Ik hoop stiekem ook altijd dat ik nog eens een spannend lijntje naar het buitenland vind. Of een bekende naam. Maar dat zit er niet echt in, geloof ik. Verder dan mogelijk familie in België ben ik nooit gekomen. En de familie bestaat voornamelijk uit boeren en arme arbeiders.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Erg leuke aflevering met Malou, heel divers weer. En als ze dan een lijn te pakken hebben waarvan er generaties lang voorouders belangrijke functies in Veere hadden dan is daar natuurlijk heel veel van gedocumenteerd destijds.
Dat er van mij een lijntje gaat naar Karel de Grote zit er waarschijnlijk niet in.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:08 schreef 4-elements het volgende:
Leuke aflevering weer. Daar droomt iedereen stiekem toch van, dat hij of zij afstamt van koningen?
Volgens de gegevens op WikiTree stam ik op 1950 verschillende manieren af van Karel de Grote.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:52 schreef EsserS het volgende:
[..]
Dat er van mij een lijntje gaat naar Karel de Grote zit er waarschijnlijk niet in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |