan
It is not enough to win a war, it is more important to organize peace - Aristoteles -
Wie da fuk ben jij dat jij Israël als staat het bestaansrecht ontzegt? Heb je wel eens tegen Liberia als staat gedemonstreerd, of Taiwan? Nee? Dan zou je voor de grap eens de voorbeelden bij de IHRA-werkdefinitie moeten opzoeken, even heel lang in de spiegel kijken en je beraden op je positie...quote:Op maandag 10 februari 2025 21:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb met een paar demonstraties meegelopen. Die gingen vooral om Netanyahu en Israel als staat. Geen Jodenhaat, geen anti-Westerse leuzen of wat dan ook. Zullen er andersoortige demonstraties zijn geweest, vast. Zat er ook anti-westerse commietuig tussen vast wel. En nu?
Goed plan zo tegenover Jemenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:31 schreef BlaZ het volgende:
Volgens bepaalde bronnen wordt nu Puntland of Somaliland aangewezen als nieuwe thuis voor de Palestijnen.
Godwin.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:13 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wie da fuk ben jij dat jij Israël als staat het bestaansrecht ontzegt? Heb je wel eens tegen Liberia als staat gedemonstreerd, of Taiwan? Nee? Dan zou je voor de grap eens de voorbeelden bij de IHRA-werkdefinitie moeten opzoeken, even heel lang in de spiegel kijken en je beraden op je positie...
Precies, hebben we over een paar jaar weer last van Palestijnse piraten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
Goed plan zo tegenover Jemen
Dat gaat de internationale scheepvaart goed doen
quote:Trump says Palestinians will have no right of return to Gaza under his plan
Het is niet stabiel. Gelukkig probeert Trump is al zijn wijsheid eindelijk met een permanente oplossing te komen voor het conflict zodoende de situatie te stabiliserenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:35 schreef xpompompomx het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in de zoveelste keer dat de VS het MO gaat destabiliseren.
Gaan gewoon samen met de houthis raketten schietenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:37 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Precies, hebben we over een paar jaar weer last van Palestijnse piraten.
[..]
quote:Het 'prachtige vastgoed'-plan van Trump om van Gaza de 'rivièra van het Midden-Oosten' te maken zou geïnspireerd zijn door een rapport van een Amerikaans-Israëlische academicus. Hoewel zijn uitspraken van vorige week massaal afgewezen werden en ongegrond leken, schrijft 'The Times' dat het campagneteam van Trump maanden geleden al een vergelijkbaar wederopbouwplan voor Gaza ontving van een Amerikaans-Israëlische econoom.
De rest van de tekst in het artikel.
Als je van Gaza een Amerikaans of Israëlische strook maakt dan wordt dat het meest begeerde doelwit van jihadistische aanslagplegers uit alle hoeken van de wereld.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is niet stabiel. Gelukkig probeert Trump is al zijn wijsheid eindelijk met een permanente oplossing te komen voor het conflict zodoende de situatie te stabiliseren
Zou dat het aantal aanslagen in Europa kunnen doen afnemen?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je van Gaza een Amerikaans of Israëlische strook maakt dan wordt dat het meest begeerde doelwit van jihadistische aanslagplegers uit alle hoeken van de wereld.
Succes met daar vakantie vieren
Wel mooi geconcentreerd dan.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je van Gaza een Amerikaans of Israëlische strook maakt dan wordt dat het meest begeerde doelwit van jihadistische aanslagplegers uit alle hoeken van de wereld.
Succes met daar vakantie vieren
Zoveel aanslagen worden hier gelukkig niet gepleegd. *Klopt af*.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:57 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zou dat het aantal aanslagen in Europa kunnen doen afnemen?
Wat vreselijk lelijk, al die hoogbouwquote:
Ja, toen ik het zag moest ik ook meteen aan Rotterdam denkenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat vreselijk lelijk, al die hoogbouw
Zelfde bevolkingsprofiel ook.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, toen ik het zag moest ik ook meteen aan Rotterdam denken
Of bootjesvluchtelingen NAAR Gazaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:37 schreef BlaZ het volgende:
Precies, hebben we over een paar jaar weer last van Palestijnse piraten.
Voor Marokko uiterst gunstig. Tanger Med is nu al de grootste haven in het complete middelandse zeegebied.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Gaan gewoon samen met de houthis raketten schieten
Moeten we allemaal baarden groeien en om de kaap varen
Ook prima voor zuid Afrikaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Voor Marokko uiterst gunstig. Tanger Med is nu al de grootste haven in het complete middelandse zeegebied.
Het staat ze vrij om Israel wederom de oorlog te verklaren natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:35 schreef KoosVogels het volgende:
Het lijkt mij ook stug dat de andere landen in die regio dat accepteren.
Ja dat moet het doel zijnquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:32 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het staat ze vrij om Israel wederom de oorlog te verklaren natuurlijk.
De tunnels die er nu liggen zijn veel mooier.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat vreselijk lelijk, al die hoogbouw
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
De tunnels die er nu liggen zijn veel mooier.
Israels bitchquote:Op maandag 10 februari 2025 17:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Trump is wel een cadeautje van Hashem in de ogen van Netanyahu.
Ik hou mijn mondquote:Op maandag 10 februari 2025 17:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Fuck the poor. Een Mar-a-lago en Epstein eiland in 1
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:33 schreef RotatoR het volgende:
Zo had het er al uit kunnen zien als er geen Palestijnen woonden.
Lijken me wel interessante beleggingsobjecten.quote:
Oh, zeker. Niet voor niets dat Trump wel interesse in dat plan had. Dit is iets wat binnen zijn passie valt en wat gunstig kan uitpakken voor het tussenresultaat; een functie elders voor de Palestijnen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Lijken me wel interessante beleggingsobjecten.
Meen je dat serieus? Lijkt me echt letterlijk één van de domste investeringen die je kunt doen. Een paar aanslagen en je zit met vastgoed dat je aan de straatstenen niet kwijtraakt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Lijken me wel interessante beleggingsobjecten.
Volgens mij is dat stuk grond nog steeds van Israel en die zijn allang blij dat de VS dat inneemt in plaats van hun huidige buren.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:57 schreef Ali_boo het volgende:
Hij klinkt best wel zelfverzekerd
[ x ]
Inderdaad, die terreurtunnels kunnen zo voor positieve doeleinden gebruikt worden, alleen nog even die mottige palestijnen eruit zien te werken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
Volgens mij is dat stuk grond nog steeds van Israel en die zijn allang blij dat de VS dat inneemt in plaats van hun huidige buren.
Plus Israel gaat daar natuurlijk zelf ook investeren en bouwen.
Wijnkelders en basisvoorzieningen voor een metronetwerk is overigens reeds aanwezig.
Christendom en Jodendom herenigend? En de wereld maar met hun mainstream media willen overtuigen dat Islam de boeman is. Hah!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:57 schreef Ali_boo het volgende:
Hij klinkt best wel zelfverzekerd
[ x ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |