Gelukkig niet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:56 schreef Hanca het volgende:
[..]
Knevel is een apart figuur, maar gelukkig geen Nederlandse politicus.
Waarom?quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:03 schreef Hanca het volgende:
Iemand die een genocide pleegt is nog lang geen Hitler.
Nee, echt onzin. Knevel is totaal nergens exemplarisch voor, zelfs binnen de EO achterban is hij nooit heel erg geaccepteerd. Hij is gewoon een apart figuur.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:04 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Maar hij is wel exemplarisch voor Nederlands overdreven vooralgeenjodenhaatmeer - streven.
Prima... vooral geen jodenhaat meer.... maar het goede voornemen is een dogma geworden... en ten koste van de Palestijnen
Omdat Hitler veel en veel meer deed dan dat en veel verder ging dan dat. Als je denkt dat met 'een genocide plegen' je in de buurt komt van de kwaadaardigheid van Hitler, met zijn proeven op mensen bijvoorbeeld, dan heb je echt een hoop geschiedenis gemist.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:05 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Waarom?
Waarom zou een persoon die waarschijnlijk genocide pleegt niet vergeleken worden met Hitler die een genocide pleegde?
Ik zie dit als het bagataliseren van de mogelijke genocide op Gaza en de mogelijke annexatie daarvan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:09 schreef Hanca het volgende:
[..]
Omdat Hitler veel en veel meer deed dan dat en veel verder ging dan dat. Als je denkt dat met 'een genocide plegen' je in de buurt komt van de kwaadaardigheid van Hitler, met zijn proeven op mensen bijvoorbeeld, dan heb je echt een hoop geschiedenis gemist.
Ik zie zulke tweets als het bagatelliseren van de kwaadaardigheid van Hitler. De enige mensen die in de buurt van zijn kwaadaardigheid zijn gekomen in de Europese geschiedenis, zijn misschien wat Romeinse keizers en Stalin.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:12 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik zie dit als het bagataliseren van de mogelijke genocide op Gaza en de mogelijke annexatie daarvan.
Apart figuur is wel een understatement gezien deze uitspraken. Verder geen politicus maar wel een publiek figuur. Moet je eens voorstellen dat een bekende moslim iets soortgelijks zou zeggen over Israėl, in die context.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:56 schreef Hanca het volgende:
[..]
Knevel is een apart figuur, maar gelukkig geen Nederlandse politicus.
Wat is het probleem precies?quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:19 schreef Nober het volgende:
Er kan ook in Den Haag voor miljoenen bespaard worden.
Richt eens een DOGENL op.
[ x ]
Dat jij nog uitgelegd moet krijgen wat het probleem is.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat is het probleem precies?
Zie je het nu?quote:6,18 miljoen euro voor het burgerberaad immigratie waar 175 mensen aan meedoen? 😳
En dan is het nog niet genoeg.
Mogen we een open begroting @MinisterAenM Faber?
Ah, je denkt dat ¤6,18 miljoen veel is?quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat jij nog uitgelegd moet krijgen wat het probleem is.
Heb het even voor je aangepast.
[..]
Zie je het nu?
Kun je concreet aangeven hoe dit project goedkoper kan?quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat jij nog uitgelegd moet krijgen wat het probleem is.
Heb het even voor je aangepast.
[..]
Zie je het nu?
En toch 36 jaar op de EO-televisie en radio?quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:07 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, echt onzin. Knevel is totaal nergens exemplarisch voor, zelfs binnen de EO achterban is hij nooit heel erg geaccepteerd. Hij is gewoon een apart figuur.
Ik zou in nog meer topics je DOGE-stokpaardje komen pluggen, misschien dat er dan wel iemand luistert!quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:19 schreef Nober het volgende:
Er kan ook in Den Haag voor miljoenen bespaard worden.
Richt eens een DOGENL op.
[ x ]
Ja, leden gaan niet over personeelsbeleid bij de omroepen. Knevel werd zelfs directeur, maar onomstreden is hij nooit geweest.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En toch36 jaar op de EO-televisie en radio?
Ik bedoelde niet dat Knevel exemplarisch is voor de EO-achterban.
Strijden tegen jodenhaat kan wat mij betreft niet overdreven worden. Maar moet natuurlijk niet omslaan in haat richting een ander volk.quote:Ik bedoelde exemplarisch voor Nederlands overdreven vooralgeenjodenhaatmeer - streven.
Interessant wel om te zien dat de TG kritisch is.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:50 schreef Szura het volgende:
Ondertussen is Fabertje alweer in conflict met haar (nieuwe) woordvoerders
https://www.telegraaf.nl/(...)-dat-niet-verdedigen
Treinramp van een vrouw
Dat is de linkse deepstate in het minsterie! DOGE-NL NU!!!!quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:50 schreef Szura het volgende:
Ondertussen is Fabertje alweer in conflict met haar (nieuwe) woordvoerders
https://www.telegraaf.nl/(...)-dat-niet-verdedigen
Treinramp van een vrouw
Helaas.... vandaar de westerse steun aan joodse terreur, met dit standpuntquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Strijden tegen jodenhaat kan wat mij betreft niet overdreven worden.
Liever de belasting verhogen naar 21,4?quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zou in nog meer topics je DOGE-stokpaardje komen pluggen, misschien dat er dan wel iemand luistert!
Jij wil 1,3 miljard vinden in stapjes van 6 miljoen? Als jij een huis wil kopen, dan ga je ook de fonteinen af in de zoektocht naar 5 cent muntjes?quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Liever de belasting verhogen naar 21,4?
Maar wel op de NPO bezuinigen met 100 miljoenquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:09 schreef Hanca het volgende:
[..]
Jij wil 1,3 miljard vinden in stapjes van 6 miljoen? Als jij een huis wil kopen, dan ga je ook de fonteinen af in de zoektocht naar 5 cent muntjes?
Hier een langere versie voor als je nog wat weewarig wil lachen:quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:36 schreef Szura het volgende:
[ x ]
Kap toch gewoon met deze maffioso
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |